@#@!@%* kut, scheurtje in remklauw, lassen mogelijk?

Sappie

Die hard MF'er
29 jun 2008
564
0
Amsterdam
Het zit me gvd ook niet mee met sleutelen de laatste tijd. Eerst remmen die niet fatsoenlijk ontlucht willen worden, en nu een scheur(tje) in mijn remklauw :( .

Het scheurtje is maar vrij klein (nog geen centimeter lang) en zit bij het gat voor het ontluchtingsnippel. Geen idee hoe het kan, nippel heb ik niet te strak aan gedraaid, ineens was het gewoon *krak* en toen zat er een scheur '( . Kan dit nog gelast worden? Ik hoop het wel, anders ben ik echt goed chagrijnig de komende tijd B|
full
 
Kun je deze niet met een achterremklauw op je motor vervangen ? Als die hetzelfde is.
De achterrem heb je niet vaak nodig en als je die nodig hebt is het maar om iets bij te remmen.
 
* Bekijk Mijn Motor-Forum
* Bekijk onderwerpen

Berichten:
1.852
Reg. datum:
05 dec. 2006

quote:
edkedk schreef op 14 november 2008 @ 00:21:
Kun je deze niet met een achterremklauw op je motor vervangen ? Als die hetzelfde is.
De achterrem heb je niet vaak nodig en als je die nodig hebt is het maar om iets bij te remmen.




grapje? hoop ik... (bij gebrek aan smileys, twijfel ik)

Nee ik meen het serieus
 
wel, voor en achter zijn niet dezelfde klauwen, en ook al zou het hetzelfde zijn, en zou het passen, dan zou je geen achterrem hebben...is dat een volwaardig alternatief :?

het is meer het minst van 2 kwaden denk ik.
je zou dan wel de minst (gerepareerde) betrouwbare klauw achter hebben.
als het dan mis gaat met de gerepareerde klauw heb je nog altijd de voorrem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan