Misschien bijna hetzelfde blok als ze voor BMW maken?
Nee, motorblok heeft denk ik niet veel van doen met ...
Dit is net even anders, een BMW blijft behelpen met die koppeling die achterlijk zit opgesloten in een verdom hoekje van het cvt compartiment,
daar kan zeker als de motor goed warm is spraken zijn van rendement verlies.
Dat heb je allemaal stukke minder met een natte koppeling.
Bij dit Kymco blok zit de transmissiebak ook achter de natte koppeling.
Bij BMW staat de transmissiebak in lijn met de koppeling, dus bij je rechter enkel zit de koppeling en bij je linker enkel de transmissiebak.
Dat is op zich dus al anders bij een K50, en meer vergelijkbaar met de Yamaha.
De internationale pers vergelijkt de K50 dan ook veelvuldig met de Tmax style.
Het is daarnaast de bedoeling om het net iets goedkoper aan te gaan bieden.
Kreten zoals hier van de internationale pers kom je dan ook tegen:
* KYMCO K50 Concept: anti TMax
* Kymco K50 Concept: attacco frontale al TMax
* L'anti-Tmax
Ook eindelijk een leuk plaatje vanaf de today show met een Japanse meid
.
Ik had gisteren al plaatjes met een babe, maar dat mokkel was een Europese en spuuglelijk met haar op der armen dus dat vond ik helemaal niks om hier te laten zien bah wat een hork was dat
Concept Concept Concept Concept Concept Concept Concept Concept Concept