laarzen

Eriky

Die hard MF'er
7 okt 2001
714
0
Deze dus:
202906.jpg
 

*stond een piccie, maar iemand was me voor*

Denk dat je die met een jaar versleten hebt, kijk eens hoe dun die zool is...

Ik denk ook dat je of losse schoenen mee moet nemen (doe ik ook) Of kisten gaan dragen...
 
Kisten.. daar had ik nog niet aan gedacht. Thanks, maar waarschijnlijk koop ik toch motorlaarzen. Dan maar geen wandelingen tussendoor :] En op school zit je toch vooral op je luie reet *D Ik raak waarschijnlijk m'n OV kwijt over een paar maanden omdat ik teveel verdien :+ dus ik heb goede waterdichte laarzen nodig. Het moet bij mij gewoon goed zijn zonder al te veel omkijken (invetten e.d. wat ik bij kisten nogal eens lees)
 
Kisten.. daar had ik nog niet aan gedacht. Thanks, maar waarschijnlijk koop ik toch motorlaarzen. Dan maar geen wandelingen tussendoor :] En op school zit je toch vooral op je luie reet *D Ik raak waarschijnlijk m'n OV kwijt over een paar maanden omdat ik teveel verdien :+ dus ik heb goede waterdichte laarzen nodig. Het moet bij mij gewoon goed zijn zonder al te veel omkijken (invetten e.d. wat ik bij kisten nogal eens lees)

als je je kisten 1x per jaar invet, geen problemen. Ik heb m'n halve leven op kisten gelopen, ideaal.... zeker voor een student
 
Het moet bij mij gewoon goed zijn zonder al te veel omkijken (invetten e.d. wat ik bij kisten nogal eens lees)

Als je leren laarzen een beetje goed wilt houden zul je ze toch in moeten vetten. 't Is net je motor, beetje onderhoud kan geen kwaad...
 
Terug
Bovenaan Onderaan