Laat je Harley horen..

ik kan een kaartje tussen mijn spaken doen en er dan een harde slinger aan geven.
meer geluid komt er nog niet uit.

als ie in mekaar zit verkoop ik hem en koop ik een twinky dyna.

Een kinderhand is snel gevuld!
Moet nochtans wel leuk zijn om een rijdend ding in huis te hebben. Mijn minderwaardig Maraudertje rijd tenminste en ik kan er het hele jaar van genieten.
Als je dan toch bij de Harleyclan wil behoren koop dan tenminste een rijdend exemplaar, dat is wat ik ga doen binnenkort, voor tussendoor kan een nieuwe Dyna wel tellen.
 
Een kinderhand is snel gevuld!
Moet nochtans wel leuk zijn om een rijdend ding in huis te hebben. Mijn minderwaardig Maraudertje rijd tenminste en ik kan er het hele jaar van genieten.
Als je dan toch bij de Harleyclan wil behoren koop dan tenminste een rijdend exemplaar, dat is wat ik ga doen binnenkort, voor tussendoor kan een nieuwe Dyna wel tellen.

Sta nou toch eens gewoon voor je keuze man.
Je bent niet de eerste die hier een tijdlang Harleys afkraakt omdat ze een Japanse chopper rijden om dan te switchen naar een Harley.
 
Sta nou toch eens gewoon voor je keuze man.
Je bent niet de eerste die hier een tijdlang Harleys afkraakt omdat ze een Japanse chopper rijden om dan te switchen naar een Harley.


ach murph, ik denk maar zo: dat afgetrapte ding met schade van mij is nog altijd meer waard dan zijn marauder.

Ik bedoel niet dat ik graag stoer wil doen, maar meer dat hij het afkraakt uit jaloezie, omdat hij of:
A: geen geld heeft voor een HD. Of:
B: te dom is om goed rond te kijken naar een betaalbare.

maar dat laat ik in het midden :)
 
Laatst bewerkt:
Zeg Stef,
Begrijp ik nou goed dat je Harley's afkraakt, maar er wel binnenkort 1 gaat kopen?

Ik stel voor dat de jappen ook gehoord mogen worden.
Stef1500 met z'n japanse Marauder mag aftrappen als er groen licht is van de topicstarter..
 
Zeg Stef,
Begrijp ik nou goed dat je Harley's afkraakt, maar er wel binnenkort 1 gaat kopen?

Ik stel voor dat de jappen ook gehoord mogen worden.
Stef1500 met z'n japanse Marauder mag aftrappen als er groen licht is van de topicstarter..


Van mij mag alles.ook harleys afkrake.Zit er niet mee.
 
ach murph, ik denk maar zo: dat afgetrapte ding met schade van mij is nog altijd meer waard dan zijn marauder.

Ik bedoel niet dat ik graag stoer wil doen, maar meer dat hij het afkraakt uit jaloezie, omdat hij of:
A: geen geld heeft voor een HD. Of:
B: te dom is om goed rond te kijken naar een betaalbare.

maar dat laat ik in het midden :)

Zeveraars ik kraak geen harleys af, wie is er te dom om begrijpend te lezen. Ik kraak enkel de imbecielen die LENEN voor eender welke motor. IK weet 100% zeker dat ik een harley kan kopen zonder afbetaling. Maar switchen van een jap naar harley???? Neen hoor dat zou echt wel te achterlijk zijn, een harley koop je voor de show, een jap om betrouwbare km´s mee af te malen.
Ik zal dus wel degelijk een harley kopen om een terrasje mee te doen, een jap hou ik wel als ik eens echt wil rijden.
Dat is mijn mening en wie daar niet mee eens is heeft pech!
 
Nou, misschien lees ik niet zo goed..maar Stef..
Met twincam Harley's en zelfs Evo's zijn ook probleemloos kilometers mee te maken.
Ik heb van de zomer onderweg in Frankrijk, meerdere malen met Harley's opgereden en ze liepen geen slag verkeerd.. :N
En er was er 1 bij die al 3 weken door Europa aan het toeren was.




Zeveraars ik kraak geen harleys af, wie is er te dom om begrijpend te lezen. Ik kraak enkel de imbecielen die LENEN voor eender welke motor. IK weet 100% zeker dat ik een harley kan kopen zonder afbetaling. Maar switchen van een jap naar harley???? Neen hoor dat zou echt wel te achterlijk zijn, een harley koop je voor de show, een jap om betrouwbare km´s mee af te malen.
Ik zal dus wel degelijk een harley kopen om een terrasje mee te doen, een jap hou ik wel als ik eens echt wil rijden.
Dat is mijn mening en wie daar niet mee eens is heeft pech!
 
Laatst bewerkt:
Heb ik 's met m'n mobieltje opgenomen, koude motor.
 
Laatst bewerkt:
Zeveraars ik kraak geen harleys af, wie is er te dom om begrijpend te lezen. Ik kraak enkel de imbecielen die LENEN voor eender welke motor. IK weet 100% zeker dat ik een harley kan kopen zonder afbetaling. Maar switchen van een jap naar harley???? Neen hoor dat zou echt wel te achterlijk zijn, een harley koop je voor de show, een jap om betrouwbare km´s mee af te malen.
Ik zal dus wel degelijk een harley kopen om een terrasje mee te doen, een jap hou ik wel als ik eens echt wil rijden.
Dat is mijn mening en wie daar niet mee eens is heeft pech!

Om nou iemand een imbeciel te noemen?
Mensen die lenen voor een auto ook imbeciel?
Zijn er veel dan.
Verder gaat het over Harleys.Niet over geld.
 
Zeveraars ik kraak geen harleys af, wie is er te dom om begrijpend te lezen. Ik kraak enkel de imbecielen die LENEN voor eender welke motor.
Dan noem je mij dus een imbiciel. Niet echt handig, of vind jij zelf van wel :?
IK weet 100% zeker dat ik een harley kan kopen zonder afbetaling.
Ik ook. Meerdere als het moet. Toch was het voor mij fiscaaltechnisch beter om het via een lease constructie te doen (ivm werk km's).
Maar switchen van een jap naar harley???? Neen hoor dat zou echt wel te achterlijk zijn, een harley koop je voor de show, een jap om betrouwbare km´s mee af te malen.
Zie mijn stukje over werk km's hierboven. Een jap is na drie/vier jaar geen hol meer waard. Heb je dus werkelijk niks meer aan: lekker veel premie betalen en bij diefstal de dagwaarde krijgen. Idd "daaag, waarde :W ".
Ik zal dus wel degelijk een harley kopen om een terrasje mee te doen, een jap hou ik wel als ik eens echt wil rijden.
Dat is mijn mening en wie daar niet mee eens is heeft pech!
Nee hoor geen pech. Dan ben je juist een gezegend mens :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan