Laat je Harley horen..

Zeveraars ik kraak geen harleys af, wie is er te dom om begrijpend te lezen. Ik kraak enkel de imbecielen die LENEN voor eender welke motor. IK weet 100% zeker dat ik een harley kan kopen zonder afbetaling.


maar wat ik nou niet helemaal begrijp is waar je de associatie harley en lenen vandaan haalt?
een beetje fiets kost gewoon geld, of dat nou een R1 is of een harley.

projecteer je niet je eigen ervaringen op de rest van ons?
ik durf te wedden dat de meeste hier hun harleys gewoon cash betaald hebben.

lenen lenen lenen is het enige waar ik je steeds over hoor,
terwijl ik daar geen aanleiding voor heb opgemerkt?

ik ben het absoluut met je eens dat lenen voor een luxeproduct/hobby niet slim is.
maar om nou te zeggen dat het gros van de harleyrijders heeft geleend?

ik snap die gedachte niet helemaal.

Ik vind je nogal gefrustreerd overkomen.
soort pavlov reactie steeds, je hoort/leest het woord harley en je begint automatisch over lenen.
 
maar wat ik nou niet helemaal begrijp is waar je de associatie harley en lenen vandaan haalt?
een beetje fiets kost gewoon geld, of dat nou een R1 is of een harley.

projecteer je niet je eigen ervaringen op de rest van ons?
ik durf te wedden dat de meeste hier hun harleys gewoon cash betaald hebben.

lenen lenen lenen is het enige waar ik je steeds over hoor,
terwijl ik daar geen aanleiding voor heb opgemerkt?

ik ben het absoluut met je eens dat lenen voor een luxeproduct/hobby niet slim is.
maar om nou te zeggen dat het gros van de harleyrijders heeft geleend?

ik snap die gedachte niet helemaal.

Ik vind je nogal gefrustreerd overkomen.
soort pavlov reactie steeds, je hoort/leest het woord harley en je begint automatisch over lenen.

Z'n Nick klopt niet helemaal: Stef€1500 geleend.nl moet het zijn... :Y
 
Net zoals martell leen ik voor men motor om fyscale redenen. lekker dom ik weet het...
 
Ow ja, das waar. Weer vergeten |(
Heb ik het stukje hierboven voor nop zitten tikken :/
niet alleen imbecielen.. ook sukkels dus :Y

:+


en weer verder op het algeme gesprek hierzo..

een harley kan je toch echt wel heul veul probleemloze km's mee maken.

de gemiddelde jap treky men niet uitelkaar tot de laatste bout om er weet ik veel wat voor iets "opgraderigs" aan uit te voeren, Hd's wel.. |( nergens voor nodig.. en als je met je vette klauwtjes gewoon van het blok afblijft rijd je er zonder een centje pijn van service interval tot service interval..

neem mijn evo..(eigenlijk een slecht voorbeeld maar goed..)
ik zeul het hok nu al 30.000 km over 's lands heren wegen het enige wat ik heb moeten doen is een nieuwe koppelings kabel erop zetten, toen krijg hij eindelijk verse pri olie, maar de motorolie is nog nooit vervangen of bijgevuld.
wat heb ik aan het blok gedaan? cv carb erop gezet en een supertrapp 2-1 verder nooit open geweest zelfs geen vers bougietje erin.. :N niets noppes nada!

en ben ik dan zo een nette rijder _O- _O- :N :N :N

heb al meerdere malen ontdekt dat de onstekings modules van 87'er sporty's geen begrenzer hebben :X rond de 7500 tpm maakt het blok gewoon een raar geluid en houd in als een gek..zweet een slootje olie door de kop en je rijd gewoon lekker door.
hok staat eigenlijk altijd buiten (ook nu onder de (gesmolten) sneeuw) weer of geen weer, als ik wil rijden...dan rijd de evo.altijd!!weer of geen weer ongeacht de temperatuur -10 / +35 :] lekker rijden.
ook vind ik dat de levensduur van banden veel te lang is dus die kort ik regelmatig in door ze een beetje weg te burnen.. O-)

mijn ironhead doe iki iets netter mee, maar ook deze krijgt goed op zijn flikker, toen ik hem kocht was er niets goed aan afgesteld, maar nadat ik dat had opgelost liep/loopt deze ook altijd zonder problemen.na het plaatsen van een weber dcoe carb was het wel ff bougietjes vreten maar nu ik dat kleine carbje _O- _O- heb afgesteld loopt alles weer altijd en met grote klappen *O* *O* *O* *O*

ik ken een gast met een ironhead (voor de huh figuren: een sportster "shovelhead" :( )
die 5000 miles in een paar weekies heeft gereden.iedere 500 mijl ff puntjes stellen en kleppen checken. ding heeft geen slag verkeerd geslagen niets kapot gegaan en iedere keer 2X trappen en lopen..

nemen we mijn yamaha daarentegen.. anderhalf jaar :( aan het kutten geweest met het hok.. wilde maar niet blijven lopen overal en nergens stil gestaan met het ding..

moet wel toegeven dat het een kapotte tankdopontluchting was maar toch..


al dat gejank over dat HD's niet betrouwbaar zijn. B| B|
als je een HD hebt mag je ze afkraken, dat is gewoon omdat je met"die anderen" mee moet praten..en een HD rijder weet dat het anders is, en ze je gewoon de wereld rond sleuren..
heb je geen HD.. gewoon maalstenen stevig opelkaar houden en pas meepraten als je er zelf eentje hebt.. :Z
 
Laatst bewerkt:
Ledje in de hopper van mijn molen gemaakt.

005-31-1.jpg
 
wat is nu een goedkoop koffiemachientje om toch een lekker bakkie uit te halen?

ik zat al te denken aan een Bialetti Moka Express voor op het fornuis.
maar das alu, en ik zie aan de alu kruik van mijn jongen dat er na 5 weken al oxidatie/kalk aan de binnenkant zit.

lijkt me niet gezond.
 
wat is nu een goedkoop koffiemachientje om toch een lekker bakkie uit te halen?

ik zat al te denken aan een Bialetti Moka Express voor op het fornuis.
maar das alu, en ik zie aan de alu kruik van mijn jongen dat er na 5 weken al oxidatie/kalk aan de binnenkant zit.

lijkt me niet gezond.

Goedkoop en lekker is als Harley rijden zonder brokken.
Bestaat niet.
 
Als je maar geen geld gaat "lenen" voor een koffie apparaat.
Dat zou imbiciel zijn.
 
Maar als je een Nespresso koopt heb je een espresso die te drinken is.


heb ik aan zitten denken, maar ben bang dat dat net zo gaat als met senseo..

in het begin is het prima te drinken, maar na een tijdje is het net slootwater.

ben voor de senseo overgestapt op 100% arabica pads van DE.

is nog enigzins te drinken.
 
heb ik aan zitten denken, maar ben bang dat dat net zo gaat als met senseo..

in het begin is het prima te drinken, maar na een tijdje is het net slootwater.

ben voor de senseo overgestapt op 100% arabica pads van DE.

is nog enigzins te drinken.

Ik zou dan 2e hands zoeken.
Molen 250 euro.
Machine 200 euro.
kun je voor 400 euro goede koffie maken.
 
Als je maar geen geld gaat "lenen" voor een koffie apparaat.
Dat zou imbiciel zijn.


je weet toch dat het gros van de koffiedrinkers moet lenen voor hun veel te dure en overjarige espressomachines.

beter een japanse filtervariant, die verwarmen en druppelen beter en zien er veel vetter uit dan een bonenmachine.
 
Senseo..niet te zuipen vind ik persoonlijk.
Nespresso weer wel + ze hebben er ook cleaners voor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan