Lamstralen in motorzaken

Trouwens iemand bekend met Aad van Kekem Motoren (Ridderkerk).
Ook erg leuk personeel :X
Vooral oma doet het goed in de zaak :r
BBBRRRRRRRRRRRRRRRR

Met Aad van Kekem heb ik geen problemen. Ik vind dat ik er altijd goed geholpen word. En nee, ik heb geen aandelen in die zaak :) .

Motorhuis Safe Rotterdam komt wat mij betreft meer in aanmerking voor de :r nominatie.

Maar de één heeft positieve ervaringen met zaak X en de ander heel negatieve. Zoiets zul je altijd houden nietwaar?
 
Trouwens iemand bekend met Aad van Kekem Motoren (Ridderkerk).
Ook erg leuk personeel :X
Vooral oma doet het goed in de zaak :r
BBBRRRRRRRRRRRRRRRR

Aad van Kekem.......mmmmmm, ik bespaar jullie de details maar ik heb weleens een heel gek verhaal gehoord. ik wil er niet op ingaan en valse beschuldigingen de wereld in te helpen. Ik ben er persoonlijk niet zo kapot van. mijn voorkeur gaat uit naar Sjaak Korteland in Hardinxveld Giessendam. goed zaakie, als ik zelf het mag zeggen!
 
Laatst bewerkt:
In 's-Hertogenbosch heb je Motoport, Van der Heijden en Mario's. De laatste is een stuk vriendelijker! Van der heijden schijnt al 30 nix te zijn, aangezien mn ouders er ook al slechte ervaringen mee hadden. Tijdje terug bij een maat van me nog een verkeerde achterband gemonteerd :? . Al zijn de dames van de kledingshop daarboven WEL weer toppie.

Maarja die verschillen zul je wel altijd houden.
 
Helaas kan niet 1 motorzaak het iedereen naar de zin maken zo zal je altijd zowel positieve als negatieve dingen over een bepaalde dealer horen. Het is gewoon belangrijk dat een betreffende zaak aandacht aan de klant besteed. :}
Met Martijns in Rdam heb ik wel weer goede ervaringen, deze mensen besteden aandacht aan je maar ook even een bakkie doen zonder wat te kopen kan altijd bij deze zaak. Ze zijn niet groot maar wel goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
wie gaat er dan ook naar een zaak die Pit Stop heet :+

ik heb vaak van dit soort dingen meegemaakt, moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vriendelijk geholpen word bij Zaanstad hier in Alkmaar.
als ze nu ook een beetje vlot zijn met die voorpoten... '(

ja, dat is ook lekker in de buurt van Arnhem
 
Ik heb er zelf ook erg slecht ervaringen mee.
Iets waar ik nu nog boos van wordt. :( :( :( :(
Een motor kopen waar achteraf alles aan mankeert, en dan geen lampje wat kapot is maar voetpakking die lekt en ga maar door. Maar zaken doen met een motorzaak is een kwestie van vertrouwen, en je aan jouw woord houden. Ik heb snel afgehaakt bij die jongens, ik had er geen zin meer in.
 
Helaas kan niet 1 motorzaak het iedereen naar de zin maken zo zal je altijd zowel positieve als negatieve dingen over een bepaalde dealer horen. Het is gewoon belangrijk dat een betreffende zaak aandacht aan de klant besteed. :}
Met Martijns in Rdam heb ik wel weer goede ervaringen, deze mensen besteden aandacht aan je maar ook even een bakkie doen zonder wat te kopen kan altijd bij deze zaak. Ze zijn niet groot maar wel goedkoop.
Nogmaals Patrick, reclame maken voor je eigen toko is niet fris op deze manier!!!
 
Op donderdag 17 april 2003 21:49 schreef Tasmanian Devil het volgende:Sorry dit vind ik dus quatsch van de bovenste plank , als de deur open is ben je open voor zaken. Punt uit. Wil je dat niet dan moet je de zaak maar sluiten tijdens lunchtijd. Een negatieve naam heb je heel snel, hoe denk je nu over motorzaak de Pit Stop ?..............juist je oordeel is beinvloed.

Dit is ook gelul, ik werk zelf op een zaak die tussen 12 en 13 uur gesloten is, klanten moeten langs 2 gigantische palen lopen waar dat ook op staat, ook staat het al bij het hek, maar toch staan er iedere week weer mensen voor de deur. Vroeger was de zaak echt dicht, en mijn collega's gaan ook nu nog weg om thuis te eten, ik woon daar te ver voor van mijn werk vandaan en eet dus op mijn werk.

Ik help deze blinde vinken wel, maar ik zeg er wel altijd bij dat dit geen regel maar uitzondering is. Gelukkig vinden veel mensen het rot om je van je eten af te houden en komen dan ook nooit meer tussen de middag. :+
 
Kobra zit bij De Pitstop om de hoek.
Erg aardige gasten en ook nog 's goeie sleutelaars.

Termaat is ook goed, maar zit natuurlijk wel in "Over de Waal"! :+
 
Roadrunner (voor onderdelen) en Termaat (voor kleding)zijn op basis van mijn ervaring goed.

Rob den Balvert en Pit Stop vindt ik beide nxs. (totaal klant onvriendelijk, ik begrijp niet hoe die jongens kunnen bestaan)

Er zitten nog wel meer motorzaken in de omgeving (zie www.abc-d.nl)

Nja, Roadrunner vind ik aardig, maar je kunt toch altijd merken dat ze je iets willen verkopen. Termaat vind ik te groot/te druk, beetje onpersoonlijk.
Rob den Balvert is eigenlijk degene waar ik altijd heen ga, ze nemen daar de tijd voor je, ook al weten ze dat je op dat moment niks koopt. Bovendien veel verstand van zaken.
 
Sommige mensen verwachten dat als ze binnen komen op welk tijdstip dan ook dat ze echt direct hgeholpen worden. Ze staan er dan niet bij stil dat ook door het personeel gelunsjt kan worden. Is het zo onbegrijpelijk dat ook zo iemand effe pauze nodig heeft en niet van 9.00 tot 18.00 continu aan het werk is.

Maar ja zal wel aan mij liggen, zeikerds heb je en zul je ook altijd blijven houden.
 
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar hier in Arnhem is geen fatsoenlijke motorzaak te vinden. Kom je met je accu bij Motorhuis De Pit Stop, Johannes Huddeweg 10, zitten dr weer een paar van die lamme gasten. Ja ff me brood op eten en ze laten je een half uur wachten!!!!!!!!!!!!! Na een half uur helpen ze je dan eindelijk, snappen ze je nog niet en zijn ze echt zwaar ongeinteresserd!Echt nog nooit zo'n slappe zaak meegemaakt :r Ja dan loop je toch vanzelf weg of nie dan? Hebben jullie tips voor zaken die wel service hebben?????

gewoon vanuit Arnhem naar Nijmegen; Termaat *D
 
Sommige mensen verwachten dat als ze binnen komen op welk tijdstip dan ook dat ze echt direct hgeholpen worden. Ze staan er dan niet bij stil dat ook door het personeel gelunsjt kan worden. Is het zo onbegrijpelijk dat ook zo iemand effe pauze nodig heeft en niet van 9.00 tot 18.00 continu aan het werk is.

Maar ja zal wel aan mij liggen, zeikerds heb je en zul je ook altijd blijven houden.

Als je gaat lunchen, moet je dat buiten beeld doen. De essentie van de klacht is, dat de klant genegeerd werd, als storend werd ervaren en dus gepiepeld werd.
De verkoper moet gewoon een balans vinden tussen slijmbal en gemeente ambtenaar. Verkoopsters in een kleding winkel die je direkt aanspreken worden vaak ook als irritant ervaren...

Trouwens wie kan van zijn boterham genieten als er klanten staan te wachten... Ik niet! maar goed mijn inkomen is ook van mijn klanten afhankelijk!
 
Niks gelezen over Voss Oss en Safe Veenendaal. Vinden wij heel gezellige zaken, met gehaktballetjes, koffie, leuke feesten en personeel wat je met je voornaam aanspreekt, al kom je er niet elke dag. En verder doen ze ook nog prima onderhoud aan onze Pan (hij) en Deauville (ikke). :]
 
Zelf ook een tijd in een winkel gestaan. Dat moet je denk ik toch gewoon een beetje in je hebben. Ik zat idd niet lekker als ik even achter zat een broodje te eten en m'n collega in de winkel een flink aantal klanten voor z'n balie had staan. Dan loop je toch vaak snel even heen om te helpen.
Je zit nu eenmaal in een branche waar de klant koning is. De klant is degene die beslist of je kaas op brood hebt (wat ook lekker is) of rosbief!
En je kan toch in 2 verschillende ploegen eten? Misschien niet zo gezellig maar wel zo vriendelijk naar je klanten toe. Mensen snappen heus wel dat je er even wat minder personeel is omdat ze zitten te eten tussen 12:00 en 13:00 uur. Maar ik zou het ook niet echt fijn vinden als ik gewoon totaal genegeerd werd omdat z'n broodje kaas even belangrijker is.
 
probeer es hein gericke in de tongelresestraat in eindhoven... ga je je ook afvragen wat klantvriendelijkheid ook alweer was... ?
 
Rob den Balvert is eigenlijk degene waar ik altijd heen ga, ze nemen daar de tijd voor je, ook al weten ze dat je op dat moment niks koopt. Bovendien veel verstand van zaken.

Mee eens, mensen die vinden dat ze bij Den Balvert onpersoonlijk zijn moeten meteen een staatslot kopen, de kans dat je die wint is groter dan dat je daar onvriendelijk of onpersoonlijk geholpen word. Iedereen in de beurt gaat naar hun, alleen maar goede verhalen over ze. Persoonlijk kom ik daar ook al een jaartje of 2, alleen maar goede ervaringen maar iedereen ervaard dingen anders, kan dus best zijn dat je het niet naar je zin hebt ergens.
 
Jan van Dam Motoren in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) zat vroeger in Oosterhout heb ik goede ervarig mee, klantvriendelijk en verstand van zaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan