Landmarkrally 2019, de introductie

En wat doe je op een regenachtige zondag..... kijken of je de landmarks 2019 kunt vinden.

Ik ben tot zo ver gekomen.
crossbanen compleet
ijsbanen compleet
golfbanen nrs 3 en 4 nog niet gevonden
kartbanen compleet
atletiek nr 3 nog niet gevonden
schietbanen nrs 3 en 5 nog niet gevonden
bonus nog niet naar gezocht ;)

Ik denk dat ik komende maanden maar eens aan het toeren ga.
( van waar uit mijn huis woont.............. is alles ver :P :])

Groeten van Jakob
 
Nog niet alles gevonden, maar wel een eerste puntje gescoord vandaag.
Dat ik deze zo aan het eind van maandagmiddag kon maken is een soort hint.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er nog iemand een tip hoe ik het zoeken moet beginnen bij de bonussen?

Om het niet al te makkelijk te maken, kleine tip hoe ik ze gevonden heb.

Kijk eens goed naar het hek.

Wat ik op één van de borden zag, gecombineerd met zoeken in NO-Nederland op Google Maps. Dan zat hij ertussen

De overige 2 kwam ik met die tactiek niet uit. De atletiekbanen kwam ik zo ook niet helemaal uit, crossbanen ook niet steeds. De laatste cross-, atletiek en schiet, heb ik met het kaartje erbij gedaan, en dan zoeken naar die dingen in de buurt waar ik nog geen speld had staan...

Alleen Atletiek 2 lukte me op die manier niet, en ik bleek bij cross 3 de verkeerde te hebben. Kon het beeld ook niet reproduceren waar ik hem eerst dacht te hebben, maar er blijkt een bekend cross-circuit te zijn met pal ernaast een fort,
en bovendien op pis-afstand van Atletiek 2, waardoor de speld daarmee op de juiste plek leek te komen.

Cross 3 kent Google Maps ook niet als crossbaan, dat maakt hem heel moeilijk. Maar heb hem nu. Kon 1 speld daar al niet helemaal plaatsen...
 
Laatst bewerkt:
En bedankt Remcko! Betere tip dan die van HighKing.
Spelden kaart van HighKing naast mijn gevonden landmarks gelegd, en nu zie ik gelijk in welke regio ik nog wat mis, en nu gerichter kan zoeken.
Krijg schietbaan 3 & 5 maar niet gevonden. Schiet mij maar lek...B|
Bonusbanen nog niet aan begonnen, eerst schieten op de schietbanen.
 
Ja, eerste pagina. Dat is hoe @Amauta het voor elkaar kreeg om de laatste serie al te hebben voordat ik ze gepost had. ;)
Leermomentje, gaan we een volgende keer dus niet meer doen. :P
 
Bij bonus-NO kan je met de motor niet dicht genoeg komen om een foto maken. Het plaatje is een panoramafoto, genomen in die speeltuin.
Je kan wel bij de fietsenstalling komen en dan in de verte iets zien wat op een speeltuin lijkt. Daar moeten we het dan mee doen.
 
Laatst bewerkt:
Valt mee hoor Jaap. Zo te zien is dit een weg waar je gewoon kan en mag komen met de motor. Of je vervolgens het paadje links inslaat en echt naast de speeltuin gaat staan mag je van mij zelf weten. Als je niet verder wilt gaan dan dit weggetje dan krijg je van mij gewoon je bonuspunt. ;)

1551896656711.png

Dat paadje loopt langs de speeltuin. Als je het uitzicht van mijn foto hebt gevonden en je draait je om, dan zie je het paadje ook:
1551896937594.png
 
Ik had alles gevonden behalve Bonus ZW. Uren gezocht en geen idee meer. :?
Komt mijn dochter vanmiddag langs. Ik laat haar het plaatje zien en ja hoor, wist ze uit haar hoofd waar het was en kende zelfs het adres.
Zucht...…. 8)7
Volgende keer stuur ik eerst alle plaatjes rond naar iedereen die ik ken. Scheelt me vast uren zoekwerk :Y
Eind maart heb ik weer wat vrij en hoop dan wat punten te scoren. Nu eerst maar eens wat mooie routes maken naar alle plekken en hopen op wat mooi weer.
 
Ik had alles gevonden behalve Bonus ZW. Uren gezocht en geen idee meer. :?
Komt mijn dochter vanmiddag langs. Ik laat haar het plaatje zien en ja hoor, wist ze uit haar hoofd waar het was en kende zelfs het adres.
Zucht...…. 8)7
Volgende keer stuur ik eerst alle plaatjes rond naar iedereen die ik ken. Scheelt me vast uren zoekwerk :Y
Eind maart heb ik weer wat vrij en hoop dan wat punten te scoren. Nu eerst maar eens wat mooie routes maken naar alle plekken en hopen op wat mooi weer.
Mag ik het email adres van je dochter? Zoek ZW ook nog. :)
 
Ik ben ook maar eens aan het zoeken geslagen. Bijna alles gevonden! Ik kan alleen schiet1 niet vinden en de bonussen nog niet gezocht.

Hoe kun je zo'n mooi spelden kaartje maken? Kan ik vergelijken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan