Landmarkrally 2021, de introductie.

Dat heeft mij er al een aantal opgeleverd inderdaad. :Y
LMR20212.png

Langzaam begint het zich te vullen. *O*
 
Weer genoeg uren erin zitten. Maar onderstaande kom ik echt niet uit, ook niet met de huidige hints. ;(
Gemalen: 2,4
Sluizen: 1,2
Veerboten: 1
Watermolens: 5
Bonussen N,Z
 
Gemaal 2 is de makkelijkste van de serie. Als je in Chrome zit heb je hem met 2x klikken.

Veerboot 1 voert je over een grens bij wat hoge heuvels.

Watermolen 5 kom ik ook niet uit. Is de enige waarvan ik inmiddels toch wel vrij zeker ben dat hij niet in de gangbare lijstjes staat. Gemaal 4 is bij mij ook nog even blanco, evenals sluizen 1 en 2 en 3 van de 4 bonussen...
 
Na aardig wat uurtjes zoeken heb ik alles gevonden behalve sluis 5 (zelfs met hint lukt het me niet...|() en bonus Z.
Nu wat mooie routes maken om binnenkort te gaan rijden.
 
Na aardig wat uurtjes zoeken heb ik alles gevonden behalve sluis 5 (zelfs met hint lukt het me niet...|() en bonus Z.
Nu wat mooie routes maken om binnenkort te gaan rijden.
De hints iets aangepast, zou toch niet moeilijk moeten zijn.
 
Dank voor de tips! Nu heb ik hem gevonden. *O*
En bonus Z ook, bij mij viel het kwartje pas echt toen ik doorhad wat voor gebouw het was...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Mocht er iemand een leuke hint kunnen verzinnen voor watermolen 5, dan houd ik mij van harte aanbevolen... Hij lijkt in geen van de door mij gevonden lijsten te staan. -O-
 
Ik zie dit topic net pas. Best een pittige uitdaging zeg !
"Bonussen oost" wist ik echter meteen, daar ben ik ooit 6 jaar lang bijna dagelijks langsgekomen 8-)
Ik heb er zelfs nog geschaatst ...
 
:Y Dat was ruim voldoende inderdaad. Goed voor de gemoedsrust dat die inderdaad niet in de 'lijst van...' voorkomt. :+

Nog 2 sluizen (1 en 6), 3 gemalen (4, 5, 6) en 1 bonus (West). We komen er wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan