Landmarkrally 2021, de introductie.

Tja, dit jaar zullen wij de volle punten niet halen..... effe onderuit bij stapvoets nat gras oprijden op einde 1e vakantiedag in Denemarken (onderweg naar Noorwegen)......fractuur tibeaplateau linkerbeen......met nog extra scheurtje van buiten naar binnen.....gisteren geopereerd.....platen en schroeven.....verwachtte hersteltijd minimaal half jaar😡..........dus dat wordt geen LandMark en Riding Game meer dit jaar, maar we zijn gewoon volgend jaar weer van de partij🏍🏍 Groetjes, Diny
Beterschap en dat je weer snel alles mag en kan doen :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: diny
Tja, dit jaar zullen wij de volle punten niet halen..... effe onderuit bij stapvoets nat gras oprijden op einde 1e vakantiedag in Denemarken (onderweg naar Noorwegen)......fractuur tibeaplateau linkerbeen......met nog extra scheurtje van buiten naar binnen.....gisteren geopereerd.....platen en schroeven.....verwachtte hersteltijd minimaal half jaar😡..........dus dat wordt geen LandMark en Riding Game meer dit jaar, maar we zijn gewoon volgend jaar weer van de partij🏍🏍 Groetjes, Diny
Heftig,
Beterschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: diny
Tja, dit jaar zullen wij de volle punten niet halen..... effe onderuit bij stapvoets nat gras oprijden op einde 1e vakantiedag in Denemarken (onderweg naar Noorwegen)......fractuur tibeaplateau linkerbeen......met nog extra scheurtje van buiten naar binnen.....gisteren geopereerd.....platen en schroeven.....verwachtte hersteltijd minimaal half jaar😡..........dus dat wordt geen LandMark en Riding Game meer dit jaar, maar we zijn gewoon volgend jaar weer van de partij🏍🏍 Groetjes, Diny
Poehee, vervelend bericht. Van harte beterschap Diny !!
 
  • Leuk
Waarderingen: diny
Dat het verkeerd was klopt, ik wilde eerst wat commentaar geven. De afrit Heinenoord/Oud Beijerland was afgesloten dus was afrit Numansdorp de volgende, maar daar was 5,8 km file en 1,2 km file op de vluchtstrook. Verder waren er wel erg veel omleidingen op de rest van dat eiland en heeft mij minstens 3 kwartier vertraging opgeleverd :(
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: diny
Wegwerkzaamheden in de buurt van bonus Oost en afzettingen met paaltjes maakte het onmogelijk om op het juiste punt te komen. Vanuit een andere hoek lukte het wel om foto met torentje te maken.
Bonus-Oost.JPEG
 
Gemaal 2 heeft mij bijna 3 kwartier gekost om een route er naar toe te vinden. Alles wat ik ook invoerde in de navigatie wilde over een weg die afgesloten was. Ik heb wel 3 keer voor dat hek gestaan, elke keer van een andere kant daar gekomen. Uiteindelijk maar een uitspanning binnengelopen en bij een kop koffie gevraagd of er een alternatieve route was. Die bleek zelfs korter en logischer te zijn dan de Zumo wilde.
 
===============================================================
ET01 zei:
De laatste landmarks:
Sluis 1:
Bekijk bijlage 1677993

Bonus oost:
Bekijk bijlage 1677994

Gemaal 4:
Bekijk bijlage 1677995


Watermolen 4:
Bekijk bijlage 1677996

Watermolen 6: Maar wel is het gebouw wit geverfd..........
Bekijk bijlage 1677997

Het zit er op voor dit jaar. Alle punten met veel plezier gereden. BSI bedankt voor de organisatie.
================================================================

Graag gedaan en een mooie prestatie om alles te rijden. :t
 
Hey @FastEddy en @Amauta, hoe laat waren jullie vanmorgen bij Aquaduct 5?!
Ik was er rond kwart over 10... Het flesje hoefde ik niet meer te gaan halen, maar dat was gelukkig ook niet de hoofdreden van mijn ritje :P
 
Hey hallo
Wij waren pas in de middag bij aquaduct 5, ik denk zo ergens tegen half 3 á 3 uur.
Het flesje was een toevallige bonus. Was totaal niet de bedoeling om op jacht te gaan.
 
Laatste weekend van september hebben we een rondje gereden met overnachting op camping om de laatste landmarks te bezoeken. Ben ik alleen aquaduct 1 vergeten op te nemen in de route 8)7
 
  • Verdrietig
Waarderingen: BSI
Laatste weekend van september hebben we een rondje gereden met overnachting op camping om de laatste landmarks te bezoeken. Ben ik alleen aquaduct 1 vergeten op te nemen in de route 8)7
Dit weekend nog een ritje?
 
Bij mij lijkt de optelling niet goed te zijn. Totaal op 53 I.p.v. 54. Mogelijk omdat in de kolom van gemaal 6 niet een 1 staat maar ‘1 waardoor het als tekstveld gezien wordt en niet meegenomenen wordt in de som.
 
Bij mij lijkt de optelling niet goed te zijn. Totaal op 53 I.p.v. 54. Mogelijk omdat in de kolom van gemaal 6 niet een 1 staat maar ‘1 waardoor het als tekstveld gezien wordt en niet meegenomenen wordt in de som.
:t

Verbeterd.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan