Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren

k0en

MF veteraan
Donateur
18 jan 2004
3.217
3.482
Utrecht
1641725400838.png

Ook in 2022 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd.

Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2022 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google. Verderop in het spel worden indien nodig hints gegeven die het zoeken makkelijker maken, ook zullen geplaatste foto's van spelers hints geven die het zoeken makkelijker kunnen maken.

Wanneer je weet waar de objecten staan kan je erheen rijden om punten te scoren, elke goede foto met motor is 1 punt waard. Ga je rijden met meerdere forumleden dan kan je meer punten scoren, voor elke deelnemer 1 punt per foto. Het is dus in jouw voordeel om met zoveel mogelijk motoren op de foto te gaan. Bonusobjecten leveren 2 punten per deelnemer op, ook weer dit jaar, als je alle plaatsen bezocht hebt krijg je 10 punten extra.

De rally loopt van 1 maart t/m 30 november 2022. In deze periode kan je foto's plaatsen en punten verdienen, je plaatst de foto's in dit topic: Landmarkrally 2022, puzzelen maar! Het is handig wanneer je voor jezelf een kaartje maakt in MyMaps van Google. Daarmee krijg je een mooi overzicht van alle locaties en helpt je om een route te maken langs alle objecten.

Aanmelden doe je met de eerste serie foto's die je plaatst in het topic Landmarkrally 2022, puzzelen maar!

Verder kan je in dit topic afspraken maken om samen te rijden of vragen naar tips wanneer je een object echt niet kan vinden. Het is niet de bedoeling dat met de hints de locatie weggegeven wordt, zeker niet in het begin van het spel.
 
Laatst bewerkt:
Super dat de organisatie weer is voortgezet. :}

Vorig jaar viel het me wat tegen hoeveel ik er uiteindelijk gedaan heb, eens kijken of dat dit jaar beter gaat. :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: k0en
Hallo allemaal,

Even een mededeling van huishoudelijke aard; de overige categorieën komen de komende weken online, geen zorgen.

Wel werd ik erop gewezen door @Motor-inator dat de locatie van foto "Oude Meesters 05" niet te bereiken is zonder een boete te rijden. Het blijkt dat deze locatie binnen de autoluwe zone ligt van Amersfoort, waar er, als men deze zone binnen rijdt, direct bekeurd word, en dat willen we natuurlijk niet.

Deze foto wordt nu uit het puzzel-topic gehaald, maar later opnieuw aangevuld! Ik zal daarvan dan weer een melding maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan