Lansingerland Topic Deel 1 ?

Sinds begin juni is het percentage motorrijders fors verhoogd! Ik heb mijn rijbewijs gehaald en een Honda CBF1000 aangeschaft én woonachtig in Bergschenhoek!
Ook mijn vrouw is bezig met haar rijbewijs, dus het wordt nog wel wat.
 
Zo, dat hier nog wat gebeurd.. de oprichter van deze topic(ikke) kan minimaal een jaar en wellicht nooit meer rijden..

Wellicht kennen jullie de parallelweg tegenover de esso in bleiswijk, met aan beide kanten een paar leuke bochtjes en is al vrij snel de keuze in de spits gezien de drukte op de "hoofdweg". Precies de bocht tegenover de shel kwam ik uit en 30 mtr verder reed een auto een woonerf af.Mij niet gezien, het is ook eigenlijk een klotebocht qua zicht. Afijn mijn eerste stoppie ooit gemaakt, echter had de wagen echt letterlijk een paar mtr verder moeten staan. De motor is blijkbaar op laatste moment links weggeschoten en ik met mijn schouder op de deurstijl geklapt. Kop van bovenarmbot totaal afgebroken, rondom gescheurd en zat klem achter de kom. Gejankt vd pijn..

Anderhalve week moeten wachten op operatie, er moest een team bij en telkens was er 1tje weg vanwege spoedje. Nu thuis op de bank hopen dat alles weer "pakt" en dan ws jaartje fisio. Het is zo gebeurd mensen. Cliche maar niet voor niks.
 
Zo, dat hier nog wat gebeurd.. de oprichter van deze topic(ikke) kan minimaal een jaar en wellicht nooit meer rijden..

Wellicht kennen jullie de parallelweg tegenover de esso in bleiswijk, met aan beide kanten een paar leuke bochtjes en is al vrij snel de keuze in de spits gezien de drukte op de "hoofdweg". Precies de bocht tegenover de shel kwam ik uit en 30 mtr verder reed een auto een woonerf af.Mij niet gezien, het is ook eigenlijk een klotebocht qua zicht. Afijn mijn eerste stoppie ooit gemaakt, echter had de wagen echt letterlijk een paar mtr verder moeten staan. De motor is blijkbaar op laatste moment links weggeschoten en ik met mijn schouder op de deurstijl geklapt. Kop van bovenarmbot totaal afgebroken, rondom gescheurd en zat klem achter de kom. Gejankt vd pijn..

Anderhalve week moeten wachten op operatie, er moest een team bij en telkens was er 1tje weg vanwege spoedje. Nu thuis op de bank hopen dat alles weer "pakt" en dan ws jaartje fisio. Het is zo gebeurd mensen. Cliche maar niet voor niks.


AI!!! Dat is niet best!

Laten we hopen op een snel herstel! Volgens mij zag ik laatst zoiets voorbij komen op Facebook.

Zelf heb ik 3 keer mijn schouder uit de kom gehad door sporten en de chirurg zei toentertijd al dat ik niet alles mee zou kunnen maar tot nu toe heeft hij ongelijk. Tuurlijk het sporten zit er niet meer in maar verder kan ik eigenlijk alles weer.

Hou dus goede hoop en wees consequent met de oefeningen en revalidatie proces!
 
Ja,meestal in 90% gaat de schouder uit de kom via de voorkant. Die van mij met geweld via de achterkant, dat schijnt al bijzonder te zijn. Maar de kop was ook dusdanig gescheurd rondom en het bot van mijn bovenarm had zich ook nog eens door de botlaat van de kop geramd. Die kop is keihard, echter met een dunne schel. Beetje als een ei. Dus dat het uberhaupt weer op zijn plek zit is al een geluk.

En de kans dat het bot na een jaar ondanks revalidatie alsnog afsterft door verminderde doorbloeding is ook groot, kan ik opnieuw beginnen met een prothese. Mijn arm zal ik iig nooit boven schouderhoogte kunnen krijgen.In het beste geval. Dus dit is iets heftiger dan schouder uit de kom. Maar goed. Eerst maar eens op zoek naareen scootmobiel voor de komende maanden, met voetbediening. Dat dan weer wel.

Ik heb nog wat projecten staan, waaronder een compleet knutselpakket met 2 kawasaki zephyrs 550 uit 92 waarvan er 1 gewoon rijd en 1 die over een weekje hoop ik iig loopt. Hebben heel veel tlc nodig ligt eraan wat je er mee wilt. Ik had er drie, 1tje heb ik nog op kunnen knappen. Komt met bijna nog een zephyr in onderdelen, dus echt een compleet sleutelaarspakket.of hobbyist. Mag weg voor leuk prijsje.
 
Zo, dat hier nog wat gebeurd.. de oprichter van deze topic(ikke) kan minimaal een jaar en wellicht nooit meer rijden..

Wellicht kennen jullie de parallelweg tegenover de esso in bleiswijk, met aan beide kanten een paar leuke bochtjes en is al vrij snel de keuze in de spits gezien de drukte op de "hoofdweg". Precies de bocht tegenover de shel kwam ik uit en 30 mtr verder reed een auto een woonerf af.Mij niet gezien, het is ook eigenlijk een klotebocht qua zicht. Afijn mijn eerste stoppie ooit gemaakt, echter had de wagen echt letterlijk een paar mtr verder moeten staan. De motor is blijkbaar op laatste moment links weggeschoten en ik met mijn schouder op de deurstijl geklapt. Kop van bovenarmbot totaal afgebroken, rondom gescheurd en zat klem achter de kom. Gejankt vd pijn..

Anderhalve week moeten wachten op operatie, er moest een team bij en telkens was er 1tje weg vanwege spoedje. Nu thuis op de bank hopen dat alles weer "pakt" en dan ws jaartje fisio. Het is zo gebeurd mensen. Cliche maar niet voor niks.

En Mario! Hoe is het met je schouder en het motorrijden? Al weet aan het rond tuffen of zit je nog steeds in de lappenmand?
 
Hey man. Zo, er zegt iemand weer eens wat hier. Komt nog niet echt vd grond geloof ik. Nou ja, ik heb er helaas toch niets aan. Ik heb sinds de accident precies 60 km gereden..

Dit omdat het simpelweg niet gaat. Ik kan wel ffkes rijden, maar dan gaat de schouder al snel irriteren. Nu heb ik momenteel 2 zephyrs en daar zit je nogal rot op, ik wel iig, in de zin dat ik op mijn armen moet "hangen". De ene is een leuke Scrambler geworden, die momenteel er niet zo leuk uitziet, even snel remvloeistof bijvullen en dan gewoon een scheut over je tank gooien is niet goed voor je lak.. Dus dat moet gerepareerd, en de andere Zephyr is voor 80% klaar. Het is lastig om de motivatie te vinden als je telkens tegen je limiet aan zit. Maar moet ff gebeuren, die kunnen de deur uit en dan ga ik eens kijken of ik iets kan vinden waarmee ik wat langer kan rijden. Ik denk dat ik wat rechterop moet zitten en dat het dan al wat beter gaat. We gaan het meemaken.
Heb jij mij niet eens een pm gestuurd om te sleutelen?
 
Een "Lansingerland" topic? Dat gaat natuurlijk nooit werken. Helemaal NIEMAND is een Langsingerlander. Je bent Bergschenhoeker, Blaaiswaaiker of Berkelaar...

Zelf dat eerste, maar nu woonachtig in Noord Holland.

Trouwens even een raadseltje:

Het is zilvergrijs en gaat terug in de tijd...
 
hallo allemaal! ik woon sind 2008 in lansingerland. van 2008 tot 2018 in bergschenhoek en sinds 2018 in berkel.
ik ben gisteren geslaagd voor m’n AVD. vandaag digitaal m’n rijbewijs verlengd.
ben benieuwd! dus binnenkort begint de zoektocht naar m’n eerste motor…
owja ik ben 45…
 
Terug
Bovenaan Onderaan