lappie mee

Ik neem die van mij bijna nooit mee maar als het dan toch moet gooi ik hem gewoon over mijn schouder, tas achterop laten 'steunen' en rijden maar :+
Niet de beste oplossing maar voor af en toe best te doen ;)
 
Ik heb een breedbeeld-laptop van Dell,
welke dus niet in een koffer past.
(topkoffer heb ik trouwens niet).

Bij die laptop zit een goede laptoptas,
met de nodige vulling tegen schokken, stoten e.d..

Dat geheel stop ik in een speedbag, en die leg ik
op de buddyseat, vastzetten met zo'n bagagenetje.
Doordat ie op de buddy ligt en niet op het bagagerek
krijgt hij al minder schokken te verduren.

Gaat al drie maanden goed.
die heb ik ook dus, de 8500/8600 serie. Past perfect in een topkoffer.
 
Ik heb ook zo'n speciale laptoprugzak en dat draagt voor geen meter. D'r zit schuim in dat teveel op mijn rug drukt en voor een stuk van drie kwartier is het te zwaar. Dus stop ik mijn laptop in een waterdichte Nomad rugzak en die bind ik achter me op de buddyseat met een bagagenetje. Gaat al drie jaar goed, nog nooit een probleem mee gehad (er kan alleen niemand achterop..).
 
reclame is van IBM :) en DELL vind ik een ranzig *%&#@! merk :r Maar verder zou ik de notebook gewoon in de rugzak doen, maar wel in een stevige en die goed sluit
 
Ik sleep mijn Apple Powerbook overal naar toe in een JanSport CyberBreak (lijkt het meest op de Firewire). Had mijn Powerbook 150 in deze tas toen ik met 70 haaks op een auto klapte en tien meter verderop neerkwam. Mijn been was gebroken, maar mijn laptop was nog goed! Alleen was het LCD scherm stuk en dus heb ik alle bestanden van de harde schijf genomen en op een andere powerbook gezet.
Ik gebruik diezelfde JanSport laptoprugzak nu nog steeds (is totaal onbeschadigd gebleven), maar nu met een Powerbook 190 erin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan