Le Side-car Voxan!

Foto-EBMHVZTK-D.jpg
 
het paard van sinterklaas had vandaag last van een schimmel infectie |( . dus vroeg hij aan de vader van Linda als die hem en zijn 2 knechten wel naar school wou brengen . dat kon ik natuurlijk niet weigeren. ;)
 
Laatst bewerkt:
wat je noemt een volle bak ;) . de sint 120 kilo + 2x plus minus 77 kilo aan pieten.
 
Laatst bewerkt:
tussen de middag Linda weer met de zijspan naar school gebracht. en de sint en zijn 2 knechten weer verder gebracht [ die hadden natuurlijk nog een hele drukke programma vandaag ].
 
Laatst bewerkt:
ja maar over de drempels moest het wel voorzichtig. toch +- 380 kilo die 4 personen samen.
 
Jij heb daar het zelfde systeem van zeiltje als ik , passagier kan niet alleen uit de bak als het zeil erop staat , en moet je er ook zo hard aan trekken om ze over het windscherm te krijgen ??

Prettige kerst
 
hoi Bert. dit zeiltje past er heel gemakkelijk op. maar tijdens het rijden met dochter in de bak gaat zelden tot nooit het dakje dicht. heel soms maar dan moet het echt toch wel flink regenen. als het span buiten staat . op de camping of zo iets dan doe ik het dakje er altijd wel op natuurlijk.
 
Jij hebt zeker een zeiltje met een pees Bert? Die je door de ruit moet trekken zoals bij mij?
Vox heeft dat anders. Die leg je er overheen en word met van die toerniekets (ofzo) vast gedraaid.
 
dat zijltje van Bert is iets anders JFJ maar zit wel op de zelfde manier vast. in verhouding zou mijn ruitje wel hoger staan en waarschijnlijk onder een andere hoek . ik heb geen dakraam.
full
 
Laatst bewerkt:
Bert. hier een foto waar het dakje een beetje is te zien. helaas staat mijn andere brommer er voor
maar beter kon ik op dit moment even niet vinden .
 
bij deze toch nog en beter foto gevonden met het dakje er op. :Y
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt zeker een zeiltje met een pees Bert? Die je door de ruit moet trekken zoals bij mij?
Vox heeft dat anders. Die leg je er overheen en word met van die toerniekets (ofzo) vast gedraaid.

Nee hoor , is die met die toernikets , maar het spul spant zo erg dat ik mij er bijna een breuk aan trek om het zeil erover te krijgen .

Mag zeggen wat je wilt , maar nu weet ik dus opnieuw waarom ik altijd voor een EML ging , is toch een klasse hoger , en de passagier heeft niemand nodig om in of uit te stappen , ik vergeet nog al vlug dat er nog iemand bij mij in de bak zit als ik ergens toekom , en dan zit ze daar te roepen en te tieren dat ze er niet uit kan ....

Ik ga dat eens moeten goed bekijken hoe ik dat kan oplossen ....
 
Kan er bij jou wel een volwassene in de bak, met het dak dicht? Bij mij niet...

Ik heb het systeem met de pees, en moest deze een keer er uit halen terwijl deze kletsnat was, dan gaat hij echt wel moeilijk, voor mijn gevoel trok ik bijna de ruit aan gruzels :X

Dat ook , bij mij kan er dan wel weer iemand in de bak met het zeil erop....
 
ik vergeet nog al vlug dat er nog iemand bij mij in de bak zit als ik ergens toekom , en dan zit ze daar te roepen en te tieren dat ze er niet uit kan ....

Ik ga dat eens moeten goed bekijken hoe ik dat kan oplossen ....

_O-
Ik zou er niks aan doen. Lekker rustig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan