Lederen catwoman motorpak

Nee hoor, dat is gewoon iets wat de Moderators zelf opvalt en waar ze dus op reageren.

Je mening geven is prima, ook als die afwijkend is. Rekening houden met op sommige vlakken beperkte geestelijke vermogen doen we dan ook nog, maar houdt wel je fatsoen. Blijft t allemaal een stuk gezelliger.

Hier gaan we ook geen discussie over aan. Klaar. Afgedaan. Back on-topic.
Ik heb het over de reacties op straat.
 
:^

Maar dan wel klacht indienen als er reacties komen.


Hey, op jou zat ik te wachten. Ga samenwonen met Sammie. Gezellig samen chagerijnen *D
ws-balkon.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het over de reacties op straat.

Jij snapt vrouwen niet.

Dat is geen echte klacht. Als ze open staan voor contact dan moeten ze toch reageren.
Als ze dat doen met "ja, lekker ben ik he" dan vinden sommige mensen ze een snol.
Als ze dat doen door klagen...dan is dat niet echt klagen, maar een manier van aangeven dat ze open staan voor contact maar niet als snol gezien willen worden.

Geloof me... probeer t eens uit :Y
 
Kom je niet met elk zwart goed passend pak redelijk in de buurt? 1 minuut googlen:

Davida_girl.jpg


Deze in het zwart?

female-hero.jpg


YU_LADY_NERO.jpg

Dainese_T-Avro-Lady-Kombi_schwarz_4.jpg

2513325_685_F.png
 
Klopt, ik heb een waardeloos uit losse delen samengesteld leren pak -O-
En volgens MGG rij ik ermee als met een 250cctje :P


Draag jij ook leer trouwens ?
Ik wou een strak wit leren pak :Y


Wat er op uitdraaide dat ik nu rondrijd als een michelin-pop :+
 
Ik heb ook al eens een opmerking gekregen bij een stoplicht. Kerel (van mijn leeftijd) in een dikke bmw; Leuke motor heb je... (ik heb een ER-5 uit 99) Maar dan draag ik mijn haar bij voorkeur los onder mijn helm uit :P

En ja, ik vind dat best leuk...


Hoe zorg je er dan voor dat het geen gigantische klittenbende is aan het eind van de rit? :? B|
 
Hoe zorg je er dan voor dat het geen gigantische klittenbende is aan het eind van de rit? :? B|
Inderdaad _O-

Heb één keer gehad dat mn elastiekje kapot ging en ik mn haar los moest hebben met 't motorrijden :X Wat een ramp.. _O- 3 liter crèmespoeling erdoor en stukje voor stukje uitkammen ;(
 
Hoe zorg je er dan voor dat het geen gigantische klittenbende is aan het eind van de rit? :? B|

:^

Mijn haar ging gewoon helemaal kapot van dat geklapper, terwijl ik het altijd op een staart had...

Idd liters cremespoeling en een halve haardos in je kam :/
 
Laatst bewerkt:
de extra protectie en wat stug leer maakt dat het al snel allemaal wat vormlozer wordt. Misschien wat dunner (kangaroo) leren pakken? Arlen Ness zal wel wat hebben?



Anyway, als je nog een goede fotograaf zoekt om het eindresultaat vast te leggen O-)
 
Jij snapt vrouwen niet.

Dat is geen echte klacht. Als ze open staan voor contact dan moeten ze toch reageren.
Als ze dat doen met "ja, lekker ben ik he" dan vinden sommige mensen ze een snol.
Als ze dat doen door klagen...dan is dat niet echt klagen, maar een manier van aangeven dat ze open staan voor contact maar niet als snol gezien willen worden.

Geloof me... probeer t eens uit :Y
Vrouwen kleden zich enkel uitdagend om reacties te krijgen, krijgen ze dan reacties dan is het weer niet goed en dienen ze klacht in bij de politie.

"femme de la rue"

Dus heeft een (uiteraard vrouwelijke) minister nu een wet doorgeramd om nog gemakkelijker klacht te kunnen indienen (terwijl er al een wet was).

Maar ik stel nu ook een bepaald gedrag bij jou vast. (hetzelfde gedrag wat dik honderd jaar geleden tot stemrecht voor vrouwen geleid heeft met als gevolg de teloorgang van de Westerse wereld)
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen kleden zich enkel uitdagend om reacties te krijgen, krijgen ze dan reacties dan is het weer niet goed en dienen ze klacht in bij de politie.

"femme de la rue"

Dus heeft een (uiteraard vrouwelijke) minister nu een wet doorgeramd om nog gemakkelijker klacht te kunnen indienen (terwijl er al een wet was).

Misschien ligt t dan toch aan de manier waarop je een bepaalde reactie geeft.... ik heb van zoiets nooit last nl :?


Of t ligt eraan dat wij in NL zo'n wet niet hebben, dat kan ook natuurlijk :+
 
Stoel, Popcorn, (en vanavond) biertje...

met deze titel, op dit forum, moet dit de beste draad vh jaar worden !

Met alvast Dank aan de TS.

oh, en Als TS iets gevonden heeft willen we natuurlijk wel wat fotos graag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan