Leeuwarden e.o. deel 4

Bij elke bocht van dit filmpje dacht ik dat het zou gebeuren. valt allemaal mee op het eind tough.
Target fixation...
Ik merk dat ik dat ook nog wel eens heb, kan mezelf dan altijd wel weer corrigeren door weer bewust naar m'n lijn te kijken. Maar met zulke snelheden heb je geen tijd meer om te corrigeren :N
 
Bij elke bocht van dit filmpje dacht ik dat het zou gebeuren. valt allemaal mee op het eind tough.

Sjonge jonge jonge jonge, wat een ezels _O- _O-

die houding voor die voorste ook.. mijn god. Waarom die knie naar buiten?! haha. sjonge.

jammer van die vangrail -O- zonder dat ding was het pas spectaculair geweest :+

edit:
nog even een screencap gemaakt:
kijk dan |( |(

aed4e491ef.jpg


Beschamend -O-
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge jonge jonge, wat een ezels _O- _O-

die houding voor die voorste ook.. mijn god. Waarom die knie naar buiten?! haha. sjonge.

jammer van die vangrail -O- zonder dat ding was het pas spectaculair geweest :+

edit:
nog even een screencap gemaakt:
kijk dan |( |(

[afbeelding]

Beschamend -O-

En die houding is ook niet goed.. bovenste lichaam blijft omhoog moet omlaag tussen je scherm en spiegel of naast je spiegel... :9 Ze zijn al domme ezels haha!
 
Laatst bewerkt:
Zijn hoofd en schouder hangt links langs de motor, de rechts ergens aan de rechterkant :X
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge jonge jonge, wat een ezels _O- _O-

die houding voor die voorste ook.. mijn god. Waarom die knie naar buiten?! haha. sjonge.

jammer van die vangrail -O- zonder dat ding was het pas spectaculair geweest :+

edit:
nog even een screencap gemaakt:
kijk dan |( |(

[afbeelding]

Beschamend -O-

haha ja dat ziet er niet uit!
Maar er is maar 1 manier om het te leren natuurlijk.
 
Morgen samen Rintsy en Mariska naar de VRO in Drachten. Beetje dubbel gevoel met de huidige weersomstandigheden, aan de andere kant is iets leren in de regen ook wel goed voor mij aangezien ik een angsthaas ben met dat natte glimmende asfalt :')
 
ik heb ooit een soort vro cursus gedaan, was alleen niet van de vro.

Wat gooide ik daar m'n geld mee weg.. wat een onzin. had het maar geregend die dag bij ons. dan had ik er misschien wat aangehad.
 
veel commentaar op dat filmpje maar ik debk dat menig.motorrijder hier op t forum na een kilometer al op zou geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan