Leeuwarden e.o. deel 4

Zijn er nog mensen die zin hebben om een stukje te sturen? Een blokje van plus minus 2 uurtjes?

Helemaal gelijk om even een blok om te gaan!
Even de feedback in praktijk brengen van afgelopen VRO dag of niet :Y
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die zin hebben om een stukje te sturen? Een blokje van plus minus 2 uurtjes?

Helemaal gelijk om even een blok om te gaan!
Even de feedback in praktijk brengen van afgelopen VRO dag of niet :Y
Haha ja zoiets :+ Ik merk nu wel dat ik op meer dingen let, ook dingen waar ik eerst het bestaan niet eens van af wist :') Maar om nou te zeggen dat ik het volkomen met die snuiters eens ben, nee :N ;)

Vette bike !!!

Maar nee, mijn beest staat nu nog even keurig gestalt in het hok aan de ketting O-)
Ik dacht ook al dat jij d'r andere pijpen onder had zitten, maar zoveel zwart/grijze Tuonos rijden hier niet echt rond volgens mij.
 
ik heb in ieder geval geen één gezien met deze kleurstelling rondom leeuwarden.
ondertussen wel 2 met rood (factory 2nd gen)

ah je leert er altijd van! gebruik wat nuttig is voor jou en ik denk dat dat geslaagd was!
 
Lag vanmorgen een sloot diesel op het europaplein... Mijn ESP van de auto begon erop te flippen.
Hoop niet dat er veel motorrijders langs komen vandaag maar het is uitkijken geblazen.

Edit: Net bericht van Gemeente gehad dat het is schoongemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Lag vanmorgen een sloot diesel op het europaplein... Mijn ESP van de auto begon erop te flippen.
Hoop niet dat er veel motorrijders langs komen vandaag maar het is uitkijken geblazen.

Edit: Net bericht van Gemeente gehad dat het is schoongemaakt.
Oei, zelfs zonder diesel is de afslag naar Harlingen al spek glad. Goed dat t snel is opgeruimd, al helemaal met dit weer...
 
Laatste tijd erg veel diesel daar, maar ook in de rest van Leeuwarden... -O-
Zijn vaak bussen, wel eens een spoor gevolgd, precies de route van de bus door Westeinde.
 
hoe ist nu eigenlijk bullet?? schiet t al wat op met het herstel?

Ik kan inmiddels weer lopen, al is het met een klein hupje erin...
Autorijden is ook weer mogelijk dus ik kan weer ergens naar toe gaan.

Moet mijn spieren nu trainen voor een mogelijke operatie. Mag me 11nov. weer melden in het ziekenhuis. Daar gaan we bespreken of we gaan opereren en hoe. Mijn vermoeden is dat ik halverwege december onder het mes kan.

Daarna kan ik weer van voor af aan beginnen. Heb er nog overna gedacht om mijn motor te verkopen.
Zodat ik kan sparen de komende maanden dat ik niet rij en dan een S1000RR kopen maar ja das ook weer zo zonde om die mooie GSX-R weg te doen.
 
Ik kan inmiddels weer lopen, al is het met een klein hupje erin...
Autorijden is ook weer mogelijk dus ik kan weer ergens naar toe gaan.

Moet mijn spieren nu trainen voor een mogelijke operatie. Mag me 11nov. weer melden in het ziekenhuis. Daar gaan we bespreken of we gaan opereren en hoe. Mijn vermoeden is dat ik halverwege december onder het mes kan.

Daarna kan ik weer van voor af aan beginnen. Heb er nog overna gedacht om mijn motor te verkopen.
Zodat ik kan sparen de komende maanden dat ik niet rij en dan een S1000RR kopen maar ja das ook weer zo zonde om die mooie GSX-R weg te doen.

Balen zeg! Dus toch meer pech dan je dacht..
 
Ja ik kon er ook voor kiezen om niet te opereren maar dan blijf je je hele leven lang door je knie heen zakken op de meest willekeurige momenten en dat wil ik niet. Daarnaast kan je dan niet volle bak sporten wat ik ook niet kan missen. Dus ja dan maar opereren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan