Leeuwarden e.o. deel 4

Nieuwe motor is nieuw graffiti plaatje!
The Neverending Story graffiti gewoon in Liwwadden.

8E26376C-461E-4A6E-BFA2-3BD1DFA037F4.jpeg
 
Vraagje voor de mensen die het onderhoud niet zelf doen. Waar laten jullie het onderhoud doen?
Bernard motoren heb ik goede ervaringen mee. Tegenwoordig doe ik eigenlijk het meeste zelf of bij een maatje. Anders friese motorexperts is volgens mij ook goed. Motorado in een ver verleden goed geholpen. Motoport kom ik enkel voor soms wat kleding.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje voor de mensen die het onderhoud niet zelf doen. Waar laten jullie het onderhoud doen?

Ik heb mijn motor nog niet zo heel lang, dus veel ervaring kwa onderhoud laten plegen heb ik niet.

Maar na wat rondvragen over het vervangen van mijn nokkenas ketting spanners kreeg ik bij Klaas Poppema in Wolvega als enige een eerlijk antwoord en tijdsbestek. Waar andere honderden euro's vroegen en alleen maar moeilijkheden zagen, wist hij te vertellen dat hij in 2 uurtjes klaar was voor om en nabij de 200 euro inclusief de spanners.

Dat komt overeen met hoeveel tijd het zou moeten kosten en afgaande op de reviews is dit de gang van zaken bij Klaas, dus dat getuigt mij van eerlijkheid en passie voor het vak.

Gewoon oprecht willen helpen voor een normale prijs ipv gebruik maken van de onwetendheid van de klant voor een paar extra centen.

Bij de bmw dealer werd ik afgepoeierd en wilden ze me amper te woord staan. Daar ben je alleen welkom als je een hagelnieuwe GS komt kopen lijkt wel...
 
Ik heb mijn motor nog niet zo heel lang, dus veel ervaring kwa onderhoud laten plegen heb ik niet.

Maar na wat rondvragen over het vervangen van mijn nokkenas ketting spanners kreeg ik bij Klaas Poppema in Wolvega als enige een eerlijk antwoord en tijdsbestek. Waar andere honderden euro's vroegen en alleen maar moeilijkheden zagen, wist hij te vertellen dat hij in 2 uurtjes klaar was voor om en nabij de 200 euro inclusief de spanners.

Dat komt overeen met hoeveel tijd het zou moeten kosten en afgaande op de reviews is dit de gang van zaken bij Klaas, dus dat getuigt mij van eerlijkheid en passie voor het vak.

Gewoon oprecht willen helpen voor een normale prijs ipv gebruik maken van de onwetendheid van de klant voor een paar extra centen.

Bij de bmw dealer werd ik afgepoeierd en wilden ze me amper te woord staan. Daar ben je alleen welkom als je een hagelnieuwe GS komt kopen lijkt wel...
Dat is wel precies wat ik ook zoek. Gewoon een eerlijke garage. Met de auto was het ook al zo'n ramp...
 
Gewoon een eerlijke garage. Met de auto was het ook al zo'n ramp...
Bernard is ook een 1 mans zaak net als die klaas vermoed ik? Door goed mee te denken heb ik toen veel problemen met mijn destijds KTM 690 kunnen oplossen. Sterker nog hij had gewoon een extra kabelboom liggen inmiddels :+
 
@gerkenator Die zou je toch inruilen?
Inruilen ging niet door, ik hoorde niks meer van die man, hij reageerde niet meer via marktplaats en hij heeft zelfs mijn berichten niet eens geopend.

Terwijl hij de avond ervoor nog zei dat hij er zin in had

Want we zouden op zondag halverwege elkaar tegemoet rijden, maar er was nog geen adres en tijd afgesproken.

Maar nu had ik natuurlijk wel dit bepaalde model in mijn gedachten zitten, dus ik dacht misschien staat er nog wel zo'n model te koop.

Dus uiteindelijk mijn motor smorgens verkocht aan iemand uit Hengelo, en smiddags een andere in Koudum gekocht en opgehaald.
 
Dikke beemer 🤭
 

Bijlagen

  • IMG_20230415_175853554.jpg
    IMG_20230415_175853554.jpg
    180,5 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20230415_175323398_HDR.jpg
    IMG_20230415_175323398_HDR.jpg
    144,4 KB · Weergaven: 10
  • IMG_20230415_175239304.jpg
    IMG_20230415_175239304.jpg
    304,5 KB · Weergaven: 11
  • IMG_20230415_175403870.jpg
    IMG_20230415_175403870.jpg
    65,9 KB · Weergaven: 12
  • IMG_20230415_175415116_HDR.jpg
    IMG_20230415_175415116_HDR.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 7
mooi ding gerkenator , in de mooiste kleurstelling !
, ik rijdt ook met de broer ervan , een k1200R . blijven geweldige machines . hoe klinkt jou akra ? ik heb een AC SCHNITZER op zitten en ik ben niet super tevreden ermee , geluid is 'te braaf' voor mij .
 
Terug
Bovenaan Onderaan