• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Leiden omgeving (haaglanden Topic)

paashaasR1

Die hard MF'er
Lid geworden
4 apr 2004
Waarderingsscore
0
Nu zie ik elke dag in en om Leiden motoren bij de vleet rijden, kunnen we misschien gezamelijk doordeweeks ('s avonds ) of ergens in het week-end ff toeruh.

Als ik nu ga toeruh moet ik de halve wereld af om gezamelijk te kunnen.

Hoor het wel.

Wordt het Haaglanden topic niets, dan gooien we het slot er gewoon op.

gRoeten p@@sh@@s :]

kijk zijn al met zijn 2en heb een target van 4 per dag wie volgt

het lijkt me super om een keer mee te rijden .... ik woon zelf in den haag...
nou hoop ik alleen niet dat jullie van die knie_aan_de_grond_rijders zijn (nix op tegen maar 'sniet mijn stiel zegmaar).... bovendien moet de mijnes eerst retour van de garage :( (schijnt heel moeilijk te zijn B| om een carb_ring op/voor/aan/onder/van een 20 jaar oude import shadow te vinden/kopen/krijgen/monteren/bestellen___whatever!) |(
maar als ie het weer doet lijkt het me tof...
ik blijf de haaglanden topic wel volgen!!

Er is toch al een een topic over de regio haaglanden :) PPP/a4!!

Ok, zijn voornamelijk kniedown ridders enz. Kan het ook als ontmoetingsplaats gebruiken voor de wat mensen die dat niet willen. Heb je in ieder geval altijd aanspraak/gezellige club.

Er is toch al een een topic over de regio haaglanden :) PPP/a4!!

Ok, zijn voornamelijk kniedown ridders enz. Kan het ook als ontmoetingsplaats gebruiken voor de wat mensen die dat niet willen. Heb je in ieder geval altijd aanspraak/gezellige club.

grinnik @ 'aanspraak' ;)

bedankt voor de tip maar dat zijn nou net te veel knie_aan_de_grond-ers dus... die sla ik ff over ;)

Count me in!

Nu nog een leuke plek om af te spreken. We hebben al eens Roomburg genoemd (daar waar een jaar geleden ofzo KPN business center nog zat).
Op dat punt heb je een leuke bocht richting de N11. Helaas met middengeleider en geleiderail..
Het is maar een idee!

Heey paashaas wij houden 30 mei (zondag) een toerritje door die omgeving. Niks voor jou ;) O-) hehe........
Altijd leuk om een ritje te rijden.....we houden dit topic in de gaten 8-)

Count me in!

Nu nog een leuke plek om af te spreken. We hebben al eens Roomburg genoemd (daar waar een jaar geleden ofzo KPN business center nog zat).
Op dat punt heb je een leuke bocht richting de N11. Helaas met middengeleider en geleiderail..
Het is maar een idee!
Dat geeft ook een leuke route tussen deze oprit en die bij Leiderdorp-Hoogmade. Niet voor hardrijders, daar zijn de bochten veel te scherp voor.
Bijkomend voordeel: aan die kant is een Mac.

inderdaad de mac bij leiderdorp, en dan een klein ritje naar de veen over de provinciale weg daar kan ie wel ff open, aanhet eind rotonde en weer trug klein circuitje ken de klok er ff op.

Nu zie ik elke dag in en om Leiden motoren bij de vleet rijden, kunnen we misschien gezamelijk doordeweeks ('s avonds ) of ergens in het week-end ff toeruh.

Als ik nu ga toeruh moet ik de halve wereld af om gezamelijk te kunnen.

Hoor het wel.

Wordt het Haaglanden topic niets, dan gooien we het slot er gewoon op.

gRoeten p@@sh@@s :]

Mna,lijk me wel wat hoor,ik kom uit Rijnsburg en het is het proberen waard toch?

inderdaad de mac bij leiderdorp, en dan een klein ritje naar de veen over de provinciale weg daar kan ie wel ff open, aanhet eind rotonde en weer trug klein circuitje ken de klok er ff op.
Heb gisteren even het stukkie gereden. De A4 oprijden vanaf de Mac is altijd een leuke bocht! Als je bij Roomburg weer de A4 verlaat een nog betere bocht. Jammer dat het er zo weinig zijn. Je kan nog richting R'veen rijden (rij dan de diverse rotondes een paar keer).
Volgens mij gewoon een datumpie prikken een kijken of het wat is.

Heb gisteren even het stukkie gereden. De A4 oprijden vanaf de Mac is altijd een leuke bocht! Als je bij Roomburg weer de A4 verlaat een nog betere bocht. Jammer dat het er zo weinig zijn. Je kan nog richting R'veen rijden (rij dan de diverse rotondes een paar keer).
Volgens mij gewoon een datumpie prikken een kijken of het wat is.

Kan je beter vanaf leiderdorp naar hoogmade rijden woubrugge, ter aar *D Veel mooiere bochten....

Aha,

De ideeen gaan binnekomen. Das goed. Nu een datum afspreken en gewoon rijden. Zien we vanzelf of het wat wordt

nee, ik moet nog ff werken, rretje moet ergens van betaald worden, euh, donderdag?? is ie wel vrij..??

Donderdag zal ik er helaas niet bij kunnen zijn '(

Dan ben ik zelf vakantie-verkeer :) vier dagen naar Luxemburg *D

Terug
Bovenaan Onderaan