Leipere shit, Tuono!

Status
Niet open voor verdere reacties.
net me remschijven even aangepakt maar wat een verschil !
die bussen zaten allemaal muurvast maar nu rammelen ze als een wachmachine vol spijkers.
het eerste proefritje zal moeten uitwijzen of ik ze (verder) verziekt heb of dat ik nu swanz eruit kan remmen


Gaaf he King

Rammelen als de tering,zal op een klinkerkeiuhweggetjuh wel rammelen als een ouwe Duc.

Ze zijn nu gewoon zwevend,mooi he :+
 
Gaaf he King

Rammelen als de tering,zal op een klinkerkeiuhweggetjuh wel rammelen als een ouwe Duc.

Ze zijn nu gewoon zwevend,mooi he :+


ja egwel, lekker racy !
en ik hoef nu waarschijnlijk geen nieuwe schijven meer *O*

het is niet normaal wat een speling er nu inzit (alle kanten op) maar aan het materiaal is niets verander.
alleen dat ringetje drukt er niet meer zijlings tegen dus zal vast wel goed gaan.
 
ik photoshop wel weer een haagse kreidler voor je in elkaar.

hoe staat het er eigelijk mee, is tie al gespoten?
 
Laatst bewerkt:
Nee Richard,nog lang niet

De Tuono staat nu in de steigahs,dus die moet eerst ff in de verruf,drukdruk

Als de Tuono klaar is ga ik met de eiracer verder.3bak hand met 19pk scootercilinderbus
Ik heb voor het eitje een frame met motorkenteken gekocht.

Kan ik gewoon met dat ding die k,tmarokaantjes wegrijden op hun scootahs met die uitgeschoren nekkies.

Dit dus

 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met led verlichting? heb er 2 gekocht voor de achterzijde

gekocht bij Marcel van der Werf baarlo via marktplaats

dit zijn Led knippers met interne weerstand.

Alleen als ik ze aansluit blijven de knippers branden en knipperen niet

iemand en idee , doe ik iets fout ?

hoor graag van jullie
 
FF een vraagje van een beginnend motorrijder.

Waar moet ik opletten bij de aankoop van een 2007 Tuono?? Zijn er kinderziektes die vervangen moeten worden of dingen waar ik specifiek op moet letten??

Graag hoor ik van de Tuono-rijder op het MF over hun motor.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met led verlichting? heb er 2 gekocht voor de achterzijde

gekocht bij Marcel van der Werf baarlo via marktplaats

dit zijn Led knippers met interne weerstand.

Alleen als ik ze aansluit blijven de knippers branden en knipperen niet

iemand en idee , doe ik iets fout ?

hoor graag van jullie
Andere relais kopen!
 
FF een vraagje van een beginnend motorrijder.

Waar moet ik opletten bij de aankoop van een 2007 Tuono?? Zijn er kinderziektes die vervangen moeten worden of dingen waar ik specifiek op moet letten??

Graag hoor ik van de Tuono-rijder op het MF over hun motor.


Eigenlijk niets bijzonders, wel was er in het verleden wat met vocht in de tellerunit een een bruine connector die door brande en een voetrem die niet goed werkte.. Het eerste heb ik onder garantie laten vervangen en de andere twee zijn bij mij nog steeds OK. Verder de gewone zaken zoals ketting banden remmen. Gewoon een lekkere fiets
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met led verlichting? heb er 2 gekocht voor de achterzijde

gekocht bij Marcel van der Werf baarlo via marktplaats

dit zijn Led knippers met interne weerstand.

Alleen als ik ze aansluit blijven de knippers branden en knipperen niet

iemand en idee , doe ik iets fout ?

hoor graag van jullie


Je doet niets fout, weerstand is niet hoog genoeg. Ik wil voor ook led knippers en dan in een keer een goed realis kopen. Voorlopig heb ik de orginele knippers dus in mijn buddy liggen en deze knipperen vrolijk mee, maar niet zichtbaar. Dus probleem even opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Hier wat foto's van de vorige eigenaar




[afbeelding]
Is wel een beetje ongeveer hetzelfde als mijn nieuwe fiets. Zelfs de uitlaat is hetzelfde. (na uitwisselen van de akra's voor mijn eigen Leo) ;( ;(
Ik ga hem vrijdag ophalen.

Hopen op beetje weer dit weekend.

Edd
full
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk niets bijzonders, wel was er in het verleden wat met vocht in de tellerunit een een bruine connector die door brande en een voetrem die niet goed werkte.. Het eerste heb ik onder garantie laten vervangen en de andere twee zijn bij mij nog steeds OK. Verder de gewone zaken zoals ketting banden remmen. Gewoon een lekkere fiets

Kijk dat zijn goede dingen om te weten. Nou gaat mijn voorkeur uit naar het tweede type Tuono, zijn daar nog specifieke dingen over te moeten weten??
 
Kijk dat zijn goede dingen om te weten. Nou gaat mijn voorkeur uit naar het tweede type Tuono, zijn daar nog specifieke dingen over te moeten weten??


De beschrijving van Tidje gaat over het 2e type, het 1ste type (de Oer) heeft helemaal geen kwalen. :}
 
Laatst bewerkt:
De beschrijving van Tidje gaat over het 2e type, het 1ste type (de Oer) heeft helemaal geen kwalen. :}

Okee beter. Alleen op de Oer Tuono zit ik niet goed. Ik zet met me knieen tegen die uitsparing in de tank aan als ik beide benen tegen de tank klem. Dan kan ik niet meer schakelen dus dat lijkt me niet handig en gaat op den duur ook heel erg irriteren. Gelukkig hebben ze al mooie 2de types voor weinig geld en daar zit ik echt super op. Nu alleen nog een mooi dagje in het weekend en ik ga proefrijden op de Tuono. Ik kan eigenlijk niet wachten tot het zover is. :]
 
Okee beter. Alleen op de Oer Tuono zit ik niet goed. Ik zet met me knieen tegen die uitsparing in de tank aan als ik beide benen tegen de tank klem. Dan kan ik niet meer schakelen dus dat lijkt me niet handig en gaat op den duur ook heel erg irriteren. Gelukkig hebben ze al mooie 2de types voor weinig geld en daar zit ik echt super op. Nu alleen nog een mooi dagje in het weekend en ik ga proefrijden op de Tuono. Ik kan eigenlijk niet wachten tot het zover is. :]


Ik heb ook van die lange stelten, maar ik heb daar helemaal geen last van........... Gewoon gas erop!!
 
Nee me enkel zit niet vast nee maar ik heb wel een goed excuus om een Type 2 te kopen. Ook me vriendin zei dat dat niet goed was ;-))
 
maar hoe lang ben je dan?
ik ben 1,92 en ik rij juist de oer omdat tie zo lekker ruim is.

hoe dan ook, als me vriendin aandringt zou ik ook voor het nieuwe model gaan O-)
 
maar hoe lang ben je dan?
ik ben 1,92 en ik rij juist de oer omdat tie zo lekker ruim is.

hoe dan ook, zelfs als me vriendin aandringt zou ik nooit voor het nieuwe model gaan!!
Alleen de kont vindt ik er super van, maar voor de rest vind ik er niet zoveel aan.
:^
Ik ben 2 meter!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan