Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
"en wat andwoorden (kijkt er nu niemand op de tuonosite?, dit is echt de 100e dat deze vragen langskomen)"

Welke site bedoel jij? dan kan ik daar ff rondneuzen

"Clip-ons ipv dat hoge buizenstuur, kuipje van een RSV mille"

Ik vind dat brede stuur juist wel erg fijn, maar iets meer voor over mag wel...
 
ha, leuk! Bijna identieke Tuono :)
Ik heb ook wel even klote weer gehad, maar gelukkig ook top weer!

bovenop de Stelvio..regen, mist, kou.. (andere motoren waren ook NL'ers..)
[afbeelding]

Hey wat toevallig, dat ben ik (2e van links Tuono Factory) op ons vaste jaarlijkse motoruitje met mijn maten. 4 dagen Oostenrijk slecht weer gehad ;( maar toch weer onwijs genoten.
Heb jou niet gezien Geerhard, wij zaten binnen koffie te drinken en optewarmen.
Kun je mij de orginele foto mailen ?

@ Zichthuis, beterschap
Tuono is duidelijk TL (rem in frame is TL) succes met zoektocht naar Factory, ga je geen spijt van krijgen, is wel erg gevoelig voor veerafstelling....ben ik wel ff mee bezig geweest na overstap van Tuono R 2006.
Pilot powers hebben mij nog nooit verrast, ook niet in de regen, erg voorspelbaar. Moet haast wel aan de weg hebben gelegen het was ook wel erg lang droog geweest.

Groet,

Jack
 
Laatst bewerkt:
thanx jack

veerafstelling moeilijk ??, weeg zelf 115 kg

std oer nooit geen problemen mee gehad
 
Laatst bewerkt:
1e pagina, 1e bericht: (no problem)

Als iemand niet weet hoe ze plaatjes kunnen verkleinen kan het heel makkelijk via www.drpic.com


Hieronder de website van onze geliefde overloper GS-rijder Fritser boordevol info en werkplaatshandboeken!!

madeinnederland.nl

Dan nog voor de mensen die op zoek zijn naar extra info!!

http://leipeshit.777host.us/ <-- werkplaatshandboeken
RSVR.NET Forums
http://www.aprilia-v60.com/page.php?24
Forumoverzicht - Aprilia Riders Association
Apriliaforum.nl - Portaal
http://nl.aprilia.com/njb_dettaglio.asp?id=283

En voor de mensen die opzoek zijn naar OEM en replica parts!!

AF1 Racing Aprilia | Vespa | Piaggio | Guzzi | Norton | Ural | Zero
Fahrradservice Zähringer in Bornheim-Sechtem
Home
http://www.ducatituning.d...p;view=seite&seite=36
Hier entsteht eine neue Internetpräsenz - hosted by 1blu
http://www.oemmotorparts....0&Y=2005&L=AP_TU2
http://www.twowheelparts....amp;site=1300&lang=nl
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn brommer ook platgelegd. Op Zolder (het circuit welteverstaan)
Voorwiel gleed zonder waarschuwing weg, waarna ik de grindbak isn gleed en mijn motor over de kop ging. Tijdens mijn "gevallen"sessie gingen er nog 2 plat. In de 3 sessie erna nog 10-12!! Ik ga ervan uit dat er iets op de baan heeft gelegen.

De man die achter me reed tijdens mijn glijpartij , nog gesproken, hij snapte er niets van. Geen idee hoe het kon gebeuren.

Resultaat: dikke enkel, gekrenkt ego en een gehavende ZX-6R (mijn tuono is dus nog heel)

Zichthuis, beterschap!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn brommer ook platgelegd. Op Zolder (het circuit welteverstaan)
Voorwiel gleed zonder waarschuwing weg, waarna ik de grindbak isn gleed en mijn motor over de kop ging. Tijdens mijn "gevallen"sessie gingen er nog 2 plat. In de 3 sessie erna nog 10-12!! Ik ga ervan uit dat er iets op de baan heeft gelegen.

De man die achter me reed tijdens mijn glijpartij , nog gesproken, hij snapte er niets van. Geen idee hoe het kon gebeuren.

Resultaat: dikke enkel, gekrenkt ego en een gehavende ZX-6R (mijn tuono is dus nog heel)

[afbeelding]
full
 
thanx jack

veerafstelling moeilijk ??, weeg zelf 115 kg

std oer nooit geen problemen mee gehad

Ik ook met

- standaard Oer 2004 geen problemen
- standaard 2006 geen probemen
- Factory 2007 zwabberen in snelle bochten en hard rechtuit, na finetunen OK, duurde wel ff :)
Is door de lichtere wielen wat gevoeliger, minder Gyroscoop werking, ieder klikje merk je daarintegen wel.
 
eeeeh, driver heeft al maanden geen tuono meer.
die is harley gaan rijden en heeft die alweer terecht ingeruild voor een buell

Voor zover ik weet heeft Driver die harley nooit geleverd gekregen.
lange levertijd en uiteindelijk geanuleerd geloof ik.
Driver heeft de TUONO eind 2007 ingeruild.
Hoe weet ik dat....omdat ik de motor van Driver in 2007 uiteindelijk bij mij is terecht gekomen.
Ik ben toen nog bij hem thuis geweest voor de originele chip en MIVV demper.
 
Pilot powers hebben mij nog nooit verrast, ook niet in de regen, erg voorspelbaar. Moet haast wel aan de weg hebben gelegen het was ook wel erg lang droog geweest.

Zichthuis had geen pilot power maar pilot road.

Ik heb met de pilot power en pilot power 2ct ook nooit problemen
Met de oude pilot road (1) wel. daar heb ik wel eens iets of wat mee gegleden.
Gelukkig niet plat maar het vertrouwen was wel weg.
Dus toch maar iets minder km met een band maar wel meer grip.


(Als is het alleen maar in mijn hoofd)
 
Hallo allemaal,

Ik heb mijn brommer ook platgelegd. Op Zolder (het circuit welteverstaan)
Voorwiel gleed zonder waarschuwing weg, waarna ik de grindbak isn gleed en mijn motor over de kop ging. Tijdens mijn "gevallen"sessie gingen er nog 2 plat. In de 3 sessie erna nog 10-12!! Ik ga ervan uit dat er iets op de baan heeft gelegen.

De man die achter me reed tijdens mijn glijpartij , nog gesproken, hij snapte er niets van. Geen idee hoe het kon gebeuren.

Resultaat: dikke enkel, gekrenkt ego en een gehavende ZX-6R (mijn tuono is dus nog heel)

Zichthuis, beterschap!

FROSTY

Ook beterschap vanaf deze kant

zit al 4 dg met mijn been omhoog
 
Laatst bewerkt:
Hey wat toevallig, dat ben ik (2e van links Tuono Factory) op ons vaste jaarlijkse motoruitje met mijn maten. 4 dagen Oostenrijk slecht weer gehad ;( maar toch weer onwijs genoten.
Heb jou niet gezien Geerhard, wij zaten binnen koffie te drinken en optewarmen.
Kun je mij de orginele foto mailen ?

Haa, leuk dat je de foto hier spot! Ik heb 2 fotos waar jouw Factory op staat. Moet je wel even priveberichten aanzetten, of email adres geven.
Ik ben er maar 5 minuten geweest.. vond het nogal koud en nat en van het uitzicht genieten was er niet bij |( Gelukkig de weken erna wel top weer gehad *O*
 
Weet iemand een goede veerinstelling voor een oer-tuono?

Ik weeg 75kg en ben 1,83m lang.
Ik wil eens een beetje gaan stoeien met de instellingen van de veer voor en achter.
Vind dat hij voor nog al eens zwabbert en achter lijkt hij wat te stug te staan.

Aangezien er al een aantal van jullie op het circuit rijden, weten jullie vast wel wat meer over de voor en achter veren.
 
gewoon even bij hk in tiel langsrijden ,stellen hem goed voor je af en ze kunnen evt ook gelijk wat aanpassen
 
Hallo

Tuono is TL , omdat het rempedaal het frame heeft geraakt

kan de motor waarschijnelijk terug kopen

alleen ben nu in de strijdt over het uit te keren bedrag

voorstel is veel te laag

motor is in okt 2007 op kenteken gezet
 
Tuono vandaag bekeken en mee genomen :) Achterrem heeft een modificatie gehad waardoor hij het zou moeten blijven doen. Ben benieuwd.
 
Hallo

Tuono is TL , omdat het rempedaal het frame heeft geraakt

kan de motor waarschijnelijk terug kopen

alleen ben nu in de strijdt over het uit te keren bedrag

voorstel is veel te laag

motor is in okt 2007 op kenteken gezet
Oneerbiedig laag!? Of net aan te laag?
En de kosten voor als je het wrak zelf opkoopt? Dan ineens weer super duur?
Nog druk in de onderhandeling dus!
Succes er mee.
 
Hallo

Tuono is TL , omdat het rempedaal het frame heeft geraakt

kan de motor waarschijnelijk terug kopen

alleen ben nu in de strijdt over het uit te keren bedrag

voorstel is veel te laag

motor is in okt 2007 op kenteken gezet


Ik zeg .... Clip-on's er op ..... circuitfiets van maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan