Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo mensen,

nog even een vraag
waar bestellen de mensen die veel onderhoud zelf doen onder ons de onderdelen die je nodig bent zoals pakkingen enzo en andere onderdelen.
en wat zijn zoal de ervaringen van online bestellen qua levertijd en prijs/kwaliteit.

alvast bedankt mensen
 
hallo mensen,

nog even een vraag
waar bestellen de mensen die veel onderhoud zelf doen onder ons de onderdelen die je nodig bent zoals pakkingen enzo en andere onderdelen.
en wat zijn zoal de ervaringen van online bestellen qua levertijd en prijs/kwaliteit.

alvast bedankt mensen

ik heb weleens besteld bij OEMmotorparts.nl - wel prima - maar 10 E verzendkosten is vervelend (zeker als je ouders in dezelfde stad wonen en je het niet gewoon op mag halen)

Regelmatig gewoon bij een zaak in de buurt waar ik al een jaar of 6 voor m'n banden kom .. "he joh, zou je dit of dit even voor me kunnen bestellen"

en kreeg laatst iets te horen van japarts.nl - ook oemparts op framenummer - rempotsteuntje was iig binnen 2-3 dagen binnen voor 'n acceptabel bedrag..

@zichthuis: vervelend zo'n valpartij.. ;) ok, tis wat werk en 't kost wat centen en energie.. maar je nieuwe fiets ziet er iig goed uit.. :P
 
4500 km

als nieuw

oude eigenaar had 10 motoren !!! en deze ingeruild bij zijn vriend duc dealer voor een multistrada

deze heeft pazzo hendels kellerman knippers , kentekenhouder enz


heb hem woensdag ongeziens gekocht aan de hand van zijn omschrijving

email gestuurt voor bevestiging ( duc dealer vandaag heb hem 10 x kunnen verkopen )

vanmorgen wou iemand hem uit munchen ook nog gelijk ophalen

motor stond in braunwscheig , vandaag 750 km gerden
 
*O* errug mooi Zichthuis *O*

Ik zou bijna willen dat ik de mijne ook TL zou rijden.......het nadeel is, dat je er meestal zelf op zit. :X
 
geile fiets Zichthuis! Gefeliciteerd! *O*

Moet ie ook geimporteerd worden, aangezien hij in Braunschweig stond? Althans, dat klinkt redelijk Duits.. :+ Of woon je in Duitsland? Zou helemaal ideaal zijn!
Tof dat je zo snel alweer een nieuwe fiets hebt gevonden..dat bevordert het herstel van de knie :Y
 
Zo op de foto's echt een mooie fiets... Nou maar zorgen dat de knie snel over is en knallen maar... Kan je ons meteen ff vertelen welke verschillen jou opvalllen

In ieder geval succes met herstel
 
geweldige fiets zichthuis, ik is jaloers.
veel plezier ervan

geloof dat ik de mijne ook maar plat ga leggen

onee, ik ben niet allrisk verzekerd



briljant!

bd0fa201c7bbb46db3a4a7a97b75e0bb
 
Laatst bewerkt:
Ben er erg blij mee


heb je de seat cover ontvangen ?

Ben er uit met de verzekering , krijg er € 750 bj


Jep heb 'm ontvangen, ziet er goed uit, hij zit erop!

Tja 750,- is natuurlijk beter dan niets maar niet wat je gehoopt had denk ik.
 
Laatst bewerkt:
geile fiets Zichthuis! Gefeliciteerd! *O*

Moet ie ook geimporteerd worden, aangezien hij in Braunschweig stond? Althans, dat klinkt redelijk Duits.. :+ Of woon je in Duitsland? Zou helemaal ideaal zijn!
Tof dat je zo snel alweer een nieuwe fiets hebt gevonden..dat bevordert het herstel van de knie :Y

woon bij de duitse grens omg almelo in NL

maandag ga ik naar de rdw almelo
 
geweldige fiets zichthuis, ik is jaloers.
veel plezier ervan

geloof dat ik de mijne ook maar plat ga leggen

onee, ik ben niet allrisk verzekerd

@ KING OKKIE


heb wel tips haha

nee gekheid je kunt er beter op blijven zitten

schermpie nog kopen ?, je kunt hem altijd weer verkopen als je een factory hebt
 
Laatst bewerkt:
BOR motoren De Lutte was de hoogste bieder ( voor de verzekering)

heb de akrapovic pijp kunnen redden en mijn orginele ingeleverd
 
kijk maar met een nwe beugel en popnagels is i weer aardig netjes

of het stuk ervoor vervangen kan worden weet ik niet

met e nummer en eventueel nwe db killer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan