Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
update:

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest..

Rechter been zit nu tot nader order geheel in het gips

en heb een afspraak voor de MRI scan

moet toch maar een harley regelen

holy shit! :/
Hebben ze in eerste instantie geen foto gemaakt dan?

Harly is dan idd de enige oplossing voor nu.. nouja, oplossing.. -O-
 
holy shit! :/
Hebben ze in eerste instantie geen foto gemaakt dan?

Harly is dan idd de enige oplossing voor nu.. nouja, oplossing.. -O-

Foto's gemaakt direct na ongeluk bij osnabruck 11 juli afgelopen maandag nog een keer in het ziekenhuis

maar knie blijft heel erg dik , en het weefsel erom heen is hard

kan mijn knie nog steeds niet buigen

nu met gips uiteraard helemaal niet meer haha

knie krijgt zo extra rust

tja op een harley kun je je been recht voorruit steken

kenteken van de factory komt morgen binnen EN KAN ER NIET OP RIJDEN FUCK ENZ....
 
Laatst bewerkt:
je kan hem ook verkopen 8-) 8-) grapje (voordat het verkeerd begrepen wordt) btw falcone is van 1971,eigen import.zelf opgehaald op de beurs in reggio
Foto's gemaakt direct na ongeluk bij osnabruck 11 juli afgelopen maandag nog een keer in het ziekenhuis

maar knie blijft heel erg dik , en het weefsel erom heen is hard

kan mijn knie nog steeds niet buigen

nu met gips uiteraard helemaal niet meer haha

knie krijgt zo extra rust

tja op een harley kun je je been recht voorruit steken

kenteken van de factory komt morgen binnen EN KAN ER NIET OP RIJDEN FUCK ENZ....
 
Ik heb vorig jaar ook een motorongeluk gehad. Volgens die droeftoeters die toen dienst hadden was er op de foto's niets te zien. Maanden later na blijvende klachten terug gegaan bleken er achteraf diverse breukjes en een gescheurd spaakbeen toch op die foto's te staan! Foutje bedankt, en niets meer aan te doen! De smartegeldkwestie loopt nog en klachten heb ik ook nog steeds.............Ik rij er geen meter minder om, maar bij langere ritten.....tja.
 
Zit sterk te denken aan een alternatieve voetsteun , stuk lager en meer naar voren( rechts)
tuono bj 2007


iemand ideeen ????
 
update:

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest..

Rechter been zit nu tot nader order geheel in het gips

en heb een afspraak voor de MRI scan

moet toch maar een harley regelen


balen zeg! sterkte

misschien moet ik ook wel aan de Harley, kunnen we misschien korting krijgen als we der allebei 1 kopen _O-
had gister een domper, tijdens de training voor mijn knie bleek dat mijn knie er slechter aan toe is dan gedacht, advies gekregen om voorlopig geen motor te rijden, of een klein stukje en dan niet het leren motorpak aandoen, mag geen druk op knie komen. ook te horen gekregen dat ik tracktraining dag wel kan gaan afzeggen :P
 
Ik heb vorig jaar ook een motorongeluk gehad. Volgens die droeftoeters die toen dienst hadden was er op de foto's niets te zien. Maanden later na blijvende klachten terug gegaan bleken er achteraf diverse breukjes en een gescheurd spaakbeen toch op die foto's te staan! Foutje bedankt, en niets meer aan te doen! De smartegeldkwestie loopt nog en klachten heb ik ook nog steeds.............Ik rij er geen meter minder om, maar bij langere ritten.....tja.


tjesus wat een prutsers!
 
Mogguh Tuono rijders :)

Ik heb mijn Fireblade verkocht en ben nu voor een Tuono aan het kijken.
Zijn er nog belangrijke punten waar ik op moet letten bij een Tuono van 2003?

Kan er 1 krijgen voor een hele mooie prijs, ding is echt als nieuw.
Wel met 56000 op de teller, is dit een probleem voor deze motoren?

Ga er woon-werk mee rijden, dus er zullen nog zat kilometers mee gereden worden :)
Ik heb eigenlijk nooit slechte dingen gehoord over die rotax blokken, maar wellicht kunnen jullie me raad geven of het slim is om een tuono te kopen met dit aantal km's.

Thanks!
 
Volgens mij is het met deze kilometerstanden vooral belanrijk hoe er mee gereden/omgegaan is. bijv. warmrijden, tijdig onderhoud gehad, juiste olie... Dit is natuurlijk altijd moeilijk te controleren, maar mij ervaring is dat Tuono rijders veel informatie delen en er zullen vast en zeker nog wat tips volgen.

Succes met je zoektocht!
 
Volgens mij is het met deze kilometerstanden vooral belanrijk hoe er mee gereden/omgegaan is. bijv. warmrijden, tijdig onderhoud gehad, juiste olie... Dit is natuurlijk altijd moeilijk te controleren, maar mij ervaring is dat Tuono rijders veel informatie delen en er zullen vast en zeker nog wat tips volgen.

Succes met je zoektocht!

Dat is inderdaad altijd belangrijk, maar moeilijk te controleren.
Ik heb al een keer eerder op deze motor gereden (is van een kennis) en moet zeggen dat het ding in ieder geval prima rijd en niets raars op is aan te merken.

Verder is de algehele staat van de motor echt perfect, dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Plus dat er al wat leuke extra's opzitten als een Akra demper, seat cowl etc. :)
 
Foto's gemaakt direct na ongeluk bij osnabruck 11 juli afgelopen maandag nog een keer in het ziekenhuis

maar knie blijft heel erg dik , en het weefsel erom heen is hard

kan mijn knie nog steeds niet buigen

nu met gips uiteraard helemaal niet meer haha

knie krijgt zo extra rust

tja op een harley kun je je been recht voorruit steken

kenteken van de factory komt morgen binnen EN KAN ER NIET OP RIJDEN FUCK ENZ....

Zal ik m ff voor je inrijden dan? Kijken is ook lekker... *O*
 
Hoe snel kan het gaan..
Vanavond de Tuono ophalen :P

Ik ben Alex en bij deze wil ik me aanmelden bij het Tuono topic ;)

4843510110_e04999e99b_b.jpg


4843510000_a17e0c34f4_b.jpg


4842893835_16325dccde_b.jpg


Ik ben blij!
 
Laatst bewerkt:
feli met de nieuwe fiets.. :)

re de km stand.. de mijne staat op 50.000 en gister (na 32k) de kleppen gecontroleerd.. geen centje pijn, alles ruim binnen tolerantie.. :)

1 bout van voorste kleppendeksel is wel *&*&^%&&$^%$^ bij te komen zeg.. |(
 
Wees blij dat je hem los hebt gekregen, ik draaide de kop van de bout eraf :X
Gelukkig het pieleke er wel uit kunnen krijgen zonder boren en fratsen!!

Ook bij mij na 35000 km alles binnen de toleranties *O* *O*
Geen enkel probleem gehad tot nu toe!! Hoop dat iedereen met zoveel plezier en weinig problemen zal rondrijden :W
 
Wees blij dat je hem los hebt gekregen, ik draaide de kop van de bout eraf :X
Gelukkig het pieleke er wel uit kunnen krijgen zonder boren en fratsen!!

Ook bij mij na 35000 km alles binnen de toleranties *O* *O*
Geen enkel probleem gehad tot nu toe!! Hoop dat iedereen met zoveel plezier en weinig problemen zal rondrijden :W

buiten het vervangen van de accu (ytx14bs ipv. de 12 - 2 Ah meer dan standaard) en een kapot startrelais heb ik ook geen problemen gehad.

Al moet ik morgen wel even een nieuw vacuumslangetje halen, had per ongeluk m'n benzineleiding bovenlangs gelegd waardoor de boel onder spanning kwam te staan, doormidden dus --> last van valse lucht en daardoor gebrek aan motor rem vanmiddag |( (maar die telt niet, dat is een eigen stommiteitje)

@ alex, druppelladertje voor de wintermaanden vind een T wel fijn - accu heeft topspanning nodig om de boel rond te krijgen.

in het kader van gewichtsbesparing heb ik gister btw. m'n accu even op de weegschaal gegooid en 't verschil gemeten met een lithium-ion pakket (SuperB 4600)

4700 gr. tegen 1000 gr. (met kabels en stekker) *D

5200 zou 'n milleblok op gang moeten kunnen krijgen.. })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan