Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk mn nieuwe uitlaat over een tijdje:

!BwQRHZwEGk~$(KGrHqYOKnEEvyFrzGsKBMIHr8WkEQ~~_12.JPG
 
Probeer eens een doekje + wd40 ;)

ik heb van ellende laatst het achterwiel er maar uitgehaald, lampenolie met een afwasborstel eropgekwast, afgespoten met de tuinslang en vervolgens met een doek met poetsmiddel nagewreven.. helemaal schoon! *O*

zat ook wel echt dikke koek op.. :X
 
Middag,

Van welke merken zijn er complete uitlaatsystemen voor de Tuono (2003)?

Ik heb besloten om toch maar te kijken naar een compleet uitlaat systeem en kom tot nu toe alleen nog maar Akra tegen...
 
Laatst bewerkt:
Kleppen controleren en motor af laten stellen, andere zaken had ik al gedaan.... :)


wil je ff laten weten of de kleppen nodig waren en hoeveel heeft de jouwe gelopen

heb mijne laatst ook bij Roké af laten stellen loopt als een kogel :}
 
Laatst bewerkt:
Middag,

Van welke merken zijn er complete uitlaatsystemen voor de Tuono (2003)?

Ik heb besloten om toch maar te kijken naar een compleet uitlaat systeem en kom tot nu toe alleen nog maar Akra tegen...


Arrow, dubbel systeem...

@Noale, is goed. Mijne staat nu op 35k km...
 
Als ik echt moet kiezen dan een dubbel systeem, maar als je een enkel systeem weet wat er ook echt gaaf uitziet dan zal ik dat ook zeker overwegen...

@ Pimmie: dank je wel ga ik eens naar kijken

Graag gedaan, in het begin vond ik 1 pijp het mooiste maar een kennis van mij wilde dat ik een keer een dubbel arrow systeem erop zette om te kijken hoe dat stond en eigenlijk heb ik het toen meteen laten zitten.... Geluid is ook alleraardigst... })
 
Heb een dubbel leovince Sbk titanium eronder, klinkt super en staat ook goed. Dempers staan iets omhoog en naar elkaar toe. Precies naast kentekenplaat met de eindstukken.
 
Ben op vakantie, dus kan momenteel geen foto uploaden. Mn hele verbouwproject staat op april-riders forum onder MatthijsA project in het rsv gedeelte.
Is de bedoeling om er nou een Tuono van te maken.
 
@Noale, is goed. Mijne staat nu op 35k km...~[/quote]


mijne staat nu op 30 K,ben benieuwd naar naar je kleppen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan