Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
overigens afgelopen zaterdag ook nog een proefritje gedaan op een 2010 superduke R.

kan jullie vertellen dat de T nog steeds op alle punten wint *O* *O*

is sneller, stabieler op hogere snelheden, wendbaarder, meer vermogen (al zeggen de papieren van niet)
en fijner op 't achterwiel })
 
!@#$%^^&*

kan de knie nog niet buigen ( nog fucking dik)

ben bang dat mijn seizoen erop zit of moet de fysio peut

hebben van arjan robben


voor de rest is er niets stuk op de slijmbeurs scheur na
 
overigens afgelopen zaterdag ook nog een proefritje gedaan op een 2010 superduke R.

kan jullie vertellen dat de T nog steeds op alle punten wint *O* *O*

is sneller, stabieler op hogere snelheden, wendbaarder, meer vermogen (al zeggen de papieren van niet)
en fijner op 't achterwiel })


way to go sputnick!

ik heb ook even naar de superduke gekeken maar kom tot de zelfde conclusie
tuono rules gewoon
 
way to go sputnick!

ik heb ook even naar de superduke gekeken maar kom tot de zelfde conclusie
tuono rules gewoon

m'n broer heeft hem gekocht.
erg goeie deal bij Goedhart.

hij wilde geen T, omdat ik er al eentje heb.
tja dan moet ie het maar doen met de 2e keus _O- _O-

Enige wat ik wel vind is dat de zithouding vd superduke wat stoerder oogt
 
m'n broer heeft hem gekocht.
erg goeie deal bij Goedhart.

hij wilde geen T, omdat ik er al eentje heb.
tja dan moet ie het maar doen met de 2e keus _O- _O-

Enige wat ik wel vind is dat de zithouding vd superduke wat stoerder oogt

denk dat de super duke techn. minder strak in elkaar zit tov de tuono
 
Deze keer was ik het niet , wel iemand uit mijn dorp

Motormeuk Nieuws: Stuntende motorrijder raakt rijbewijs kwijt

Da's geen stunten, da's een beetje kutten uit verveling omdat je nergens harder mag dan 60 / 80. Sinds ik een keer m'n koppelingsplaten verbrand heb (bij de 2e burn-out had de band meer grip dan de koppeling :( ) heb ik besloten niet te stunten, maar de dingen die in dat Telegraaf artikel staan doe ik best wel eens. Op de tank zitten staat er trouwens niet bij, da's ook wel grappig :+
 
Ik hou me anders altijd netjes aan de regels hoor :+ :+ :+


Jullie niet dan??


Oké misschien behalve de keren dat ik zelf iets ga besturen met een motor er in }) })
 
Iemand een idee hoeveel langer de voorste remleidingen moeten zijn als je een Mille ombouwt naar Tuono? Komt trouwens geen Tuono stuur op, weet niet of dit veel uitmaakt kwa lengte?
Koppelingsleiding heb ik al een langere van 90-100 cm voor.

Alvast bedankt
 
Ik ga vrijdag op motorvakantie naar de Harz, en nu ben ik eigenlijk opzoek naar een manier om mijn bagagarol mee te nemen.
Uiteraard komt ie op het duozitje, maar is deze stevig genoeg om zo'n rol aan vast te snoeren?? Er komt natuurlijk wel wat rijwind op te staan.
En omdat de lak nogal kwetsbaar is ben ik niet zo'n voorstander van spanbanden.
Heb nog een mooie tanktas liggen, maar ja, deze is met magneten en dus compleet waardeloos.
 
Tja.....
full


Spanbandjes en ductape op de raakpunten.
 
Laatst bewerkt:
Jongens heeft iemand al eens zijn wiellagers moeten vervangen en zo ja heb je het dan laten doen of is het zelf te doen, mijn voorwiellagers zijn naar de kloten :(
 
Ik ga vrijdag op motorvakantie naar de Harz, en nu ben ik eigenlijk opzoek naar een manier om mijn bagagarol mee te nemen.
Uiteraard komt ie op het duozitje, maar is deze stevig genoeg om zo'n rol aan vast te snoeren?? Er komt natuurlijk wel wat rijwind op te staan.
En omdat de lak nogal kwetsbaar is ben ik niet zo'n voorstander van spanbanden.
Heb nog een mooie tanktas liggen, maar ja, deze is met magneten en dus compleet waardeloos.

theedoek of natte zeem (ik heb zelf een mat op maat gemaakt om de zit heen) tegen je zijkap gooien en dan je spanbanden eroverheen trekken.. onder de kont door naar de andere kant en het zit muurvast..

wheeliebestendig en 200-proof O-)

full
 
theedoek of natte zeem (ik heb zelf een mat op maat gemaakt om de zit heen) tegen je zijkap gooien en dan je spanbanden eroverheen trekken.. onder de kont door naar de andere kant en het zit muurvast..

wheeliebestendig en 200-proof O-)

[afbeelding]
En moet de theedoek ook nat zijn??
Er hoeft gelukkig niet zoveel in, want hebben daar een huisje dus de meest ruimte innemende spullen zijn daar al aanwezig.
 
En moet de theedoek ook nat zijn??
Er hoeft gelukkig niet zoveel in, want hebben daar een huisje dus de meest ruimte innemende spullen zijn daar al aanwezig.

euh nee, dat is meer voor de zeem - dan kleeft ie lekker en droogt ie in vorm op..

ik had op bovenstaande foto voor 2 weken aan kleding + tent, slaapzak, matje, gaspit, pannen en dslr bij.. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan