Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Nog een keertje posen dan maar.
zucht.

2mn0z6f.jpg


@ Tidje ,gewoon de ordinaire MPP nemen zijn het goedkoopste,en volgens mij ook het beste.
 
Ik mis een stuk gaas in mijn zijkap, iemand een idee waar ik exact hetzelfde gaas kan verkrijgen en hoe ik dat weer vast kan zetten (in carbon kappen). :(
 
Ik heb bij mij in het gaas per ongeluk een deuk in gemaakt vanmorgen :P
Reed de motor uit de garage, loopt een stukje af met een randje erin..

Had ik het standaard uit laten staan dus die raakte de grond en duwde de motor de andere kant op.. Kon 'm nog net houden, maar hij lag wel al tegen de fietsen aan :+

Best zwaar zo'n T..
 
Ik mis een stuk gaas in mijn zijkap, iemand een idee waar ik exact hetzelfde gaas kan verkrijgen en hoe ik dat weer vast kan zetten (in carbon kappen). :(


Heb ik ook gehad, heb toen hier nieuwe besteld en met zwarte polymax vast gezet


Aprilia - Tuono - - - Parts 1000&Y=2005&L=AP_TU2&O=Central body - Upper fairings&F=AP_TU2_BA&L2=AP_TU2_BA

de ouwe lijm heb ik er met een scherp beiteltje voorzichtig uit gehakt
 
Laatst bewerkt:
Net ff wat beter als 14 dagen Portugal, Lissabon -O- ...... *O*
 
Laatst bewerkt:
15 augustus was er weer een mooie tracktraining! Helaas niet zoveel Tuono vertegenwoordigers deze keer...

Geen schuivers deze keer gelukkig, totdat 1 van de marshalls onderuit ging :X

large

large

large
 
Vraagje!

Als de tuono warm is zie je het koelvloeistofpeil net, dus stukje onder de min zit het.
Hij wordt verder niet warm ofzo.

Is dit normaal?
 
Vraagje!

Als de tuono warm is zie je het koelvloeistofpeil net, dus stukje onder de min zit het.
Hij wordt verder niet warm ofzo.

Is dit normaal?

het minstreepje zit er niet voor niets, maar die paar mm heeft procentueel gezien niet zoveel invloed op je koeling dat ie direct warm loopt. Zeker niet met de huidige temperaturen. Bovendien is het erop gemaakt om de temperatuur van vollast knallen af te kunnen voeren, en dat lukt je op de weg toch niet..

imho als je een pietje precies bent vul je het aan.. maar je hoeft je er niet druk om te maken.
 
Hmm ok bedankt!

Is het normaal dat hij wat verbruikt? Of hoe kan dat met een gesloten systeem
verdwijnen?
 
Hmm ok bedankt!

Is het normaal dat hij wat verbruikt? Of hoe kan dat met een gesloten systeem
verdwijnen?

lekken, zweten, of een keer door oververhitting iets verdampt... de meest waarschijnlijke reden is waarschijnlijk dat de oude eigenaar of dealer niet zo secuur heeft bijgevuld..

even in de gaten houden of hij stabiel is of blijft zakken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan