Leipste Shit!! Tuono!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ff snel iets moeten pakken en daarna m'n seatcover niet goed teruggeklikt. Die is dus gevlogen op de A2.........MEGAkut (en DOM) natuurlijk!!

-O- -O- -O-
 
Mooi kut dus -O- Verder niets verloren?
Maat van me liet zn filmcamera dr uitvliegen, kunnen ze niet tegen :X


Alles wat er inzat is gelukkig erin gebleven.... Wel balen godver, en bijna niet aan te komen (vraag maar aan Starrrrrrrr)... Gewoon dom!!
 
Vandaag ff snel iets moeten pakken en daarna m'n seatcover niet goed teruggeklikt. Die is dus gevlogen op de A2.........MEGAkut (en DOM) natuurlijk!!

-O- -O- -O-

Heb ik ook een keer gehad, maar hij klapte bij mij tegen mn onderrug aan. Kon em vastpakken en ben naar de vluchtstrook gegaan. Gelukkig geen schade!
 
Vandaag ff snel iets moeten pakken en daarna m'n seatcover niet goed teruggeklikt. Die is dus gevlogen op de A2.........MEGAkut (en DOM) natuurlijk!!

-O- -O- -O-

bij mij vorig jaar hetzelfde gebeurt met 160 km/h, toch terug gezocht en gevonden met een barstje in het carbon, wel kunnen fixen.

nu standaard een dikke rubberen ty-rap als beveiliging om het binnenwerk en subrame.
 
Alles wat er inzat is gelukkig erin gebleven.... Wel balen godver, en bijna niet aan te komen (vraag maar aan Starrrrrrrr)... Gewoon dom!!
Schakelaartje erop zetten. Net zoals bij de jiffy?
Haha!
Zouden we ook op de rits van rugzakken moeten doen. Ben zo es de hele inhoud verloren... *O*
 
Heeft iemand het (web) adres van een Belgische onderdelenboer met gruwelijk veel Aprilia onderdelen??
 
JaDieIsUt!!

Maat van me komt dagelijks over de A2 en die zag hem liggen. Even overgestoken (middenberm) maar het was echt game over, jammer dan en weer verder! Wel sjiek dat hij gestopt is om te kijken en er stopte nog politie ook! Even een creatieve uitleg en hij kon boetevrij weer doorrijden gelukkig!! Anders was het wel heel vervelend geworden allemaal...........
 


Tip die de meeste oude rotten wel zullen kennen: Vaak heeft een rugzak een rits die twee kanten op open kan. Nooit beide ritsdingetjes (hoe heten die fröbels??) bovenaan bij elkaar doen, altijd de rits helemaal naar beneden toe dicht doen. Naar boven toe gaat ie een stuk minder makkelijk vanzelf open dan naar beneden toe.

En als de rits al slecht is gewoon zo'n geplastificeerd draadje van vuilniszak of boterhamzakje door de oogjes van de rits. Zeg maar borgdraadje a la racers :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lekker op de motor naar mijn werk... Toch wel lekker dit weer :), maar een maatje van me heeft vorige jaar gewoon zo een seatcover besteld bij Roké.
 
Vandaag lekker op de motor naar mijn werk... Toch wel lekker dit weer :), maar een maatje van me heeft vorige jaar gewoon zo een seatcover besteld bij Roké.
Ze zijn ook wel te koop. Dat is het probleem ook niet.
Ze kosten alleen over de €200,- en imitatie via duitse site kost ook al gauw €160,-
En ja, niet iedereen heeft dat er voor over.
Dus ik heb e-bay in de gaten gehouden en heb de mijne voor een acceptabele prijs aangeschaft. Heb er we 3 a 4 maanden geduld voor moeten hebben. (ook paar keer een aan mijn neus voorbij zien gaan)
 
Heren,

Graag jullie mening.
Laatst op een rsv mille gereden. mooie motor. Heerlijk geluid.
Maar ik ben toch meer een fan van brede sturen en rechtop zitten (bleek).

Ergo; Tuono.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met een Tuono versus een Speed Triple?
De S3 blijft sowieso, ik moet er echter een motor bijhebben (ook samen met meisje op stap).
Ik zou graag meer power willen, meer remkracht en wat meer ruimte "aan boord".

Iedere keer kom ik stiekem toch weer uit bij een Tuono....

Alternatief is om er een S3 bij te kopen......
 
Heren,

Graag jullie mening.
Laatst op een rsv mille gereden. mooie motor. Heerlijk geluid.
Maar ik ben toch meer een fan van brede sturen en rechtop zitten (bleek).

Ergo; Tuono.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met een Tuono versus een Speed Triple?
De S3 blijft sowieso, ik moet er echter een motor bijhebben (ook samen met meisje op stap).
Ik zou graag meer power willen, meer remkracht en wat meer ruimte "aan boord".

Iedere keer kom ik stiekem toch weer uit bij een Tuono....

Alternatief is om er een S3 bij te kopen......

Ik heb vorig jaar een week rond gereden op een S3 en ik moet zeggen reed zeer fijn, stuurt goed, remt goed, gaat goed de bochten om maar het is redelijk klinisch...

Tuono is een echte rijdersfiets en moet je wat meer moeite voor doen om hard te rijden.
En als je hard gaat dan ga je ook echt hard, ding blijft trekken terwijl het bij de S3 op een gegeven moment wel op is...

Laatst 4000km in een week gereden op de Tuono, Italie, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein, berg op berg af, ik zou geen andere fiets kiezen dan de Tuono...
 
Ze zijn ook wel te koop. Dat is het probleem ook niet.
Ze kosten alleen over de €200,- en imitatie via duitse site kost ook al gauw €160,-
En ja, niet iedereen heeft dat er voor over.
Dus ik heb e-bay in de gaten gehouden en heb de mijne voor een acceptabele prijs aangeschaft. Heb er we 3 a 4 maanden geduld voor moeten hebben. (ook paar keer een aan mijn neus voorbij zien gaan)

Ik snappum :+ , maar gebruikt kom je ze bijna niet tegen inderdaad...

Maakt iedereen hier veel gebruik van Ebay eigenlijk?? scheelt het dan zoveel of ook vaak gemak??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan