Black_Boetie
MF'er
- 2 apr 2007
- 220
- 0
na een geslaagde motordag op een nieuwe achterband kom ik er thuis bij het ketting smeren achter dat er een spijker in mijn band zit , kutzooi!!
is er een goeie reparatie methode ??(parapluutje?)
wat zou een ander doen ??
tips , suggesties , afraders ,aanraders , ervaringen ???
groeten jelmer
Welkom in Topic: 247892789374017276190453625 over banden repareren.
Lijkt me duidelijk dat jij de SEARCH niet gebruikt hebt.
Er zijn ongeveer 361 resultaten, verdeeld over ongeveer 15 pagina's.
Er is gezocht op: 'banden AND Repareren'. Resultaten per woord: banden: 25487, repareren: 4648.
De database van 192.319 onderwerpen is voor het laatst bijgewerkt op 13 april 2008 04:57 en is doorzocht in 0,0559 seconden.
Topic 252342642349 over dit onderwerp... en gaat ongetwijfelt een heftige discussie worden.
Mijn mening: parapluutje kan in sommige gevallen, echter zal de band dan wel eerst grondig geinspecteerd moeten worden door iemand die er verstand van heeft. Gewone proppen niet aan beginnen.
Welkom in Topic: 247892789374017276190453625 over banden repareren.
Lijkt me duidelijk dat jij de SEARCH niet gebruikt hebt.
....
Hoe kan het nu dat DaDragon precies 247892789374017023847811276 meer topics over dit onderwerp vindt dan Rambabbel???
Heb eens een heeeeeeeeeeeeeel lanzaam leeglopende achterband gehad.
Bleek een spijkertje van 1 mm in te zitten.
Ik vond het zonde om een band die nog 80% goed was, voor zo'n minuscuul lekje weg te doen.
Er was niemand ( motordealer of autobandenboer ) die wilde repareren.
Het lijken meer juristen dan techneuten.
Dus toen zelf maar gerepareerd met een spuitbus.
Het lek zo klein dat het onmogelijk de koordlagen had kunnen beschadigen.
De band zit er nu alweer 25.000 km op en geen centje pijn. Blijf altijd op spanning staan. Perfect!!
Dat is dan zeker je reserveband of niet
Ja echt de enige juiste verstandige oplossing is een nieuwe band en hopen dat het voorlopig niet meer zal gebeuren, of neem je het ricico dat je band bij 160 kmpu plat gaat omdat het pluutje zijn werk niet goed doet. Jammer van het geld maar ............................................je weet het: geen kreukelzone en airbag en maar twee banden.
de kans dat je weer een spijker in je nieuwe band rijd is zo'n 10000000 keer groter dan dat je plu loslaat.Ja echt de enige juiste verstandige oplossing is een nieuwe band en hopen dat het voorlopig niet meer zal gebeuren, of neem je het ricico dat je band bij 160 kmpu plat gaat omdat het pluutje zijn werk niet goed doet. Jammer van het geld maar ............................................je weet het: geen kreukelzone en airbag en maar twee banden.
Losbol, rij 39 jaar en heb wel wat meegemaakt, ook met goedkope oplossingen. 0,001 x dat het pluutje niet werkt bij jou band, dan liever nog een tig eurootjes voor mijn leven want "shit" helpt dan niet meer.
Holland casino of staatsloterij??