Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten En meer-Topic 17!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey daar ho daar.
Ik woon nu dam wel in Almere maar daarvoor kwam ik uit Nieuwegein. Gezien ik nog regelmatig daar ook te vinden ben (vriendin en familie) lees ik ook maar een beetje in deze topic mee met uw welnemen ;)

:W

Oh lees het nu pas, vreemd had de posts eronder al wel gelezen.

Maar waarom!?!? Dat zit dan toch onder je plaat!? Ziet niemand :?
das toch juist de bedoeling? Niemand mag het weten!!
:W
Binnenkort ga ik in Almere werken, misschien ga ik ook wel daar wonen als het werk bevalt, mocht je tzt nog een kamer/studio weten ;)

Dat wil je toch niet.......

:+
 
Nope, die is nogal beperkt. Eigenlijk ga ik er met brandstof meegerekend zelfs op achteruit, maar goed hopelijk kan ik me daar qua werk wel meer verder ontwikkelen.
 
Vandaag weer een heerlijk rit over de lek dijken. Nu alles weer schoon en klaar voor een nieuwe rit morgen middag ;)

7nwo6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb ook ff dijkje gepakt vanmiddag, ff de cam getest, eens kijken of dat wat geworden is... daarna nog ff bij Jerry geweest bandjes oppompen en met Roeland haas ohen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de eerste voorzichtige km weer gemaakt. Het was ook weer gezellig druk bij Molenaar vanmiddag k'moest daar ff een verse accu scoren de oude was overleden ondanks dat ie met regelmaat aan de optimate heeft gezeten. Dijkie was ook druk met bikers die net zoals ik waarschijnlijk weer de eerste km op de klok zetten dit jaar.

Morgen weer ff met beleid aan die gashendel rukken :] Heerlijk om naar maanden in de waggel weer wat 2 wiel power te voelen })
 
Ik heb ook de eerste voorzichtige km weer gemaakt. Het was ook weer gezellig druk bij Molenaar vanmiddag k'moest daar ff een verse accu scoren de oude was overleden ondanks dat ie met regelmaat aan de optimate heeft gezeten. Dijkie was ook druk met bikers die net zoals ik waarschijnlijk weer de eerste km op de klok zetten dit jaar.

Morgen weer ff met beleid aan die gashendel rukken :] Heerlijk om naar maanden in de waggel weer wat 2 wiel power te voelen })

Ik ook maar eens het veulen weer eens aanslingeren morgen , zijn er nog meer rijders met plannen voor morgen
 
Zo.. Weer terug van een rit. Wat waren er veel op de weg weer zeg! Ook weer gezellig terug gezwaaid naar de fietsers :) zo aardig dat ze zwaaien als ik er aan kom
 
Foto1k0-6EMJJXFA.jpg


Mag deze in de o.p?
Ik rij regelmatig met de jongens hier mee.
Ik heet michael en ben 26 jaar woon in nieuwegein en minn ktm 990sm komt uit 2008.

Ik weet niet wat er bij moet maar dit is voldoende toch? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan