Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
William, of ik echt bij jou in de straat woon? Ik zag je alleen voorbij rijden... ;)
En ja ik kom vanavond ook even koekeloeren
 
Laatst bewerkt:
Goed, aangezien ik niet zeker weet of ik op tijd bij de mac ben, heeft iemand hier een straatnaam voor mij in vianen? Als ik dan wat later ben rij ik er zelfstandig ernaartoe.

anders bel je maar ff als je het niet vinden kan. nul 6 1 vijf acht twee 9 3 vier 2
kom je dan wel ff halen waar je staat, neem aan dat je wel redelijk in de buurt komen kan?

@ de rest, MRA en ik komen dus ook ff vanavond. :+
 
Mja ik rijdt wel mee terug! Weet ik het voortaan!
Om 19:00u gingen er toch mensen naar het marktterein in Nieuwegein?
 
Mja ik rijdt wel mee terug! Weet ik het voortaan!
Om 19:00u gingen er toch mensen naar het marktterein in Nieuwegein?

Jij komt uit IJsselstein toch? ;)

Ik uit Lopikerkapel, rij naar de zendmast, rijden we vanaf daar naar Vianen. 19.15 bij de zendmast?
 
anders bel je maar ff als je het niet vinden kan. nul 6 1 vijf acht twee 9 3 vier 2
kom je dan wel ff halen waar je staat, neem aan dat je wel redelijk in de buurt komen kan?

@ de rest, MRA en ik komen dus ook ff vanavond. :+

me 2

Is er een soort verzamelplaats?
19:15 ijsselstein mac donalds?
 
ik ga nu douchen en check geen forum meer, voor degene die de weg niet weten naar Vianen -> 19:15 @ mac IJsselstein.

(maak het niet te gek naar Vianen toe, politie leest nog wel eens mee, ik heb het op een meeting via MF meegemaakt dat een undercover zich bij ons voegde nadat we vertrokken van MAC IJsselstein. ;) Resulteerde in een dijkritje waarin hij ons volgde en een bijgeroepen Golf R32 die ons aanhield bij Tiel in de buurt ergens, 51 man op een voorsorteerstrook naar rechts. _O- :+ )
 
ik ga nu douchen en check geen forum meer, voor degene die de weg niet weten naar Vianen -> 19:15 @ mac IJsselstein.

(maak het niet te gek naar Vianen toe, politie leest nog wel eens mee, ik heb het op een meeting via MF meegemaakt dat een undercover zich bij ons voegde nadat we vertrokken van MAC IJsselstein. ;) Resulteerde in een dijkritje waarin hij ons volgde en een bijgeroepen Golf R32 die ons aanhield bij Tiel in de buurt ergens, 51 man op een voorsorteerstrook naar rechts. _O- :+ )

Nasty gelukkig rijden wij rustig.
we zijn allemaal oude mannen :9
 
Ja Johan ik kom uit ijsselstein, en ben ook een ex collega van jou! ;)
okidoki, ik zal ook rondt 19:00/19:15u bij mac IJsselstein zijn...
 
Hallo Witte Duivel :W
*O* Welkom op dit gezellige topic! *O*
Nog even een fotootje uploaden van je cb 1000r?? En voor leuke ritjes :] topic in de gaten houden!! :Y Staan er namelijk al een paar in de planning!! ;)



wow wat een warm welkom,,

ik zou even een foto opzoeken,
en de gesprekken volgen , en natuurlijk even mee lullen voor een ritje in de buurd.

groeten
 
wow wat een warm welkom,,

ik zou even een foto opzoeken,
en de gesprekken volgen , en natuurlijk even mee lullen voor een ritje in de buurd.

groeten
full
 
Wie is er op zn plaat gegaan dan?! Ik kreeg een vermelding en geen boete trouwens. Levensgevaarlijke actie hoe die agent voor me sprong..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan