Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo zit ook weer ff in de tuin te bakken.

klaar met al mijn verplichtigen , wat een weertje he had dit ook weer niet verwacht maar ja is wel lekker in de tuin.

Nieuwe kenteken is ook al binnen nou er nog op
 
nope, zit ik in Drente

Het was indd wel rustig bij Nol.. ben er alleen langsgereden, had geen zin om te stoppen :X

[me="Bas600"]is niet aangehouden in Vianen[/me]

ff rond gereden in Papendorp, maar daar is het wel mooi bochten rijden , alleen welke idioot heeft die putten midden in de weg gelegd B|


Iemand trns ervaring met een Decibelmeter bv Voltcraft SL50? (Bestnr.: 100593 - 89 bij Conrad 24,99oid)
ben eigenlijk toch wel nieuwsgierig hoeveel muziek ik nu eigenlijk maak :P
 
Laatst bewerkt:
nog rijders van hier die mee gaan met de nachtrit van 19 juni vertrek MAC Nieuwegein (flip)

1 Ding had ik over het hoofd gezien, WK!. Die dag speelt NL. Weliswaar in de middag, maar kan nu al zeggen i.v.m. dagfeest ( Kijken op groot scherm en daarna lekkere barbeknoei en de nodige bier!) dat ik er niet bij zal zijn.

Wel jammer had het graag een keer willen meemaken, naja dan maar volgend jaar.
 
Duuuus, wanneer gaan we naar de Steeg? :? :+

Ga je dan weer naar meisje's toeteren :P Ik dacht dat kerels dat altijd deden :+
Als je de posbank bedoelt. Dat is zowat niet te doen in het weekend :N Het stikt er van de wielrenners en auto's B|
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook nog even snel naar arie molenaar gegaan voor een 1000km beurtje,
dus van mijn mag die zon nu wel komen, want ik ben er klaar voor!!!
 
Ga je dan weer naar meisje's toeteren :P Ik dacht dat kerels dat altijd deden :+
Als je de posbank bedoelt. Dat is zowat niet te doen in het weekend :N Het stikt er van de wielrenners en auto's B|
Als ze zo kwijlend kijken... Kon het niet laten :+
 
sjon jij ook niet je wilt ons alleen niet jaloers maken :9


Hahahaha die gregor je overschat me. Ik ben geen held met bochtje's geef ik eerlijk toe :$
Maar vind het geweldig als anderen bezig zijn die dat wel durven :Y Ik hou meer van de lange bochten waar ik halve wege lekker het gas in open kan trekken en vervolgens m'n grens in op kan zoeken }) Zoals van de A12 naar A2 richting IJ-stein die vind ik heerlijk. Niet dat korte werk :N
 
Laatst bewerkt:
}) Mn nickname is niet voor niets Speedy Gonzales O-) Alleen mn interesse in rijden op de openbare weg wordt wel steeds kleiner..

Dan word het sparen voor je :P Want dat is zeker geen goedkope hobby. Of je pakt de fiets van je vriend gewoon zo af en toe :9 Vind ie vast wel goed :W
 
Laatst bewerkt:
So mannen, nog even een pic van mijn bike

Foto086.jpg


en één in het grote enge bos ;-)

Foto081.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan