Lemstra Afzetters? banden?

tja....je staat best we ff raar te kijken als je(nieuwe)motor op 1 wiel voorbij ziet komen.

Ik ga 100% met die dealers bellen...dit kan gewoon echt niet, klant is koning ik ga het hier zeker met Peter over hebben.

Stay tuned !!!!

Greets, MikeP *D

he mike kijk wat je gewoon ff kan doen voor daniel...en als nog ff iets leuks bedenken...ik denk dat dat heel erg goed zou doen vind je ook niet? ;)
 
1 ding staat vast ik 100% mijn best doen, maar kan niks beloven(ben maar een part-timer)

Will keep you posted

Greets, MikeP
 
en? any luck? tell me tell me... :)

btw het blijft deze hele week klote weer...dus dat wordt weinig rijden denk ik... :(
 
010 meer grip...rennsport meer grip...was er nix aan de hand geweest.. :)

Je hebt nog nooit een highsider gezien bij de GP's of Max zien vallen? Die lui (op Jurgen na dan) hebben banden die echt supergoed plakken en toch vallen ze er nog wel eens af hoor. Het ligt echt niet alleen aan je banden. Je banden helpen echt niet als je er te vroeg en te hard er het gas op zet. Al heb je kauwgombanden.
 
Ik ben ook benieuwd wat mike gaat regelen.

Duurt wel lang iig. Waarschijnlijk wordt het niks

terwijl er toch genoeg forummers uit alkmaar en omstreken komen.

Commercieel wel interessant dunkt me.

Voorbeeld: ze zijn leverancier van Arrow uitlaten nou ik ken er wel wat die graag zo'n uitlaat c.q. systeem willen tegen een knappe prijs ....


Nou ben ik wel een commerciele tijger :+ (dat kan ik natuurlijk niet van een ander verwachten)
 
Zijn de Michelin banden wat :?
Iemand hier ervaring mee :?
Ze zitten namelijk onder de 2001 zx-6r.

Bij een vriend van me ZX636 zaten ze ook. Ze zijn niet slecht hoor alleen wat langer warmrijden dan gaat het prima.

Als ik jou was dan betrok ik in de koop dat je er BT010 onder wil ipv Michelin heb ik toen ook gedaan BT010 ipv pirelli
 
Als ik jou was dan betrok ik in de koop dat je er BT010 onder wil ipv Michelin heb ik toen ook gedaan BT010 ipv pirelli
Ik wil ook weleens een ander band proberen.
Ik heb nu Dunlops en BT 010's gehad.

Maakt me op zich niet veel uit.
Als het maar niet een K*T band is.
 
ik heb mike net gesproken...
en hij kan nix doen..lemstra veranderd niets...en laat het zo...

met het verhaal dat balanceren en monteren bij de prijs in zit...

daarbij zegt mike dat die andere banden boeren proberen de marge op hun banden te drukken en dat ze dus een stuk nevenverkoop erbij proberen te doen...(zoals een flesje olie enzo...)

maarum mike bedankt voor je moeite...maar mijn mening is dat lemstra dus ons gewoon heeft afgezet met de prijzen...(of ze nou in de gids staan of niet...) ik blijf het abnormaal vinden.

maar aan jou alle lof hoor :} thnx voor de moeite!!! ;)
 
daarbij zegt mike dat die andere banden boeren proberen de marge op hun banden te drukken en dat ze dus een stuk nevenverkoop erbij proberen te doen...(zoals een flesje olie enzo...)

Dit is dus slim... van de zgn bandeboeren


zo kweek je goodwill dus....

Lemstra .........
4090

 
Dit is dus slim... van de zgn bandeboeren


zo kweek je goodwill dus....

Lemstra .........
4090

dat leek mij ook...mijn sympahtie krijgt ie niet...ik kan er niks aan doen...ik denk dat de forummers er ook niet naar toe gaan wat denk jij? :?
 
dat leek mij ook...mijn sympahtie krijgt ie niet...ik kan er niks aan doen...ik denk dat de forummers er ook niet naar toe gaan wat denk jij? :?


Misschien regelt die mike nog wat super corsa's ???.

Maar ik ga er noooooit meer naar toe (niet zozeer om dit hele gebeuren hoor)
 
Misschien regelt die mike nog wat super corsa's ???.

Maar ik ga er noooooit meer naar toe (niet zozeer om dit hele gebeuren hoor)
dat is duidelijke taal... :)

hopen dat lemstra hier leering uittrekt...en zo niet jammer dan...

mobu motors en jossmit hebben geloof ik al heel wat forummers gevonden door dit medium... :)
 
Het is inderdaad jammer dat er geen echte "bandenboeren" in het noorden zijn.
Ik er nu 5300 KM op zitten met de D207 op mijn SP-1, de achterband is aan vervanging toe en de voorband gaat nog ongeveer 3 a 4 duizend KM mee.
Van deze 5300 KM zijn 1500 KM tijdens het inrijden van de SP-1.
Ik heb gemerkt dat de bandenspanning nogal belangrijk is voor de grip.
Ik ben tevreden over deze banden zelfs koud rijden ze prima.
Het opwarmen duurt vrij lang misschien vanwege de hoge bandenspanning 2.5 voor 2.9 achter. Bij hard remmen zelfs de bochten in geen probleem.
Het insturen en de lijn vasthouden is misschien wat minder maar bij het uitaccellereren veel grip.

Ik zoek alleen nog een goedkoper adres want mijn dealer vraagt 255 euro !!
voor de achterband inclusief montage.

volgende set banden wordt de d208, de opvolger van de d207

P.S. totziens bij de motordagen in schagen :)
 
Voor wat betreft kopen van banden voor een goede (lees concurerende prijs) kan ik jullie verwijzen naar bij mijn weten het goedkoopste adres van Alkmaar en omstreken.
En dat is het volgende bedrijf:
Motor centrale Koppes
Berenkoog 3
072- 5678111
Alkmaar.

Is vaak nog net weer ff goedkoper dan Jos Smit.


C.U.


Dikkevinger
 
heb vrienden gemaakt met de bandenboer
na 2.500 km met een bridgestone bt010 te hebben gereden (op)
beetje praten en ja hoor dezelde band 170-60-17 voor nog geen 120 pleurotjes
aardige mensen daar
 
Terug
Bovenaan Onderaan