Lesmotor

Ik hoop dat ik binnekort op mijn eigen GS 500 E mag lessen ^_^ zou ik niet erg vinden iig. lessen op een chopper lijkt mij een slecht plan.
 
Zelfs als je het over 25kw hebt klopt er weinig van denk ik.

Er-5 is erg vergelijkbaar met mijn huidige cb500. En de top ligt boven de 180 hoor. Ook de geknepen versies halen veel hogere snelheden dan 140.

Kon het niet laten toen ik zag staan... :P


de 25 kw versie was zeker niet langzaam :}
 
Hallo, ik heb les gehad op een nx250, cb250, cb500, 600 hornet en een cb500 25kw waar ik ook mn examen mee moest doen... bij Geert Ridderbos in Veendam. Een aanrader, hij doet het in zn eentje en ben er zeer tevreden over. sinds mn examen al 3000km rijplezier :] het beste waar ik mn geld aan heb uitgegeven ooit. :Y
 
Heb de eerste 9 lessen op een Kawasaki ER-5 rondgetuft, maar ivm aankomende examens les ik nu op een 25kw Yamaha Virago :]
 
een Bandit 600.....
zie ik niet veel bij lesscholen......super-motor!!! 8-)
eerst een chopper suzuki 250, daarna GS450 L (ook soes-choppert) toen GS500....uiteindelijk de Bandit!!
Ik had de luxe dat mijn rijschool er 4 had!!!!!
Uh ja, erg luxe. Maar om een cursist voor – wat is het? – 40 spijkers p/u of zo de weg op te sturen met 250 choppert vind ik toch knap grof hoor. :X
 
eerst een honda cb250 wat een klereding is dat, niet vooruit te branden op de snelweg....daarop ook gezakt.:S

nu yamaha virago 535, beter is dat, heb er over gedacht zo een te gaan rijden als ik mn rijbewijs heb, maar
 
cb 500 en er5 Afgereden eerste keer op cb500 en die op mijn examen TL gereden ( nee ik wil er niet over praten) tweede keer op er5 geslaagd.
 
Voor de eerste 2 lessen een choppergevalletje.
Daarna een BMW F650 met ABS (bij Noordzee in Delft).

Daarna een Yamaha Diversion 600 (bij Janssen in Delft) en daar rijd ik nu nog totdat ik mijn a-tje heb.

Ik kan je wel zeggen dat de noodstop ineens heel erg anders werd toen ik op de diversion ging rijden.

Ik wil ook nog eens een keertje op de transalp rijden die ze bij Janssen hebben.
 
Soes SV650
images

en Honda CB500
CB500%20%20E113.jpg
 
Laatst bewerkt:
Honda CB 250 Nighthawk, met trommelremmen die niet remmen. Erg rauw ding om te rijden.
Suzuki GN 250, heeeeerlijk rijdend motortje. Stopt ook erg fijn ;)
 
Hele oude CB500S voor AVB, splinternieuwe CB500 voor AVD.
Dit was tot 01-12-05 (geslaagd... *O* ) en bij Hoekstra in Alkmaar.

Gelukkig geen last van 25kw gezeur, ik had m'n B al 10 jaar.
 
Honda cb two fifty (25 kw)

en mocht ook nog 1 lesje op de suzuki gs-500 (vol vermogen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan