Lessen

ik les in middelburg! losse lessen zijn hier ook 35 euries, voor bijde examens is het hier 325 euro. -O-

@ stu__: Ik volg een spoedcursus!!! vandaar ook dat ik maar 800 betaal voor 15 lessen en bijde examens. :}


Ahh super, hoe bevalt dat?
Hoeveel lessen heb je per week?
Info info info :9~ :P
 
Heeft er iemand al op de snelweg gelest ? :)
Ik hoor altijd van mensen dingen over oordopjes op de snelweg vanwege de herrie, maar hoe ervaren jullie dat tijdens de lessen ? :)
 
Sja, ik heb al 6-7 lessen voor mn avd gehad, dus al wel aardig wat snelweg gezien (ivm leren in- en uitvoegen en kijken erbij), maar van herrie heb ik eigenlijk geen last, oordopjes zullen best beter zijn, maar ik hoor graag wat er gebeurt, wat de motor doet enzovoort. Trouwens, je hebt een oortje in om je opdrachten te horen.

Gr,

Nick.
 
Heeft er iemand al op de snelweg gelest ? :)
Ik hoor altijd van mensen dingen over oordopjes op de snelweg vanwege de herrie, maar hoe ervaren jullie dat tijdens de lessen ? :)

Toevallig gister avond ff een stukje over de snelweg. De herrie valt wel mee, maar je vangt heel veel wind, als je nie oppast waai je er zovannaf :P
 
Toevallig gister avond ff een stukje over de snelweg. De herrie valt wel mee, maar je vangt heel veel wind, als je nie oppast waai je er zovannaf :P
Je bedoelt de herrie lijkt wel mee te vallen ;) . Als je het risico wil lopen om over een paar jaar een gehoorbeschadiging te hebben moet je vooral zonder doppen rijden.

Als je doppen hebt met een filter die alleen de schadelijke frequenties filtered hoor je je motor en andere geluiden om je heen ook nog redelijk.

Maar nogmaals het zijn niet mijn oren :+
 
Maar met oordoppen kan je je intructuer tog nie meer verstaan? en ligt er denk ik ook sterk aan welke helm je op hebt.
Met lessen droeg ik ook nooit doppen aangezien je daar niet echt lange stukken 120+ rijd. Maar nu ik regelmatig wat harder rijd vind ik het toch wel een fijn idee ook al heb ik niet echt last van het windgeruis.
 
Ahh super, hoe bevalt dat?
Hoeveel lessen heb je per week?
Info info info :9~ :P

nja ik krijg zaterdag mn 2e les pas, maar mn broer heeft ook spoedcursus gedaan en hij vond het echt heel fijn, omdat je gewoon lekker lang op de motor kan rijden en veel dingen kan oefenen.
het ligt natuurlijk er ook aan wat de instructeur vindt hoe je rijdt, ik heb ook eerst proefles genomen om te kijken of ik geschikt ervoor ben.
tis alleen een beetje balen als je een paar uur moet rijden en het gaat niet lekker, dan verpest je gelijk een hoop belangrijke lesuurtjes.

@ verstuuver:ik les bij actief!!! en vind het echt heel vet daar! ik moest van mn broer daar ook gaan lessen want hij heeft daar ook gelest en vond dat ze ook heel aardig zijn enzo. *O*
 
Je bedoelt de herrie lijkt wel mee te vallen ;) . Als je het risico wil lopen om over een paar jaar een gehoorbeschadiging te hebben moet je vooral zonder doppen rijden.

Als je doppen hebt met een filter die alleen de schadelijke frequenties filtered hoor je je motor en andere geluiden om je heen ook nog redelijk.

Maar nogmaals het zijn niet mijn oren :+

Dan geloof ik toch dat k ook maar doppen ga aanschaffen voor de eventuele langere rit. Wat voor doppen raad je aan, want zoals bij Praxis heb je ook oordopjes, maar weet niet of die goed genoeg zijn? Noem anders een paar zaken, en beetje de prijzen ajb?

Gr,

Nick.
 
Ben ik nou de enige die over die goedkope pakketten dacht:
"Wil ik een stempel erbij op dat roze ding, of wil ik motorrijder worden?"

Ik heb dus gewoon lessen genomen, zonder vantevoren te weten hoeveel het zou gaan kosten. Volgens mij de enige echte manier, ook al klinkt het erg betweterig enzo O-)

PS Heb gelest bij Jaap Schulz in Haarlem en kan het iedereen aanbevelen, toffe mensen/instructeurs daar! Niet van die halfbakken auto-instructeurs die ook wel een paar lesjes motor erbij doen ofzo :N


ik wil ook leren motorrijden.
de eerste lessen die ik heb zullen puur voor het ABV zijn.
pas als ik dat heb gehaald of helemaal onder de knie heb word ik de weg op gelaten.
toch wel zo fijn als je een noodstop kunt maken voordat je dat echt nodig hebt.
en bovendien ben ik het eens met de instructeur dat als je alle ABV verrichteingen onder de knie hebt en vetrouwd bent met de motor dat je dan tijdens de lessen in het verkeer beter kunt leren ipv de hele tijd te denken aan basiskennis
 
4 voor bijzondere verrichtingen 40 euro per uur bij een gewone rijschool.
Drie keer met iemand anders de bij gewoon ieder eigen motor natuurlijk.

Ik zelf vond dat niet erg kun je van mekaar leren.

En nog 8 lessen op de weg en toen in een keer geslaagd *D
Afrijden bijnondere verrichtingen was 180 en praktijk 201 ofzo echt duur :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan