• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Leuk stukje asfalt Zoetermeer

Sidewinder

MF veteraan
Lid geworden
13 feb 2003
Waarderingsscore
0
Gister avond reed ik in Zoetermeer langs die pas verbouwde MacDonalds, zie ik daar toch een mooie oval baan liggen in gloedje nieuw asfalt. Ok het is niet echt een oval, maar het heeft er aardig wat van weg en is lekker breed.

Ben er niet op geweest want ik rijd nogsteeds met een leen-fiets, ben ook nog niet zo'n stunter maar voor degene die er wel van houden om ff te spelen op een stukkie afgesloten weg zag het er in mijn ogen wel aardig uit.

Is het één richting? Of kan je links- en rechtsom rijden? En waar zit die Mac precies? Langs de snelweg?

Ik bedoel wat ik zeg. Ik neem aan dat dat 'ovaltje' openbare weg is, en vraag me dus af of het linksom rijden verplicht is (verkeersplein of zo).

Waar bedoel je nu precies ?

Als je bij de A12 tussen Prins-Claus plein en Bleiswijk de afslag neemt bij Zoetermeer (waar de A12 van 3 -> 2 banen gaat) en je rijdt dan richting Zoetermeer (Siemens ligt dan aan je rechterhand) en je rijdt dan alsmaar rechtdoor krijg je vanzelf die Mac in beeld....

Als je bij de A12 tussen Prins-Claus plein en Bleiswijk de afslag neemt bij Zoetermeer (waar de A12 van 3 -> 2 banen gaat) en je rijdt dan richting Zoetermeer (Siemens ligt dan aan je rechterhand) en je rijdt dan alsmaar rechtdoor krijg je vanzelf die Mac in beeld....

Pas nog gereden....maar kan dat ovaal niet herinneren...is het daar niet een grote bouwput?

Groet 8-)

Dat je daar ongeveer bedoelt begrijp ik maar waar nu precies. Volgens mij ook een bouwput.

Daar wil wel eens wat zand, grind en diesel liggen. Ben ik nie zo gek op.

Kijk wel uit als je iets verder richting Oosterheem rijdt. Bij Miss Etam willen ze nog wel eens staan te laseren. Je mag maar 50 op die racebaan.

In het voorbij rijden leek het mij in een soort ovaal te lopen. Het viel mij juist op dat ik helemaal geen zand zag liggen.
Leek mij wel een leuk stukkie om me kneedowns te oefenen, maar ik heb nog steeds me eigen fiets niet terug.

Reed er toevallig gisteren langs.

Ziet er grappig uit maar what the fxck moet dat worden ?

Is dit speciaal voor de SS-adepten ?

Zo ligt er in Zoetermeer ook nog een stukje asfalt waar de duitsche autobann bij doet verbleken. Als je nog eens tijd over hebt. Hiero kan je lekker sturen en gassen.

Kennen jullie de locomotion. ja/nee. nou probeer dat te vinden en rij richting snowworld/intratuin. (voor de leek richting leidschendam). je rijd nu tegen een rotonde aan (dit is nog in zoetermeer.) als de banden warm zijn dan kan je bij de rotonde 3/4 nemen, onder het bruggetje door en daar rechtsaf. Je rijd nu op de weg naar het golfterrein (by the way, golf is knikkeren voor mensen die niet willen bukken) Deze weg loopt dood maar het is geen ramp om deze weg terug te rijden.

Nu de motor lekker warm is kan je je topspeed effe checken.
Rij nu terug naar de rotonde en neem daar ook 3/4 (snappie em nog) Je komt nu op de weg uit, langs de spoorbaan, richting leidseveen. Dit is een zeer flauwe bocht van enkele kilometers waar 1 baan heen gaat strookje groen tussen ligt en 1 baan terug gaat. Leef u uit, zei de gek.

Bonnen voor eigen risico ;)

Zo ligt er in Zoetermeer ook nog een stukje asfalt waar de duitsche autobann bij doet verbleken. Als je nog eens tijd over hebt. Hiero kan je lekker sturen en gassen.

Kennen jullie de locomotion. ja/nee. nou probeer dat te vinden en rij richting snowworld/intratuin. (voor de leek richting leidschendam). je rijd nu tegen een rotonde aan (dit is nog in zoetermeer.) als de banden warm zijn dan kan je bij de rotonde 3/4 nemen, onder het bruggetje door en daar rechtsaf. Je rijd nu op de weg naar het golfterrein (by the way, golf is knikkeren voor mensen die niet willen bukken) Deze weg loopt dood maar het is geen ramp om deze weg terug te rijden.

Rij nu terug naar de rotonde en neem daar ook 3/4 (snappie em nog) Je komt nu op de weg uit, langs de spoorbaan, richting leidseveen. Dit is een zeer flauwe bocht van enkele kilometers waar 1 baan heen gaat strookje groen tussen ligt en 1 baan terug gaat. Leef u uit, zei de gek.

Is idd een lekker stukje alleen willen er nog wel eens koekblikken rijden }) maar ja 's nachts heb je daar geen last van :9

PS als jullie 's nacht gaan rijden en jullie rijden vanaf de a4 richting zoetermeer willen jullie dan de 1e 2 bochten niet zo hard rijden ( athans niet hoog in toeren ) dan kan ik ook rustig slapen. ik woon namelijk achter de geluidswal ( die niet helpt |( )

Top Murdock :} ........... :]

Groet 8-)

Op maandag 22 september 2003 16:29 schreef satyriasis het volgende:Als jullie 's nacht gaan rijden en jullie rijden vanaf de a4 richting zoetermeer willen jullie dan de 1e 2 bochten niet zo hard rijden ( athans niet hoog in toeren ) dan kan ik ook rustig slapen. ik woon namelijk achter de geluidswal ( die niet helpt |( )

Mijn Duc.maakt nauwelijks herrie O-)

Is idd een lekker stukje alleen willen er nog wel eens koekblikken rijden }) maar ja 's nachts heb je daar geen last van :9

PS als jullie 's nacht gaan rijden en jullie rijden vanaf de a4 richting zoetermeer willen jullie dan de 1e 2 bochten niet zo hard rijden ( athans niet hoog in toeren ) dan kan ik ook rustig slapen. ik woon namelijk achter de geluidswal ( die niet helpt |( )

Gewoon een paar keer heen en weer rijden..... meestal heb je een keer een "run" met het rijk alleen...... booaaapppppppp gazzzzzzz.

Waar zijn die 2 bochten dan ? dan zal ik er rekening mee houden, of een paar keer tussengas geven zodat je weet dat er een MF-fer voorbij is gereden *D

Top Murdock :} ........... :]

Groet 8-)

Kende je em nog niet, die locatie ?
Hij is erg prettig zeker wanneer je een keer een baladag hebt. Je gaat er geheid van glimlachen.
Maar niet te hard het met die italiaanse scheurfiets van je, er staan geen praatpalen langs de kant van de weg *D *D *D :+

(Dit is puur als grap :+ bedoeld en moet niet worden gezien als een japanse motorliefhebber, die de oorlog verklaard aan italiaanse fanaten)

Wat dachie van gewoon de 1ste afrit Z'meer vanuit D'haag dan direct
rechts perfecte bocht zowel naar beneden als naar boven,aleen naar
beneden ff. rekening houden met de verkeerslichten.

Als jij je topspeed wilt checken richting de golfbaan ( Westerpark ) heb je of een hele lage top of je checked hem in blinde bochten met oversteekplatsen voor voetgangers/fietser en konijnen. De weg naar Leidscheneen is wel goed, maar daar schijnt men nog al eens te laseren.

De weg naar Leidscheneen is wel goed, maar daar schijnt men nog al eens te laseren.

Ik hoop het niet |( dan heb ik ook nog wat tegoed :) wie is je bron dan? want ik heb ze er nog nooit zien laseren, en ik woon er al 4 jaar. *D

bedankt voor de tip he })

heej, dat is ons plekkie :}
Op vrijdag 19 september 2003 12:54 schreef Gekke Henkie het volgende:
Kijk wel uit als je iets verder richting Oosterheem rijdt. Bij Miss Etam willen ze nog wel eens staan te laseren. Je mag maar 50 op die racebaan.
klopt, ze staan regelmatig VOOR de rotonde aan het einde van die brede weg

Terug
Bovenaan Onderaan