Leuk verhaaltje

'k heb zelluf een oude honda crx, enne reageer niet op motorrijders, die zijn toch allemaal te snel, ook de oudebrikkenrijders, heb alleen een hekel aan snelle golfjes die je schijnbaar overal moeten uitdagen, :r , 'k geloof dat m'n volgende koekblik maar een volvo 343 wordt :P
 
in zuid frankrijk express van achteren aangereden door een vrachtwagen die doorreed (kzat gelukkig in een oto)

je kwaad maken helpt niet, nummer noteren en politie bellen wel...
je moet de dader geen excuus voor zijn actie geven....
 
Dit stond op het fazerforum, en ik wilde het jullie niet onthouden... :)

---------------------------------------
...
Daphne loopt op de man af die aanstalten maakte om te gaan vechten.
Ze nadert hem en........... ze geeft hem met haar helm een kopstoot !!!!!

:} :} :} al is dat niet de manier vind ik om zoiets op te lossen, maar wel begrijpelijk
De getuigen hebben trouwens unaniem verklaard dat de man op Daphne afliep en daarbij met zn hoofd tegen haar helm bonkte, hahahah...
:} :} :} eindelijk es mensen die het goeie doen
 
Stoere praat hier. 8-) 8-)
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van jullie zo`n situatie al eens meegemaakt hebben en wat de reaktie dan was.

soort gelijke gevallen meegemaakt en gereageerd zoals ik eerder beschreven heb.

Maar ik moet toegeven dat ik makkelijk praten heb, ben niet de kleinste, meestal komen reacties zoals geweld los je niet met geweld op van mensen met een andere lichaamsbouw.
Ik zeg niet dat dat erg is, maar zeik ook mij niet af.
 
soort gelijke gevallen meegemaakt en gereageerd zoals ik eerder beschreven heb.

Maar ik moet toegeven dat ik makkelijk praten heb, ben niet de kleinste, meestal komen reacties zoals geweld los je niet met geweld op van mensen met een andere lichaamsbouw.
Ik zeg niet dat dat erg is, maar zeik ook mij niet af.

Een "wijs" iemand schreef ooit iets inde trant van:
Afzeiken lukt alleen als je ook in die zeik gaat staan! *D

:P
 
Op zondag 30 juni 2002 20:33 schreef Gizzmo13 het volgende:

soort gelijke gevallen meegemaakt en gereageerd zoals ik eerder beschreven heb.

Maar ik moet toegeven dat ik makkelijk praten heb, ben niet de kleinste, meestal komen reacties zoals geweld los je niet met geweld op van mensen met een andere lichaamsbouw.
Ik zeg niet dat dat erg is, maar zeik ook mij niet af.

Mijn naam noch toe, gewoon een discussie met een beetje kritiek, maar als jij je aangesproken voelt geen probleem.
En in sommige gevallen is geweld idd nodig, maar dan wel als het echt niet anders kan.
En over mijn lichaamsbouw ga ik het al helemaal niet hebben, patser!!! :j
(niet kwaad bedoeld, maar dat krijg je met zo`n opmerking)
 
Goede non-verbale reactie van Daphne ! :}
Doe je heel netjes, oogcontact zoeken met de bestuurder..en dan je nog rammen :( :(
Ik durf eerlijk gezegd niet altijd te kijken want heb het idee dat het dan elk moment een stoplichtrace wedstrijdje gaat worden
 
Ik durf eerlijk gezegd niet altijd te kijken want heb het idee dat het dan elk moment een stoplichtrace wedstrijdje gaat worden

Ik kijk die lui ook nooit aan, en als ik een bmw 3 serie met spoiler e.d. of golf gti met dikke uitlaat vooraan zie staan laat ik ze meestal wel voor (of ga er half achter staan), heb geen zin om met een redelijke vaart in de problemen omdat mijn 250cc 25kW brommer net niet sneller optrekt dan zo'n koekblik (en die druk je niet zo ff aan de kant helaas).
Ook van die terreinwagens lijken het wel leuk te vinden om motorrijders te pesten, die geven altijd gas als ik een rij inhaal en voor die lui weer de rij in wil.
 
soort gelijke gevallen meegemaakt en gereageerd zoals ik eerder beschreven heb.

Maar ik moet toegeven dat ik makkelijk praten heb, ben niet de kleinste, meestal komen reacties zoals geweld los je niet met geweld op van mensen met een andere lichaamsbouw.
Ik zeg niet dat dat erg is, maar zeik ook mij niet af.
...Maar slim is het niet...
Geef zo'n hufter een kans om zich eruit te lullen: "Ik voelde me bedreigd door de motorrijder..." Dat werkt wel als later ook nog blijkt dat de motorrijder aggressief reageert als ie omver wordt gereden... Excuus waar een verzekeringskwestie al snel moeilijker van wordt...

Maar aan de andere kant: Op dat moment zou ik em waarschijnlijk ook door het ruitje naar buiten trekken om wat verstand erin te tikken... Het gaat toch om moedwillig rammen!
 
Goede non-verbale reactie van Daphne ! :}
Doe je heel netjes, oogcontact zoeken met de bestuurder..en dan je nog rammen :( :(
Ik durf eerlijk gezegd niet altijd te kijken want heb het idee dat het dan elk moment een stoplichtrace wedstrijdje gaat worden
Klopt... Afgelopen weekend nog een rode Porsche 944 turbo naast me bij het stoplicht... Kijk een keertje zijn kant op en meteen begint mannetje een beetje idioot met z'n gas te pompen... Licht op groen & mannetje raust een partijtje wild weg! Was alleen vergeten dat een onbegrensde ZX-6R met een oplettende grotemuis erop toch 2 keer zo snel optrekt... 8-)

Gebeurt regelmatig dat gekken in blik wedstrijdje met je willen doen... zeker als je het waagt om hun kant op te kijken... |(
 
Ja fastcruiser, nu ga ik je met zo`n opmerking toch wel anders zien.
Is er dan niemand meer die normaal en zonder geweld kan reageren?
Blijkbaar vindt iedereen dat je geweld met geweld moet oplossen en dan er alsmaar over klagen.
Hypocrieten.

En fazertje , dat is ook de bedoeling.
Alleen een beetje vreemd dat je alleen bij mij moet grinniken.


Jezus, wat moetje nog tegen zo,n man te zeggen dan....????
vooral ook omdat ie dreigend op daphne kwam aflopen....(eh, mevrouw kwam zelf ook niet vriendelijk aanlopen denk ik :+ )

zo,n geestelijk/gefrustreede man al vluchtend duidelijk maken dat het niet goed is wat hij doet, heeft gedaan...?

ik overdrijf ik weet het, maar zo,n (op je afkomende)lul mag je fysiek best even op zijn plaats zetten, lijkt mij....
(nee niet al z,n tanden eruit rossen }) )
om vervolgens verhaal te halen......
 
Ik denk dat als iemand op deze manier hier bij iemand z'n motor beschadigd dat een groot deel redelijk pissig gaat worden...

:} voor Daphne!!!
 
Ik denk dat als iemand op deze manier hier bij iemand z'n motor beschadigd dat een groot deel redelijk pissig gaat worden...

:} voor Daphne!!!

Ik denk dat ik een groot deel van zijn auto in elkaar gerost zou hebben. Nee geintje, ik weet wel zeker dat hij een groot probleem zou hebben.
 
Ja fastcruiser, nu ga ik je met zo`n opmerking toch wel anders zien.
Is er dan niemand meer die normaal en zonder geweld kan reageren?
Blijkbaar vindt iedereen dat je geweld met geweld moet oplossen en dan er alsmaar over klagen.
Hypocrieten.

En fazertje , dat is ook de bedoeling.
Alleen een beetje vreemd dat je alleen bij mij moet grinniken.

Jawel hoor...

Ik ben nooit in zo'n situatie geweest en hoop het ook niet mee te maken... geloof niet dat ik tot geweld over zou gaan.
vroeger vaak genoeg met de ME in conflict geweest, maar bij die lui weet je waar je aan toe bent... wordt bont en blauw geslagen, maar zullen niet een mes in je steken. Bij andere lui weet je dat niet.

Dus ik denk dat ik het wel uit zou proberen te praten, maar bij lui als deze heeft dat gewoon geen zin, dus waarschijnlijk zou ik het maar accepteren. Ben al een keer bijna bewust geschept door een boze automobilist (wist nog net uit te wijken).
 
Idd een 8-) actie van Daphne!

[bijnaverstandigemodus]
Natuurlijk hoor je die kerel niets te doen!
Maar het is wel lekker!!! })
[/bijnaverstandigemodus]
 
daphne roelt!!!
geweldig...ze had nog een paar keer mogen rammen met die helm op die kerel!!
 
Door Fastcruiser op 01-07-2002 07:06

Jawel hoor...

Ik ben nooit in zo'n situatie geweest en hoop het ook niet mee te maken... geloof niet dat ik tot geweld over zou gaan.
vroeger vaak genoeg met de ME in conflict geweest, maar bij die lui weet je waar je aan toe bent... wordt bont en blauw geslagen, maar zullen niet een mes in je steken. Bij andere lui weet je dat niet.

Dus ik denk dat ik het wel uit zou proberen te praten, maar bij lui als deze heeft dat gewoon geen zin, dus waarschijnlijk zou ik het maar accepteren. Ben al een keer bijna bewust geschept door een boze automobilist (wist nog net uit te wijken).

Ja, nu weet ik niet meer .
Aan de ene kant wil je rossen en de andere kant toch maar niet.
Dus idd stoere praat, geef je toe. ;) ;) ;) ;)
Je bent dus toch nog verstandiger dan je denkt.
Maar ME , vertel.
Ben je een ex-hooligan? ;) ;) ;) ;) ;)
 
Cool wijffie *D

Enne, ik zou anders hebben gereageerd...ik had hem al afgerost voor mn passagier bij hem was :P

En antw op de vraag wie er echt zo reageert in zo een situatie...ik heb al meerdere wagens met zware deuken achter gelaten...en 1x iemand dwars door zn raam naar buiten getrokken....tja...eerst door rood rijden, ik bijna dood, en dan nog op me gaan schelden ook....geen goeie combi...issie nou ook wel achter...
 
Terug
Bovenaan Onderaan