dat je 'trager' zou zijn dan iemand met de zelfde fiets en 20 of 30kg minder... maar anders ga je toch voor de 900?
hier 90 kilo
op cbr 600 '97
ong 200 kilo
Fabrikanten van motorfietsen doen hun uiterste best om de fietsen zo licht mogelijk te krijgen...
BertV
75 kg
YZF600R (187 kg)
----------------
262 kg
hoekstra
110 kg
R6 (169 kg)
----------------
279
De zin en onzin van lichte motoren...
Ohja, in acceleratie maakt je eigen gewicht weinig uit, wel in bochtenwerk...
(maar dan zit je al op "circuit nivo" te praten)
op precies dezelfde kart zal Bert V met 75 kilo vlieggewicht toch een stuk sneller zijn dan dit lompe lijf met chopperbuikje van 95 kilo
Ja alleen DAAR kan ik echt nix aan veranderenIk denk dat die 200cm meer uitmaakt dan die 90kg van jou...
chopperbuikje of niet, karten met mij win je vast...
ik win
95 kg rijklaar
ow wacht: +fiets à 30kg?
-------
125 kg
ik win
95 kg rijklaar
ow wacht: +fiets à 30kg?
-------
125 kg
Op dinsdag 12 maart 2002 16:30 schreef JK het volgende:weegt je fiets 30 kg? Beetje erg veel. Heb je houten banden ofzo ?
Een normale, nederlandse fiets weegt 16 tot 18 kilogram...
Ik ben duidelijk het slachtoffer van een te zware motor
Ryser: 54 kg
Deauville 243 kg rijklaar
--------------------------
297 kg
54 pk (Geloof ik)
-------- /
+/- 6 kg/pk
Kan toch nog lichter:ik win
95 kg rijklaar
ow wacht: +fiets à 30kg?
-------
125 kg