Lichjesroute Eindhoven

Welke datum wordt er gereden

  • donderdag 21 sept.

    Stemmen: 2 11,1%
  • vrijdag 29 sept.

    Stemmen: 11 61,1%
  • zaterdag 30 sept.

    Stemmen: 1 5,6%
  • donderdag 5 oktober

    Stemmen: 3 16,7%
  • zaterdag 7 oktober

    Stemmen: 1 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Met de groep die te bewonderen is door te klikken op mijn signature. Tot nu toe gaan er 6 man mee, datum nog onbekend, maar als de datum die hier uit voort komt geschikt is pakken we die gewoon en dan vertrekken we gewoon op de afspreekplaats, wel zo gezellig :Y
 
grrrr :( heb de 29ste een bruiloft ... de andere datums kan ik zeker ..... :Y
 
Laatst bewerkt:
Met de groep die te bewonderen is door te klikken op mijn signature. Tot nu toe gaan er 6 man mee, datum nog onbekend, maar als de datum die hier uit voort komt geschikt is pakken we die gewoon en dan vertrekken we gewoon op de afspreekplaats, wel zo gezellig :Y
*O* *O*
Das inderdaad wel gezellig, meteen een grotere groep en weer nieuwe gezichten te onthouden :Y

[me] BB hoopt dus dat jullie dezelfde datum kiezen[/me]
 
*O* *O*
Das inderdaad wel gezellig, meteen een grotere groep en weer nieuwe gezichten te onthouden :Y

[me] BB hoopt dus dat jullie dezelfde datum kiezen[/me]
Helaas, me(e?)rendeel van de groep wil het kleinschalig houden, dus we zullen niet met de parade meefietsen. Hoedanook veel plezier :W
 
Lijk mij leuk, graag droog weer bestellen. Ik kan vrijdag en zaterdag, heb een slaap adres in Eindhoven. Ik zal mijn zoon vragen of hij mee wilt, jammer dat hij nog bezig is met zijn rijbewijs. Ik ben een beetje onhandig (een kleine mens) als hij mee gaat als duo passagier. Als hij wilt, wie is bereid om hem achterop mee te nemen. Helm en pak heeft hij. Vast bedankt.
 
Gezellig, ikzelf kan helaas niet aanbieden om hem achterop te nemen, omdat ikzelf die plek al ingepikt heb, maar misschien is er inderdaad een andere vrijwilliger :)
 
Zo 't er nu uitziet gaat m'n dochter ( Polla (Paula) ) ook mee :Y
Mocht dit niet het geval zijn dan bied ook ik mijn achterste helft van mijn motor aan :W
 
hehe cbr neemt waarschijnlijk zijn vriendin mee ... :] :]

en niet de bruid ... :o :o :+ :+

maar wanneer wordt het nu ?????
 
Zoals eerder al gezegd, kies ik de definitieve datum op de 16de, maar inderdaad is de 29 wel de favoriet, dus ik ben het met MagnaManiac eens.

[me]BB moet het wel eens zijn met MM anders mag ze zelf nieteens mee[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan