LimboCl@n - Deel 45 - Het Choco Topic - Goed voor de Lusten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
tank is weer vol..........56 liter in een 55 liter tank. Die was goed leeg.

dan is het ook geen 55 liter tank.....

Mijn record is iets van 69.3 liter in een 70 liter tank.....

Ooit een keer iets meer dan 70 liter kunnen tanken, maar toen heb ik ook moeten duwen naar het tankstation... _O- _O-
 
dan is het ook geen 55 liter tank.....

Mijn record is iets van 69.3 liter in een 70 liter tank.....

Ooit een keer iets meer dan 70 liter kunnen tanken, maar toen heb ik ook moeten duwen naar het tankstation... _O- _O-
80 liter tank hier, en da's niet grappig tanken :P 1 á 2 keer per maand rijd ik maar even naar Maasmechelen, dat scheelt veel pegels :P
 
dan is het ook geen 55 liter tank.....

Mijn record is iets van 69.3 liter in een 70 liter tank.....

Ooit een keer iets meer dan 70 liter kunnen tanken, maar toen heb ik ook moeten duwen naar het tankstation... _O- _O-

Volgens het boekje wel. Mja blijft een volkswagen he ;)




Heb ik zal gezegd dat ik liever Alfa rij.....
 
Laatst bewerkt:
90 liter hier... *O*
En elke week tanken... :X


huh.... jij hebt toch maar een 3.0L of niet??? Rij je zoveel dan, of ben je verslaafd aan kick-downen????

(dan zal die gast van het tankstation jou over een paar maanden wel niet meer herkennen als je die polio krijgt.... kom je eens in de maand tanken)
 
Volgens het boekje wel. Mja blijft een volkswagen he ;)




Heb ik zal gezegd dat ik liever Alfa rij.....


Alfa _O- _O- _O- _O- Blijf dan maar in die golf zitten......

Van de andere kant, als het toch lease is, dan boeit dat niet zoveel, alleen die wachttijd op de anwb of pechhulp van alfa is dan jammer.... ;)
 
huh.... jij hebt toch maar een 3.0L of niet??? Rij je zoveel dan, of ben je verslaafd aan kick-downen????

(dan zal die gast van het tankstation jou over een paar maanden wel niet meer herkennen als je die polio krijgt.... kom je eens in de maand tanken)
Stadsverkeer is funest voor mij kar... :Y
 
@ Higgins: ik heb doek nodig om aan de afscheiding te bevestigen... maar dat groen vinden wij een lelijke kleur... te licht...
Nu dacht ik aan zwart doek... vindt sr te donker... :X
Senior's vraag: is dat doek er ook in de kleur tuin-groen? :')
 
Wie rijdt er dan ook een volkswagen... :X

Gaan jullie trouwens een van de nieuwe VW's ophalen in Autostad (VW fabriek in Wolfsburg)

Heb ik wel gedaan, is een heel leuke ervaring moet ik zeggen :P

10ge32x.jpg

1p8bhc.jpg

1zppguh.jpg

eap3j8.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan