LimboCl@n - Deel 45 - Het Choco Topic - Goed voor de Lusten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alfa _O- _O- _O- _O- Blijf dan maar in die golf zitten......

Van de andere kant, als het toch lease is, dan boeit dat niet zoveel, alleen die wachttijd op de anwb of pechhulp van alfa is dan jammer.... ;)

Is geen leasebak ;)

Mja mag van de baas geen Alfa kiezen |(
 
Daar zitten/zaten we wel aan te denken... :Y

Aanrader echt waar. Serieus doen.
Lekker met de trein er heen. Ik ben vanuit Duisburg met de ICE gegaan. Je stapt op station Wolfsburg uit. Dat is tegenover de ingang van autostad. Dan loop je de ontvangsthal in. Dropt je auto papieren, je koffer etc. Gaat lekker het park in, waar van alles te beleven is. Tegen de avond ga je lekker richting dat luxe Ritz Carlton hotel. Doet een Hapje en een drankje. Lekker slapen en de volgende ochtend kun je je auto ophalen en naar huis cruissen.....

Meer foto's staan geloof ik op mijn hyves.

Tip: Boek je treinreis op www.db.de is een stuk goedkoper dan via de dealer. Overigens heeft de dealer bij mij het verblijf betaald ;)
 
@ Higgins: ik heb doek nodig om aan de afscheiding te bevestigen... maar dat groen vinden wij een lelijke kleur... te licht...
Nu dacht ik aan zwart doek... vindt sr te donker... :X
Senior's vraag: is dat doek er ook in de kleur tuin-groen? :')

het is er idd in het lichtgroen, zwart, en ik meen ook iets van donkergroen.
Zou het ff moeten navragen, laat het je wel ff weten.

(is geen goedkoop grapje iig.... moet soms zelfs op maat besteld worden)
 
Aanrader echt waar. Serieus doen.
Lekker met de trein er heen. Ik ben vanuit Duisburg met de ICE gegaan. Je stapt op station Wolfsburg uit. Dat is tegenover de ingang van autostad. Dan loop je de ontvangsthal in. Dropt je auto papieren, je koffer etc. Gaat lekker het park in, waar van alles te beleven is. Tegen de avond ga je lekker richting dat luxe Ritz Carlton hotel. Doet een Hapje en een drankje. Lekker slapen en de volgende ochtend kun je je auto ophalen en naar huis cruissen.....

Meer foto's staan geloof ik op mijn hyves.

Tip: Boek je treinreis op www.db.de is een stuk goedkoper dan via de dealer. Overigens heeft de dealer bij mij het verblijf betaald ;)

Huh O-) :X
 
Daar zitten/zaten we wel aan te denken... :Y

O wacht... dan moeten we er met de trein naar toe... dat was het... :X


zie je, ik wist dat het zoiets moest zijn....
Maar ehh, jullie krijgen je auto's toch verspreid, dan wordt het een gezellig toertje samen.... toch???
 
het is er idd in het lichtgroen, zwart, en ik meen ook iets van donkergroen.
Zou het ff moeten navragen, laat het je wel ff weten.

(is geen goedkoop grapje iig.... moet soms zelfs op maat besteld worden)
Donkergroen zou het moeten zijn geloof ik...
Maar... op maat... zit dat niet gewoon op een "rol" ... :?
 
meisje en senior een beetje kennende, gaan ze die moeite voor een auto niet doen... ;)

In Juni ga ik hier weer eens kijken

wdw_00149.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aanrader echt waar. Serieus doen.
Lekker met de trein er heen. Ik ben vanuit Duisburg met de ICE gegaan. Je stapt op station Wolfsburg uit. Dat is tegenover de ingang van autostad. Dan loop je de ontvangsthal in. Dropt je auto papieren, je koffer etc. Gaat lekker het park in, waar van alles te beleven is. Tegen de avond ga je lekker richting dat luxe Ritz Carlton hotel. Doet een Hapje en een drankje. Lekker slapen en de volgende ochtend kun je je auto ophalen en naar huis cruissen.....

Meer foto's staan geloof ik op mijn hyves.

Tip: Boek je treinreis op www.db.de is een stuk goedkoper dan via de dealer. Overigens heeft de dealer bij mij het verblijf betaald ;)

hmmm, toch klinkt dat goed ja... is dat voor 2 personen????
Anders ga ik wel met Sr mee als meisje geen zin heeft... :+ :X :X
 
Donkergroen zou het moeten zijn geloof ik...
Maar... op maat... zit dat niet gewoon op een "rol" ... :?


moet ik dus ff navragen..... sommig spul wel, dat speciale spul wat ze bijv bij tennisvelden en voetbal velden gebruiken wordt op maat gemaakt bij de leverancier ivm afraffelen na verloop van tijd...
 
moet ik dus ff navragen..... sommig spul wel, dat speciale spul wat ze bijv bij tennisvelden en voetbal velden gebruiken wordt op maat gemaakt bij de leverancier ivm afraffelen na verloop van tijd...
Ok... dan wacht ik rustig af... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan