Limbocl@n Deeltje 32: Het dieren topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aah beetje ziekies? Of ook al aan het indekken voor morgen???
Dan kijk maar naar het waterballet op rtl 7 !!!


Beetje depressie ;) Zowel het weer als mijn hoofd :/

Ik weet ook weer waarom het internet vreemd doet... Ziggo-mannetje is kabeltjes aan het vervangetjes in een kastje hier in het straatje B|
 
Dus genoeg diertjes in t topic ;)

Volgens mij is Ziggo hier weer hersteld :) En de OP is volgens mij ook weer gerestaureerd...
Ik ben nog neit en ga ook niet rijden vandaag, t ziet er te dreigend uit en ik voel me niet echt lekker :(

OP ziet er goed uit :}
 
Depressie -> sporten !!!! Ziggomannetje -> schop hem !!!! 8-)

Sporten, hardlopen zeker weten, binnenkort weer eens op zoek naar een fitnesscentrum :) Als ik niet meer werk, maar weer in de schoolbanken ga zitten heb ik energie en tijd over.

Ziggomannetje moet eerst z'n werk doen ;)
 
Dankje, ik kan goed kopieren en plakken :P

Maar er moet toch een betere manier zijn dan alle img tags handmatig te moeten veranderen...

Zie je dat knopje bij elk post links van het knopje citeer post?

Die moet je in vervolg gebruiken (is mij verteld), dan kan je zo de hele reutemeteut inc. tags kopieren
 
hoezo al die merk logo's tussen de foto's? honda staat er volgens mij 100x tussen. Ik snap de logica er niet in, bij de nieuwe foto's staan geen logo's meer

Die heb ik er allemaal een keer tussenuit liggen halen. En de namen iets groter weergegeven tussen de foto's, want nu vallen ze amper op.

Ma op de een of andere manier zijn de logo's weer back en de namen weer klein :9
 
Die heb ik er allemaal een keer tussenuit liggen halen. En de namen iets groter weergegeven tussen de foto's, want nu vallen ze amper op.

Ma op de een of andere manier zijn de logo's weer back en de namen weer klein :9
ow ok
waarschijnlijk een kopie van een oud deel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan