Lipje van de rits van m'n motorlaars afgebroken :(

Voor een betere langetermijn oplossing:

Gebruik een paperclip van de juiste grootte en soldeer hem na montage met soldeertin en S39 dicht. Wel even afspoelen met wat water.....
 
Joh dat had ik nou ook, nieuwe laarsjes 170 eurie, zagen er na 2 maanden al uit of ze 2 jaar oud waren B| bovendien dat lipje ook afgebroken, maar krijg em met de rits nog wel open en dicht.
 
En dit had je allemaal niet zelf kunnen verzinnen?????? :? :? :?

Nee nooit aan gedacht of mee bezig gehouden :+

Ik kreeg hem wel met m'n nagel dicht dus functioneel was de laars nog 100% vandaar dat ik nooit nagedacht heb over een oplossing, desinteresse dus ;)
 
Nee nooit aan gedacht of mee bezig gehouden :+

Ik kreeg hem wel met m'n nagel dicht dus functioneel was de laars nog 100% vandaar dat ik nooit nagedacht heb over een oplossing, desinteresse dus ;)


Mijn opmerking was niet bedoeld als een oordeel, maar als oprechte nieuwsgierigheid.
Was verbaasd dat 't jou blijkbaar nog nooit eerder was overkomen, ik zit regelmatig met slechte ritsentrekkertjes.

Hopelijk blijft de andere kant het wel doen (anders heb je nu de oplossing...) :W
 
Mijn opmerking was niet bedoeld als een oordeel, maar als oprechte nieuwsgierigheid.
Was verbaasd dat 't jou blijkbaar nog nooit eerder was overkomen, ik zit regelmatig met slechte ritsentrekkertjes.

Hopelijk blijft de andere kant het wel doen (anders heb je nu de oplossing...) :W

Tja ik ben pas 8 maanden 'koekblikker-af' (10 jaar ingeblikt gezeten) en daar heb je niks met ritsjes te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Stevige oplossing is een sleutelring er door heen halen, zit bij mij al 2 jaar door me laars heen en werkt perfect.


[me]Lijkt Diamon best lastig om zo je laars aan te trekken.[/me]


Nee, ik weet het is nog geen vakantie. Maar Diamon heeft wel bijna vakantie van 3 weken *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde met mijn Sidi laarzen; gekocht bij het geliefde Divmo, en na 2 maanden had ik de eerste in mijn handjes toen ik hem wilde sluiten.. Ik heb het opgelost door er een stukje ijzerdraad dubbel doorheen te frotten en dat samen te draaien toe er een stevig geheel ontstaat wat goed beet te pakken is. Daar omheen 2 laagjes krimpkous en voila, je kunt er weer tegenaan..

Ik heb toendertijd ook meteen gebeld (Divmo is een uurtje tuffen hiervandaan) en Christel heeft meteen de importeur gebeld en geregeld dat ze gerepareerd zouden worden.. e.e.a bleek echter wel een weekje of wat te gaan duren, en ik heb maar 1 paar laarzen, dus heb ik het maar zo gelaten..
Inmiddels is de andere dus ook stukgegaan en weer op dezelfde manier 'gerepareerd' en vooralsnog funktioneert het uit de kunst, dus ik vind het wel best...

Bij de volgende aankoop moet ik dus wat beter kijken naar de kwaliteit van de gebruikte rits, of nog beter; laarzen zónder rits kopen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan