Lone Rider is een lucky man !

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Vandaag heb ik heel veel geluk gehad, ik had ook mijn rijbewijs kwijt kunnen raken. Ik was onderweg van NH naar Oldenzaal om iets op te halen en daarom kon ik meteen even langs mijn moeder O-) .
Op de A1 voor deventer was het aardig druk. Natuurlijk veel automobilisten die onnodig links reden. Verder geen last van gehad je kunt er ook links, rechts met aangepaste snelheid voorbij }) . Iets later werd het nog drukker en de snelheid daalde tot ongeveer 150 op dat moment zag ik in mijn spiegels dat er een blauw subaru impreza 555 achter me reed, ik vertrouwde het niet helemaal en voegde in naar rechts, op de vluchtstrook stond een politie volvo en ik gebaarde dat de impreza het maar rustig aan moest doen. De impreza volgde mij en even later reed deze links naast me en jullie raden het al wie er in de wagen zaten Politie !!!
Ze lachten en zwaaiden nog en reden verder :} :} .
Nu maar hopen dat er geen bekeuring volgt.

Soms zijn het net mensen die agenten :X .
 
ach.. zo lang je niet boven de 150 komt en niet gaat plakken en zo zul je
je van de meeste vros jongens geen last hebben... vooral die uit
driebergen niet die zijn wel wat gewent...

de lokale vros boys bijvoorbeeld in friesland ...die zijn veel fanatieker..

als die een sport fiets zien dan gaan ze er achter hangen net zo lang hij iets
fouts doet.... en als dat niet lukt gaan ze plakken en uitdagen...

FE
 
1 down many to go

1 of andere autosnelwegterroist (mooi scrabbel woord) heeft in drente op de A28 met een snelheid van 160 een vros wagen van achter geramd.

die vros wagen reed op de rechterbaan met 120 komt er een gozer voor bij gestormd met hoge snelheid.
Die gasten bedenken zich niet gooien de auto naar links, alleen kwam er nog 56 jarige kerel aan die dus met 160 boven op de vros wagen is geknald 8-)


Hulde voor de autosnelwegterrorist :} O-) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan