Lorenzo [deel 1]

Wordt Lorenzo na een zware strijd in 2009 wereldkampioen?

  • Zeker!

    Stemmen: 7 6,4%
  • Ik hoop het!

    Stemmen: 22 20,0%
  • Nee!

    Stemmen: 72 65,5%
  • Nooit!

    Stemmen: 9 8,2%

  • Totaal aantal stemmers
    110
Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat los van dat zijn post gedrag ronduit slecht is ;) En zo bijzonder is het allemaal niet, hoor ;) In ieder geval zeker niet iets waar je mond van open valt :o
Hij heeft mij in ieder geval verder geholpen dan menig ander forum-lid, en daar ben ik hem zeer zeker dankbaar voor.

Maargoed, deel 2 guys! WorldBeater, where are you? :+
 
abus.png
 
Je hebt geen idee wie Gerrit1957 is en wat hij voor sommige mensen betekent heeft. Vraag je daarom je ook volledig in te houden als het gaat om het bejegenen van een ander, en deze persoon in het bijzonder. Als zijn internetgedrag c.q. uitlatingen je niet aanstaan, dan schrijf je maar een moderator en vraag je hem/haar zijn postings te toetsen. Op internet zijn we allemaal anders, en ben ik er nagenoeg zeker van dat jij Gerrit1957 nooit ''te zielig voor woorden'' zou hebben genoemd, als je eenmaal doorhebt wat voor persoon er achter deze nickname schuilgaat. Vandaar heeft je post geen enkele meerwaarde, en zéker niet als het gaat om het uiteindelijke onderwerp van deze draad: Jorge Lorenzo.

Lorenzo heeft mijn inziens zeer strak gereden, zoals we hem zovaak hebben zien doen in 2010. Het hoofd erbij houden, en de ronden aftikken: laat anderen tijdens de race maar gek doen, ik doe het erna wel. Top! :)

Tijd voor een deel 2, mannen! ;)
ik hoef ook niet te weten wie hij is want het is mijn mening.en ik zeg wat ik denk en als je terug leest kan je niet anders lezen dat hij zich gedraagt als een kind.en ik lees zojuist dat ik niet de enige ben die zich ergert
 
ik hoef ook niet te weten wie hij is want het is mijn mening.en ik zeg wat ik denk en als je terug leest kan je niet anders lezen dat hij zich gedraagt als een kind.en ik lees zojuist dat ik niet de enige ben die zich ergert
Wees maar gerust , Gerrit is voorlopig exit hiet :W :W
Ik zeg altijd maar zo , als je naar iemand wijst wijzen de meeste vinger naar je zelf :9
 
ik geloof dat jij niet helemaal weet wie er achter de nickname gerrit1957 schuil gaat.
dat 1957 staat denk ik voor zijn geboorte jaar, dan is ie 54 jaar oud dit jaar.
als je dan zo veel betekent voor velen en allerlij belangrijke mensen kent dan gedraagt ie zich als een natte zak aardappelen, dan zou die beter moeten weten.
dat hele kloon incident ben je zeker vergeten, dat is toch wel heel zielig gedrag voor een 54 jarige.
als gerrit zich net zo gedraagt bij zijn zogenaamde bekende mensen als hier dan zullen ze em daar net zo goed uitkotsen als hier een aantal ook doen.


Inderdaad. :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan