M-F MegaTour 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oma, bek houwe... de kleinkinderen hebben hier de macht... })


Sow... alvast een voorloper op Megatour 2009...
Gaat prima, zo een motor in de Vito... dus da's de nieuwe bagagewagen!
En als Banaan schrik heeft, past die brommer van hem er dus gewoon in... ;)

sept024.jpg
 
BTW er is nog een feestje in Delft op zaterdag 4 oktober in Delft.

Klik maar op het linkje in mijn onder titel :Y

Heb ik gezien... ik zal eens kijken, hoe of wat...
Die dag heb ik "Open Huis" in de oude woning en het is een dag na oplevering van de nieuwe...

;)
 
Laatst bewerkt:
Doe jij eens ff wat liever tegen Oma B|

jeugd van tegenwoordig :N
geen enkel respect meer voor ouderdom -O-

Oma begon zelf met zeuren... ze moet maar met d'r tijd meegaan... :)
Het wordt tijd dat oma's respect opbrengen voor de kleinkinderen i.p.v. steeds maar beginnen te ouwenelen, enkel en alleen maar omdat ze er niet tegenkunnen dat wij jongelui meer kanssen en mogelijkheden hebben dan zij vroegah... B|



:+
 
Laatst bewerkt:
Oma, bek houwe... de kleinkinderen hebben hier de macht... })


Sow... alvast een voorloper op Megatour 2009...
Gaat prima, zo een motor in de Vito... dus da's de nieuwe bagagewagen!
En als Banaan schrik heeft, past die brommer van hem er dus gewoon in... ;)
sept024.jpg

hmmmm.. ik geloof dat de zaken wat slechter gaan, deze bus is kleiner...... :/
 
Oma begon zelf met zeuren... ze moet maar met d'r tijd meegaan... :)
Het wordt tijd dat oma's respect opbrengen voor de kleinkinderen i.p.v. steeds maar beginnen te ouwenelen, enkel en alleen maar omdat ze er niet tegenkunnen dat wij jongelui meer kanssen en mogelijkheden hebben dan zij vroegah... B|



:+
Nee zo werkt het niet B|
kleinkinderen met dat soort praatjes moeten gewoon een fikse schop onder hun kont krijgen, beetje brutale mond opzetten :N Gewoon lekker laten ouwenelen, ja oma, nee oma zeggen en daarna buiten maar ff mopperen, maar zo heeft oma weer eens een leuke dag en kan ze weer tegen alle andere oma en opaatjes trots opscheppen over die geweldig kleinzoon die ze heeft. Dus *kick* en nu braaf babbelen met oma B|
 
Goed bezig Clown!
Thanxxx...
Blij dat je ziet dat kosten nog moeite gespaard worden...
Heb het zowaar zo'n 1700 km uitgeprobeerd en het stond uitermate stabiel... :)
Niet? -O-
Nee zo werkt het niet B|
kleinkinderen met dat soort praatjes moeten gewoon een fikse schop onder hun kont krijgen, beetje brutale mond opzetten :N Gewoon lekker laten ouwenelen, ja oma, nee oma zeggen en daarna buiten maar ff mopperen, maar zo heeft oma weer eens een leuke dag en kan ze weer tegen alle andere oma en opaatjes trots opscheppen over die geweldig kleinzoon die ze heeft. Dus *kick* en nu braaf babbelen met oma B|
Mijn oma vond die brutale waffel prachtig...
Tuurlijk, als oma echt boos was of zo... dan luisterde ik echt wel, anders kreeg je met de slipper op je kont! Wat wel lachen was, gewoon zo hard mogelijk gillen, dan was ze zo klaar... terwijl dat ding je kont nauwelijks raakte, laat staan dat het pijn deed... :P

Maar oma schepte dus altijd op, vanwege die ondeugende brutale dingen. Tenminste niet zo'n saai jong, zei ze dan... zelfs nu ze bijna 90 is, in een rolstoel zit en feitelijk niets meer kan (ze praat zelfs als een dronken jeneverbes), moet ze nog steeds lachen om al die rare dingen die ik zeg... oma rules... is denk ik een hell's oma... :)
 
Thanxxx...
Blij dat je ziet dat kosten nog moeite gespaard worden...
Heb het zowaar zo'n 1700 km uitgeprobeerd en het stond uitermate stabiel... :)Niet? -O-Mijn oma vond die brutale waffel prachtig...
Tuurlijk, als oma echt boos was of zo... dan luisterde ik echt wel, anders kreeg je met de slipper op je kont! Wat wel lachen was, gewoon zo hard mogelijk gillen, dan was ze zo klaar... terwijl dat ding je kont nauwelijks raakte, laat staan dat het pijn deed... :P

Maar oma schepte dus altijd op, vanwege die ondeugende brutale dingen. Tenminste niet zo'n saai jong, zei ze dan... zelfs nu ze bijna 90 is, in een rolstoel zit en feitelijk niets meer kan (ze praat zelfs als een dronken jeneverbes), moet ze nog steeds lachen om al die rare dingen die ik zeg... oma rules... is denk ik een hell's oma... :)
dus het is allemaal haar schuld -O-


klinkt als een coole oma :Y mijne ken ik niet en mijn stiefoma was een beetje sije kakkertje maar wel lief tegen ons...... te lief :X maar wel lief :+
 
Laatst bewerkt:
dus het is allemaal haar schuld -O-


klinkt als een coole oma :Y mijne ken ik niet en mijn stiefoma was een beetje sije kakkertje maar wel lief tegen ons...... te lief :X maar wel lief :+

Neuh... niet haar schuld... ik denk dat ze wist dat er ergens in dat rotjoch, toch een lief mannetje schuilde... :P

ps... ze was vreselijk ouderwets in veel zaken. Nam ik als 16-jarige een biertje, was het "Drink jij bier" :o Of had het maar niet over sex... laat staan drugs... want dat was allemaal duivelswerk... :X

Maar... ik logeerde altijd met plezier bij haar en als ik vroeger naar m'n cluppie Utreg ging bleef ik na de wedstrijd altijd bij haar eten en dan sloofde ze zich waanzinnig uit. En het was nooit "u" maar "je" en "jij"... bij "u" voelde ze aan m'n hoofd en vroeg me of ik ziek was... ;)
 
Laatst bewerkt:
Neuh... niet haar schuld... ik denk dat ze wist dat er ergens in dat rotjoch, toch een lief mannetje schuilde... :P

ps... ze was vreselijk ouderwets in veel zaken. Nam ik als 16-jarige een biertje, was het "Drink jij bier" :o Of had het maar niet over sex... laat staan drugs... want dat was allemaal duivelswerk... :X

Maar... ik logeerde altijd met plezier bij haar en als ik vroeger naar m'n cluppie Utreg ging bleef ik na de wedstrijd altijd bij haar eten en dan sloofde ze zich waanzinnig uit. En het was nooit "u" maar "je" en "jij"... bij "u" voelde ze aan m'n hoofd en vroeg me of ik ziek was... ;)
of ze hoopte dat er toch nog een lief mannetje in schuilde die naar buiten zou komen als ze hem maar genoeg aanmoedigde :P

maar klinkt als een leuke oma, zeker weten ;)
 
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er in ieder geval over gedacht word :)
Maar inderdaad, het word eens tijd voor een nieuw topic.....

Nu alleen nog even bedenken of ik dit jaar koffers wil hebben of niet (was wel handig vorig jaar)
 
Hey, leven in de brouwerij *O*

Ik was 2 weken geleden al op zoek naar een "MF MegaTour 2009"topic, maar kon niets vinden.

Zou het leuk vinden als de Tour dit jaar weer gedaan werd.
 
Hé, goed nieuws!

Het blijkt dat ik deze keer toch het gemakkelijkst in juli kan, iig niet eerste twee weken van augustus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan