m1800r/m1500r topic

Dit is em:



Nou heel veel plezier ermee!!!
Hoop dat je er net zoveel van geniet als ik doe, dan zit het wel goed!
In welke regio zit je ongeveer, misschien kom ik je nog eens tegen.

Oh ja, in mei komt er zeer waarschijnlijk een M1800 meeting, waar zo'n 40-60 1800's op af komen, veelal Duitsers, maar ik zal het wel laten weten.
Regio Veluwe zal dat zich afspelen, maar we moeten eerst de organisatie op order hebben, voordat er meer details worden gemeld.
Ik zit in de omgeving den haag.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, niet om de hoek, ik zit in de buurt van Amersfoort.
Mooie motor hoor!
Ook die van Suzi1500, mooi die blauwe LE!
 
Voor de 1800 rijders onder ons:

14 t/m 16 mei, een internationaal 1800 Intruder treffen in de Veluwe.
We hebben al aanmeldingen vanuit NL, Duitsland en België, dus het belooft een mooi weekend te worden met puur 1800 fans.
Op vrijdag ontvangst en voor de vroege mensen 's middags een kleine toertocht.
Zaterdag een mooie en lange tourtocht door de Veluwe.

Bij interesse, stuur me een PB'tje.
Meer informatie kan je binnenkort vinden op het M1800 Benelux forum:
M1800Riders Benelux :: Index

Groeten, Danman
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het zeker in de gaten houden.

Trouwens geinig forum heb me ook maar aangemeld.

Ik zag het ja, welkom daar!
Moeten nog wat meer NL-ers bijkomen, nu is de meerderheid Belg, daarna Duits... maar die moeten maar eens google translate gaan gebruiken ;)
 
Hoi de mannen,

Heb hier alles eens doorgelezen , en zie dat door sommigen de M800 en de VZ800 geprezen word boven de M1500R en de M1800R . Ik heb jaren rondgereden op een VZ800 heb hem trouwens nog , maar rij nu vooral op de M1500R en dit is een verschil van dag en nacht ,van bromfiets naar motor ,van een Trabantje naar een sportwagen en zo kunnen we nog uren doorgaan .
 
Hoi de mannen,

Heb hier alles eens doorgelezen , en zie dat door sommigen de M800 en de VZ800 geprezen word boven de M1500R en de M1800R . Ik heb jaren rondgereden op een VZ800 heb hem trouwens nog , maar rij nu vooral op de M1500R en dit is een verschil van dag en nacht ,van bromfiets naar motor ,van een Trabantje naar een sportwagen en zo kunnen we nog uren doorgaan .

Hmm heb ik zeker niet goed opgelet, dat de 800 geprezen wordt boven de 1500 en 1800.
Dat is een beetje onvoorstelbaar voor mij. Ik heb de M800 getest, en voelde net of ik op een zware brommer reed, komende van een CBR1000.
Nee, dan de 1800 maar, wat een power! Komt mijn CBR niet bij in de buurt.
Echt balen dat het zulk weer is nu, zou graag een stukkie rijden, maar heb geen zin in pekel....
Groeten, Danman
 
En rustig dat het hier is , pffff .
Zal blij zijn als dat winterweer eindigt , en de kilometers kunnen beginnen tellen .
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Toch leuk om even te kijken hoe men denkt over de M1800R.
Ik heb hem nu 3 jaar en met groot genoegen. Op de teller staat nu ongeveer 24.000 km dus ik heb niet echt stil gezeten. Veel leuke ritten gehad met mijn vrouw die nu fatsoenlijk achter op kan, kon op de Hayabusa iets minder, ze is er dan ook erg blij mee.
Voor de snellere ritten heb ik nog een GSXR1100 uit 1987 :] , dus ik verveel mij niet.
Maar ik stond toch even te kijken bij als het moois hier.

Gr. Frans GSXR1100 :]
 
Laatst bewerkt:
ik rijd een m1500 en ben al tijdje opzoek naar uitlaat met meer sound.
ik begrijp dat: Cobra Speedster Swept een passende oplossing kan bieden.
iemand betere suggesties?
of graag een goede prijs waar deze gehaald kan worden.
thnx for the input.

wes
 
Tijdje niet ingelogd hier, maar intussen mijn Dragstar 1100 Classic ingeruild voor een M1800R :) Laat het mooie weer maar komen!
 
Vandaag lekker de m1800r uit mijn stalling gehaald.
Deze lekker een goede wasbeurt gegeven, accu er weer in geplaatst en toen lekker gestart!!

Wat rijdt die toch lekker. Supergenoten van het weer.
Laat de mooie dagen maar komen!!

Mijn dag kan niet meer stuk.
 
och ik ben jaloers!!!
Ik kwam pas thuis toen het donker was van mijn werk....
En daarbij, ik heb 'm nog uit elkaar liggen... er is zoveel tussen gekomen, heb 'm al 2 maanden niet aangeraakt.... :$ :$ :$
 
Hoi lzzrd,

Nee de overstap is voor mij niet ongewoon (wel even wennen) was al gewend aan de GSXR1100 dus dat viel wel mee. Wel is het zo dat deze een beetje pfff sneller is dan mijn oude Haya 2004. Maar het blijft een geweldige motor.
Ook de M1800R was geweldig, maar ik ben toch meer van het snelle werk.

Gr. Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan