m1800r/m1500r topic

pffffffft scheer je weg oma.


Mannen, ivm een project heb ik een m1800 airride schokdemper gekocht.
Nu blijkt deze 2 aansluitogen te hebben.
Maar is er iemand die voor mij de afstand kan meten die de originele schokdemper zou moeten hebben.
Dan weten we of deze schokdemper op een juiste manier gemonteerd kan worden en we niet de fout in gaan.

Alvast heel erg bedankt(en een linkje van het jerryt topic van het project zodat jullie weten waar het over gaat) Project Thrillseeker
 
pffffffft scheer je weg oma.


Mannen, ivm een project heb ik een m1800 airride schokdemper gekocht.
Nu blijkt deze 2 aansluitogen te hebben.
Maar is er iemand die voor mij de afstand kan meten die de originele schokdemper zou moeten hebben.
Dan weten we of deze schokdemper op een juiste manier gemonteerd kan worden en we niet de fout in gaan.

Alvast heel erg bedankt(en een linkje van het jerryt topic van het project zodat jullie weten waar het over gaat) Project Thrillseeker

Kijk!Das actie.Misschien heeft er nog iemand een linksysteem liggen. O-)
Zou ook mooi zijn of er iemand een pic wil plaatsen van zijn 1800 hoe de schokkerophanging zit. :}
 
Kijk eens op www.m109riders.com forum en zoek naar 'lowering bones'.
Daar staat zeer waarschijnlijk de info die je zoekt!

PS. komt die Airride van Arnott uit Midwoud soms?
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk niet, alleen druk met rijden, zit niet zoveel op internet ;)
Maarruh, morgen (zaterdag 14 augustus) komen we met bijna 50 M1800's naar Sint Truiden om daar een mooie toertocht te maken :]
 
Rij zelf ook geregeld op me 1800,maar heb meerdere hobby's,rij ook geregeld ritten op me Zundapp's,en heb vorige week een GSX1400 Yoshimura gekocht,ook leuk,maar niet zo "dik" als een 1800,tussendoor nog naar een oldtimerdag/meeting met me Cadillac of Edsel,dus ik rij best veel,maar niet alleen op de 1800,bijna elk weekend wel wat te doen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de M1500, C1800 en M1800 eigenaren onder ons:

3 t/m 5 juni 2011 wordt het 2e M1800 Treffen georganiseerd door me.
Bij interesse kan ik je de details sturen.
Kostenloze deelname, mooie toerrit en al veel deelnemers vanuit de M1800 forums uit NL, België, Duitsland, Frankrijk en zelfs iemand uit Denemarken. Momenteel al zo'n 45 motors die een kamer hebben gereserveerd in het hotel.

Alles speelt zich af in de Veluwe, dus gegarandeerd mooie ritten, mooie orignele èn verbouwde 1800's, veel decibellen en gezelligheid!

Groeten, Danman
 
ik rijd een m1500 en ben al tijdje opzoek naar uitlaat met meer sound.
ik begrijp dat: Cobra Speedster Swept een passende oplossing kan bieden.
iemand betere suggesties?
of graag een goede prijs waar deze gehaald kan worden.
thnx for the input.

wes

ik heb zelf de uitlaat vervangen op mijn m1800 voor een cobra swept
erg blij met de looks en sound. Welke toch stukken beter klinken dan standaard.
Ik vond het zeker een aanrader.

bestellen moet je in belgie doen, bij Delva Bikes,nieuwe en tweedehands motorfietsenxport, Moto, accessoires, accessoires, Honda Yamaha Kawasaki Suzuki Harley Davidson BMW Daelim Hyosung, Simpson helmen
die was voor mij het goedkoopst
 
Voor de M1500, C1800 en M1800 eigenaren onder ons:

3 t/m 5 juni 2011 wordt het 2e M1800 Treffen georganiseerd door me.
Bij interesse kan ik je de details sturen.
Kostenloze deelname, mooie toerrit en al veel deelnemers vanuit de M1800 forums uit NL, België, Duitsland, Frankrijk en zelfs iemand uit Denemarken. Momenteel al zo'n 45 motors die een kamer hebben gereserveerd in het hotel.

Alles speelt zich af in de Veluwe, dus gegarandeerd mooie ritten, mooie orignele èn verbouwde 1800's, veel decibellen en gezelligheid!

Groeten, Danman

@ Danman : in Vierhouten zijn we er zeker bij , met een hele Belgische delegatie komen we bij jouw die mooie streek verkennen ....

See you , MCO
 
Gaat zo,n 1800 nog soepel de bocht om en kan je er ook rustig mee toeren?
 
Laatst bewerkt:
absoluut, het oogt als een chopper, maar is meer een cruiser.
Ik vind de bocht eigenschappen meer richting een tourmotor gaan dan zoals een chopper, die de bocht meer in 'valt'.
Deze stuur je echt de bocht in en nog behoorlijk schuin ook!
 
Foto-YZNNEL8O-D.jpg
 
Vroeg me af of dit het enigste Suzuki M1800 Intruder sectie is.....Zoek resultaten geeft enkel deze aan.....maar lijkt me niet echt actief.

Hoe dan ook, Ik mag vrijdag mijn Suzuki VZR1800 Intruder uit 2007 ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Sinds afgelopen vrijdag ben ik ook eigenaar van een M1800 R (bj 2006 )geworden as woensdag wordt mijn nieuwe aanwinst thuis afgeleverd. Hiervoor heb ik een aantal motoren gereden oa GSX 1400, M800. Zijn er nog specefieke dingen waar ik op moet letten binnen mijn garantie termijn (gaat per april in) en zijn er nog zwakke punten van deze M 1800, woon in de regio Den Haag.

Gr

James

14d2iz4.jpg


r04420.jpg


1zp2s79.jpg


2ldkgmr.jpg
 
Laatst bewerkt:
speciale fiets, verdeelde meningen, maar ik hou er wel van!
veel rijgenot en veilige kms!
 
Thx Mannen..ach verdeelde meningen heb het gelezen..ik zou zeggen "lekker belangrijk "wat ze allemaal vinden en zeggen. Iedereen moet voor zichzelf weten waar ze op rijden ,een type motor is toch een keuze die jezelf doet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan