Maandag 15/7 op de Baars

B36.jpg


B37.jpg


B38.jpg


B39.jpg


B40.jpg
 
A-sociaal!!

Stoppies, wheelies, speedruns, boggies......lijkt wel een circus daar. Gelukkig kom ik hier nooit. Daarnaast mag van ik mijn vrienin hier ook niet naartoe. Zeker niet na het zien van deze foto's.

Ku...... ;) :j

Stelletje vandalen 8-) !!!
 
Alweer? Nou, ik denk dat als we vandaag weer gaan , het wel eens snel afgelopen kan zijn op de Baars. Net als detijds in Best.

Als dit stuk elke dag als circuit wordt gebruikt, dan heeft straks niemand er meer plezier van.

Nogmaal, ieder moet het voorzichzelf weten, maar ik denk dat het na verloop van tijd begint op te vallen. Nu rijdt oom agent soms nog door.

Als verzamelplek ok, maar er wordt vaak nogal wat geblazen in de omgeving (ik ook hoor, dus ik moet mezelf ook aankijken).

Maar misschien kom ik wel even polshoogte nemen.

Groeten Mark TT
 
Als dit stuk elke dag als circuit wordt gebruikt,

maar er wordt vaak nogal wat geblazen in de omgeving (ik ook hoor, dus ik moet mezelf ook aankijken).

Maar misschien kom ik wel even polshoogte nemen.

Groeten Mark TT

Geblazen :? :? :? :? :? Ik heb me heerlijk aan de snelheid gehouden zoals altijd :z
 
Alweer? Nou, ik denk dat als we vandaag weer gaan , het wel eens snel afgelopen kan zijn op de Baars. Net als detijds in Best.

Als dit stuk elke dag als circuit wordt gebruikt, dan heeft straks niemand er meer plezier van.

Nogmaal, ieder moet het voorzichzelf weten, maar ik denk dat het na verloop van tijd begint op te vallen. Nu rijdt oom agent soms nog door.

Als verzamelplek ok, maar er wordt vaak nogal wat geblazen in de omgeving (ik ook hoor, dus ik moet mezelf ook aankijken).

Maar misschien kom ik wel even polshoogte nemen.

Groeten Mark TT

Wijze woorden, ik denk dat als er veel gereden gaat worden dat er dan idd problemen zullen gaan ontstaan. Nu wordt er weining tot niet gecontroleerd maar je kunt erop w88 dat het gaat gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan