Maassluis Topic Deeltje 14!

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Eindelijk weer een motor en weer een chopper erbij in de groep dus :o

Is tie echt van jou LeeJon????
Geinig ding!!!

MF sticker al besteld?
Door een keertje mee gereden te hebben met Cyclonus en MichaelJ en gelijk een schuldgevoelens te hebben:X, heb ik ook maar heel snel een sticker bestel.
 
Al dat gezeik over MotoGP, tis gewoon triest dat niet gewoon normaal te zien is..

Naja ik heb gisteren de Grand National gekeken op BBC1,
mijn paard won dus nog wat centjes gewoon ook! *O*

(motogp 100 jaar geleden is het eigenlijk :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben waarschijnlijk alleen smiddags met dat ding in Vlaardingen. Stuur m dan zo evt richting Maassluis, als je daar bent tenminste haha *O*
De 21e toch?? Moet ik even kijken hoe dat werktechnisch uitkomt ;)

@Baconootje: Als je snel bent kan die er nog opzitten voor de volgende Mega Meeting *D
 
@ Cyclonus
jammer dat we elkaar mis gereden zijn,had wel leuk geweest als je erbij was met die herrie pijp van je :Y
 
@ Cyclonus
jammer dat we elkaar mis gereden zijn,had wel leuk geweest als je erbij was met die herrie pijp van je :Y
Ja er reageerde niemand meer dus was ik maar naar de stalling gegaan, ik heb 2 van die 3 tunnels ook nog gepakt en daarna nog die nieuwe tunnel die volgt net nadat je eraf gegaan bent richting Scheveningen, mooie tunnel is dat ook :9

@Redhead: Komt vast goed ;)

@Miez: Gelukkig ben ik dan eigenwijs en luister niet naar Leon :+ ik hoor het nog wel, Vin heeft mijn nummer eventueel.

@ALL: Donderdag laatste dag, alle twijfelaars s.v.p. voor dan je keuze opgeven
 
Ja er reageerde niemand meer dus was ik maar naar de stalling gegaan, ik heb 2 van die 3 tunnels ook nog gepakt en daarna nog die nieuwe tunnel die volgt net nadat je eraf gegaan bent richting Scheveningen, mooie tunnel is dat ook :9
blijkbaar hebben we bijna hetzelfde rondje gereden:) volgende keer beter
die nieuwe tunnel is best leuk,michaelj heeft zich daar ook aardig vermaakt geloof ik ;)
 
blijkbaar hebben we bijna hetzelfde rondje gereden:) volgende keer beter
die nieuwe tunnel is best leuk,michaelj heeft zich daar ook aardig vermaakt geloof ik ;)
Ik ben o.a. ook in Zoetermeer, Leiden en Voorschoten geweest, heb een aardig rondje gereden :]

@Redhead: Samen in een tunnel is misschien niet zo verantwoord :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan