Manuel Poggiali

Erwin52

Die hard MF'er
15 mei 2010
310
0
Holwierde
Omdat vele andere coureurs ook eem topic hebben met mooie foto`s kan deze niet uitblijven. Namelijk die van: Manuel Poggiali.

Vanaf het begin zijn GP-carriere ben ik al fan van hem. Helaas is zijn carriere na het behalen van zijn 250cc titel een beetje minder geworden.

Graag wil ik met jullie mooie foto` van Manuel '' Poggi" Poggiali delen.
 
Poggiali2004.jpg


poggiali.jpg


193332208_29c22520e9.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik denk niet dat dit topic een lang leven zal hebben met alle respect.
Manuel was een zeer talent vol rijder en had het eigenlijk heel ver moeten schoppen in de motogp, ik had ergens gelezen dat hij gewoonweg geen motivatie meer had dus ook geen plezier meer in het racen had.
jammer want hij had het talent om met de beste van nu mee te kunnen.

ik heb zelf nog mooi beeld materiaal op mij pc staan season review 2001.
mooie gevechten met Toni Elias. :}
 
Goeie vent en een Lorenzofan 8-)
Jammer dat hij z'n talent niet nuttig in de racerij heeft kunnen benutten om welke reden dan ook. -O-
 
ik denk niet dat dit topic een lang leven zal hebben met alle respect.
Manuel was een zeer talent vol rijder en had het eigenlijk heel ver moeten schoppen in de motogp, ik had ergens gelezen dat hij gewoonweg geen motivatie meer had dus ook geen plezier meer in het racen had.
jammer want hij had het talent om met de beste van nu mee te kunnen.

ik heb zelf nog mooi beeld materiaal op mij pc staan season review 2001.
mooie gevechten met Toni Elias. :}
Het topic zal inderdaad niet veel bekijks trekken, aangezien de meeste mensen Poggi alweer lang vergeten zijn en met de hedendaagse coureurs bezig zijn. Maar voor de echte fans zijn het toch weer mooie foto`s om terug tezien.

Kan je misschien mooie filmpjes sturen via mail? Als dat lukt? Lijkt mij erg leuk om ze weer terug te zien. :)
 
Verbazingwekkend hoe deze jongen "ineens" wegzakte qua talent -O-
Dit was een jongen waar ik, en de kenners denk ik ook, erg veel van hadden verwacht.

Hierboven lees ik ergens dat hij vanwege een gebrek aan motivatie wegzakte, maar er staat mij ergens iets bij dat zijn problemen wat zwaarder waren dan motivatie. Eens kijken of ik er nog achter kan komen wat er ook alweer was.

Mooie platen :} van de o zo mooie Appie 250 :}
 
Laatst bewerkt:
Tadaaaaaaaaa

Daar is mijn motor voor volgend jaar lijkt ie glimlachtend te denken
 
Laatst bewerkt:
Het topic zal inderdaad niet veel bekijks trekken, aangezien de meeste mensen Poggi alweer lang vergeten zijn en met de hedendaagse coureurs bezig zijn. Maar voor de echte fans zijn het toch weer mooie foto`s om terug tezien.

Kan je misschien mooie filmpjes sturen via mail? Als dat lukt? Lijkt mij erg leuk om ze weer terug te zien. :)

zal binnekort ff kijken wat ik kan doen.
ik heb die beelden voornamelijk gedownload omdat heel veel bewondering heb voor Daijiro Kato
2001 was een ongeloofelijk jaar van hem.
 
Laatst bewerkt:
Poggiali was iemand die ik altijd bewonderde. Echter heb ik vanuit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij zeer depressief is geraakt. Mede door zijn race carriere en er daarom geen zin meer in had. Heb eigenlijk geen idee hoe het nu met hem is.

Ik kan me ook altijd nog goed de crash met Cechinello herinneren, ik dacht @ brno?. Waar ze er samen afgingen. Iemand hier nog een filmpje van'?
 
Zeer talentvol persoon, jammer dat het hem zo is vergaan. Geeft goed aan dat talent alleen je niet ver brengt.
 
Laatst bewerkt:
Absoluut hét toptalent op dat moment. Was echt een van de grootste talenten, maar zoals hij zelf al aangeeft was hij mentaal te zwak voor het hoogste niveau en heeft hij angst gekregen zichzelf te bezeren. Is meer coureurs overkomen..er komt een moment dat ze een val beleven die dusdanig inpact heeft dat ze nooit meer op 100% kunnen/durven rijden.

gpone6.jpg


Mooie foto van 2 mannen waarvan iedereen toen (2002) nog dacht dat dit de 2 heren waren die het Rossi de komende jaren lastig zouden gaan maken, omdat zij misschien als enigen wel over datzelfde talent beschikten. Nu 9 jaar later weten we beter...Manuel speelt dus zaalvoetbal en heeft de racerij de rug toegekeerd en Marco werd niet gehoord bij Ducati, reed voor wat hij waard was bij het opgeheven Kawasaki/Hayate het uitzwaaijaar van Kawa in de GP en hervindt zichzelf en vooral zijn zelfvertrouwen weer op de R1. Hopelijk zien we Marco weer snel terug in de GP. Helaas zullen we Manuel niet meer terugzien als coureur.
 
Laatst bewerkt:
Ik meende ergens ooit gelezen te hebben dat Pogiali autistisch was, waardoor op de een of andere manier zijn hele carrière binnen 1 of 2 seizoen compleet over was. Zeer talentvolle coureur en was altijd ontzettend snel in zowel de 125cc als de 250cc! :}
 
Toch nog aardig wat mensen die Poggi niet zijn vergeten!! Jammer dat Poggiali inderdaad depresief is geraakt en daardoor zijn race-carriere werd afgesloten. Ook ik had als menigeen verwacht dat hij een grote toekomst had in de wegrace. Helaas had dat niet zo mogen zijn.

In zijn korte carriere heft ie veel laen zien. Respect voor Manuel Poggiali.
 
Heb heel erg genoten van hem!!
Op eens was die weg... Altijd afgevraagd wat er aan de hand was... Nooit meer echt naar gekeken!

Als ik aan Pogiali denk: zie ik die rode gilera voor me! ;)
 
kon verschrikkelijk hard rijden maar na een paar beste klappers zat het in zijn koppie niet goed meer. heeft daarna nog wel een of twee keer een podium gepakt maar heeft daarna de handdoek in de ring gegooid.

Was een mooie kleurstelling, de RS250 in MS kleuren met Pogiali erop... helaas rijdt hij niet meer :(
 
Mooi stukje van Joost Overzee!
En aan de woorden van Manuel maak je duidelijk op dat hij in zijn hoofd al tijden meer met filosoferen bezig was dan met het behalen van nog een wk titel.

Vechtlust hebben om het hoogste te bereiken is één ding, je terugvechten uit een dal terug naar dat hoogste is een tweede! Dat laatste bezat hij helaas niet.
Jammer dat zo'n jongen niet de juiste begeleiding heeft gehad/kunnen vinden die hem hier doorheen kon slepen. Maar allemaal makkelijk gezegd, hopelijk gaat het nu goed met hem!
Zou graag eens een interview doen met zo'n jongen :)
 
Leuk Topic

Altijd fan geweest van Poggiali.
Jammer dat er zo einde aan zijn loopbaan is gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat zijn carriere zo gelopen is. Mooi artikel in Motor magazine!
Hoop dat ie de draad kan oppakken in het CIV!
 
Terug
Bovenaan Onderaan