wat is er met poggiali gebeurt?

wat is er verdomme met poggiali '(
aoyama kan met ktm winnen terwijl manuel 15e eindigt :?
hoe kan dit?
2003 was ie gewoon 250 kampioen
en nu is het totaal niks meer vergeleken vroeger '(
ik baal er echt van want hij is nog altijd een van mij favoriete rijders :}
hoezo kan hij het niet meer? ;(
 
denk dat ie een hele dip heeft gehad de laatste 2 jaar en dat hij nu met ktm een frisse start heeft gemaakt.Altijd maar achter de feiten aanlopen en veel vallen dat is nooit goed voor je zelfvertrouwen.Maar ik hoop ook dat we dit jaar hem wat meer voorin gaan zien :]
 
Volgens mij is hij zijn zelfvertrouwen totaal kwijt. Sinds Pedrosa en consorte naar de 250cc gingen is poggiali volledig overschaduwed door hun ondanks dat hij een overwinning had in Rio 2004. Kon vorig jaar niks beteken in de 125cc door minder materiaal.
 
ik denk dat het ook niet meer goed komt met hem.
wat opzig best jammer is het was in die tijd wel een goede rijder.
maar ik denk dat het tussen zijn oren zit.
 
Kon vorig jaar niks beteken in de 125cc door minder materiaal.

Waar baseer je dat op? Hij reed vorig jaar op een Gilera (en dus op een Derbi want die zijn precies hetzelfde) en daar liet het jaar daarvoor Lorenzo nog hele leuke dingen mee zien hoor.
 
ik denk dat het ook niet meer goed komt met hem.
wat opzig best jammer is het was in die tijd wel een goede rijder.
maar ik denk dat het tussen zijn oren zit.
:^ In zijn topdagen won hij vrijwel moeiteloos. Maar ergens is er iets mis gegaan. Misschien is hij een keer hard gevallen of zo? Zijn wel meer voorbeelden bekend van rijders die eerst met speels gemak aan de top rijden en na een of meerdere keren hard crashen niet meer zo onbevangen rijden met als gevolg mindere resultaten (Wilco Zeelenberg bijvoorbeeld).
 
Waar baseer je dat op? Hij reed vorig jaar op een Gilera (en dus op een Derbi want die zijn precies hetzelfde) en daar liet het jaar daarvoor Lorenzo nog hele leuke dingen mee zien hoor.

Haalde Poggiali ook de zelfde resultaten als Lorenzo? |(
 
Haalde Poggiali ook de zelfde resultaten als Lorenzo? |(


Nee, in het verleden betere.
Denk dat de druk in het jaar na z'n titel in de 250 te groot werd.Ging er dat jaar ook heeeeel vaak vanaf. En na 3 keer stuiteren weet je ook dat je prolongatie wel kunt vergeten. Beetje weinig mentale veerkracht?
 
Haalde Poggiali ook de zelfde resultaten als Lorenzo? |(

Nee, en dat zegt dus iets over Poggiali.

Volgens mij zit jij je eigen argumentatie hier onderuit te halen.

Daarom mijn vraag nogmaals: waar baseer jij het dat hij vorig jaar op inferieur materiaal moest rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan